Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej 30 tys. euro, do którego mają zastosowania przepisy art. 4 pkt. 8 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, na wykonanie zamówienia pn.:
„Usługa profilowania dróg gminnych ul. Piaskowa 205067 N oraz ul. Rybacka 205070 N przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego z dostawą kruszywa drogowego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko”
Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską usługi profilowania dróg gminnych ul. Piaskowa 205067 N oraz ul. Rybacka 205070 N przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego z dostawą kruszywa drogowego. Zakres usług obejmuje:
1) Dostawa i transport kruszywa drogowego z przeznaczeniem na uzupełnienie ubytków
w nawierzchni w ramach prowadzonych robót na drogach gminnych o szacunkowej ilości 160 ton.
2) Roboty równiarką polegające na profilowaniu, korytowaniu oraz równaniu kruszywa drogowego, w ramach prowadzonych robót na drogach gminnych.
3) Roboty walcem drogowym stalowym lub stalowo – gumowym o wadze min. 7 t, polegające na zagęszczeniu kruszywa drogowego w ramach prowadzonych robót
na drogach gminnych.
4) Transport sprzętu na budowę i z budowy zapewnia Wykonawca na swój koszt.
5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania opłaconej polisy OC oraz wszystkich niezbędnych uprawnień wynikających z prowadzonej działalności.
6) Wykonawca zapewnia sprzęt budowlany gotowy do pracy. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty poświadczające uprawnienia obsługi operatorskiej do prowadzenia prac w/w sprzętem budowlanym.
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie siedmiu dni od podpisania umowy i zakończył najpóźniej w terminie do dnia 31 października 2020 r.
3. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert upływa dnia 14 października 2020 r. o godz. 12.00.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Marcin Wilczewski – podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji, Urzędu Miejskiego w Giżycku, tel. 87 73 24 122, e-mail: marcin.wilczewski@gizycko.pl
Forma składania ofert - drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej:marcin.wilczewski@gizycko.pl
4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 pkt. |
5. INNE POSTANOWIENIA:
Zamawiający zastrzega prawo do:
- zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania,
- swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania,
że postępowanie nie dało rezultatu.
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
- wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
- odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy
lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
Zaproszenie do składania ofert można odebrać w Wydziale Planowania i Inwestycji, w pokoju 114, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 87 73 24 122 lub pobrać ze strony internetowej: www.bip.gizycko.pl
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku