do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 000 €
Nazwa zamówienia:
„Naprawa nawierzchni chodników ul. Żeromskiego w Giżycku”
Giżycko, grudzień 2020 r.
1.1 Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na zadanie pn.: „Naprawa nawierzchni chodników ul. Żeromskiego w Giżycku”
a) Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców,
b) Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
1.2 Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko
e) znak postępowania: WPI.7234.6.2020.MW
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
- inspektorem ochrony danych osobowych powołany przez administratora jest Pan Tomasz Skibiński (NT Group sp. z o.o., Al. Kościuszki 39, Łódź), e-mail: info@ntg.pl tel. (42) 655 33 77;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacji umowy (w przypadku wyboru oferty);
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres archiwizacji;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- nie przysługuje Pani/Panu:
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pań członkowskiego.
2.1. Zadanie obejmuje:
Wymianę nawierzchni istniejącego chodnika wraz z krawężnikami po prawej stronie na odcinku km 0+061 do 0+426 (skrzyżowanie z ul. Słowackiego) oraz regulację zajazdów
i 7 studzienek telekomunikacyjnych. Należy zastosować rozwiązania użyte po lewej stronie. Krawężnik drogowy najazdowy 15x30x100 na ławie betonowej na całej długości przewidzianego zakresu około 365 m, chodnik z kostki betonowej grubości 6 cm, na zjazdach grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej w kolorze szarym. Łączna powierzchnia chodników wynosi około 450 m², szerokość od 1,15 m do 1,5 m. Obrzeże chodnikowe 20x6 na podsypce cementowo – piaskowej o przewidywanej długości około 10 m.
2.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- zaproszeniem do składania ofert,
- projektem umowy.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał oględzin terenu oraz jego otoczenia i pozyskał dla siebie, niezbędne informacje w celu przygotowania oferty.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest :
Marcin Wilczewski – Podinspektor, WPI, UM Giżycka
tel. 87 73 24 122, e-mail: marcin.wilczewski@gizycko.pl Wybierz element.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie
od dnia podpisania umowy i zakończył najpóźniej w terminie do dnia 30.04.2021 r.
Miejsce wykonania zamówienia – ul. Żeromskiego.
dz. nr 140, 160 (część do skrz. z ul. Słowackiego) obręb 1 Giżycko oraz obręb skrzyżowań
z ul. Andrzeja Struga i z ul. Słowackiego.
6.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiającym w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
6.3. Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6.4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, utrwalona na papierze atramentem lub tuszem.
6.5. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy w zakresie jego spraw majątkowych lub osobę umocowaną przez osoby uprawnione. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
6.6. Zaleca się aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami do oferty były ponumerowane kolejnymi numerami i spięte w sposób uniemożliwiający samoistną dekompletację.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 pkt. |
7.1 Kryterium – cena:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp=Co/Cb× 100pkt.
gdzie:
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,
Co – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
8.1 Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem –załącznik nr 1 do zaproszenia,
9.1 Termin składania ofert upływa dnia 15.12.2020 roku o godz. 1000. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
9.2 Forma składania ofert:
a) na adres poczty elektronicznej podanej w pkt. 3, z nazwą zamówienia w tytule wiadomości. Oferta powinna mieć formę jednego, nieedytowalnego pliku oraz zostać wysłana z żądaniem potwierdzenia odbioru, lub
b) w zamkniętym i opisanym opakowaniu wrzuconym do urny przed budynkiem UM Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,
Opis powinien zawierać nazwę zamówienia, dane kontaktowe oferenta oraz adnotację: „nie otwierać przed 15.12.2020 do godz. 1015”
9.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.12.2020, o godz. 1015 w siedzibie Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.
10.1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy
10.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.
10.3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
11.1 Zamawiający zastrzega prawo do:
a) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania,
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
11.2 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego
Zapisy pkt. 11.2 ppkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
11.3 Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
11.4 Oferent nie może być powiązany kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym.
Następujące załączniki stanowią integralną część zaproszenia:
a) Załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
b) Załącznik nr 2 do zaproszenia - Projekt umowy,
c) Załącznik nr 3 do zaproszenia - Mapa sytuacyjna
Zaproszenie wraz z załącznikami zawiera 14 ponumerowanych stron.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku