Zaproszenie
do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 000€
Nazwa zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ulicy Sadowej w Giżycku wraz z budową odwodnienia i oświetlenia i przebudową kolizji z infrastrukturą techniczną”.
Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
1. Informacje wprowadzające
1.1 Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert
w zapytaniu ofertowym na rzecz Zamawiającego na zadanie pn.: Pełnienie nadzoru
inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ulicy Sadowej
w Giżycku wraz z budową odwodnienia i oświetlenia i przebudową kolizji
z infrastrukturą techniczną”.
a) Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia
z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania
Wykonawców.
b) Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 380
– ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz.
2164 – ze zmianami).
1.2. Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
e) znak postępowania: WPI.042.19.3.2020.MiBi
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.
1A. Informacja Zamawiającego dotycząca danych osobowych
1. Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po 25 maja 2018 r., przepisów
dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 26 ustawy. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne: do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1
Maja 14, 11-500 Giżycko;
- inspektorem ochrony danych osobowych powołany przez administratora jest Grzegorz
Rogala - NT Group Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Traugutta 25, e-mail:
dpo@gizycko.pl tel. 87 7324 113;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacji umowy (w przypadku
wyboru oferty);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres archiwizacji;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- nie przysługuje Pani/Panu:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Zadanie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.:
„Przebudowa ulicy Sadowej w Giżycku wraz z budową odwodnienia i oświetlenia i przebudową kolizji z infrastrukturą techniczną”.
2.2. Podstawowy zakres prac obejmuje przebudowę ulicy Sadowej w Giżycku o dł. 232 mb w zakresie:
2.3. Dokumentacja techniczna i przetargowa znajduje się na stronie Zamawiającego:
https://bip.gizycko.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/544995/przebudowa_ulicy_sadowej_w_gizycku_wraz_z_budowa_odwodnienia_i_o
2.4. Inspektor Nadzoru zapewni poniższy kluczowy personel do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie posiadający odpowiednie uprawnienia tj.:
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej – koordynator prac poszczególnych branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego,
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- uprawnionego inspektora ds. terenów zieleni (posiadającego zaświadczenie
o uprawnieniach kwalifikacyjnych w zakresie Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni)
posiadającego wiedzę w zakresie dendrologii.
2.5. Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu ofert oraz przy zawieraniu umowy na wykonie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji ponosi Wykonawca.
3. Termin i miejsce wykonania zamówienia
3.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia od dnia
zawarcia umowy do momentu odbioru końcowego robót przez Zamawiającego.
3.2. Miejsce wykonania zamówienia – ul. Sadowa w Giżycku
4. Zawartość oferty
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
- Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do zaproszenia,
5. Osoby uprawnione do kontaktowania się z wykonawcami
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest :
- Michalina Bielecka - Inspektor, WPI, UM Giżycka,
tel. 87 73 24 120, e-mail: michalina.bielecka@gizycko.pl
6. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
6.1.Termin składania ofert upływa dnia 04.01.2021 roku o godz. 1200.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
6.2.Forma składania ofert:
a) na adres poczty elektronicznej podanej w pkt. 5, z nazwą zamówienia w tytule wiadomości. Oferta powinna mieć formę jednego, nieedytowalnego pliku oraz zostać wysłana z żądaniem potwierdzenia odczytania, lub
b) w zamkniętym i opisanym opakowaniu w p. 7, UM Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,
Opis powinien zawierać nazwę zamówienia oraz dane kontaktowe oferenta.
6.3.Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.01.2021, o godz. 1220 w siedzibie
Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114
7. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis określania ceny
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
80 pkt. |
Liczba pobytów |
20pkt. |
7.1.Kryterium – cena:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp=Co/Cb× 80pkt.
gdzie:
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,
Co – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
7.2.Kryterium – liczba pobytów na budowie (P):
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium liczby pobytów na budowie (P) zostanie przyznana zgodnie z poniższym opisem zastrzegając, iż minimalna liczba pobytów koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego wynosi 1 w ciągu 10 dni:
- 1 pobyt w ciągu 10 dni – 0 punktów,
- 1 pobyt w ciągu 7 dni – 10 punktów
- 1 pobyt na w ciągu 4 dni – 20 punktów,
UWAGA!
W przypadku nie podania przez Wykonawcę w „Formularzu oferty cenowej” deklarowanych ilości pobytów – Zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalną ilość tj. 1 pobyt w ciągu 10 dni. Każdy pobyt na budowie musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy przez Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na koniec dnia roboczego.
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 Formularza cenowego oferty (załącznik nr 1 do zaproszenia).
7.3.Wynik całkowity
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Σo = C + P ,
gdzie:
Σo – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp– ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
P – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Liczba pobytów na budowie”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
8. Postanowienia końcowe
8.1.Zamawiający zastrzega prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym
etapie przetargu,
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że
przetarg nie dał rezultatu,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
g) Wykonawca nie może być powiązany kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym.
8.2. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego
Zapisy pkt. 8.2 ppkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
8.3 Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.
9. Załączniki
9.1.Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:
a) Załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
b) Załącznik nr 2 do zaproszenia - Projekt umowy,
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku