ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie ekspertyzy techniczno- budowlanej byłego kapitanatu
Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych
1. Zamawiający:
Miejski Ośrodek Sportu I Rekreacji w Giżycku
ul. Moniuszki 5
11-500 Giżycko
Osoba do kontaktu; Marian Mieńko, tel. 500 080 893, mail mosir@gizycko.pl
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia:
Wykonanie ekspertyzy dotyczącej stanu technicznego budynku byłego kapitanatu Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych zlokalizowanego przy ul. Nadbrzeżnej 15 w Giżycku wraz ze wskazaniem sposobu doprowadzenia elementów konstrukcyjnych do stanu zgodnego z przepisami oraz wskazaniem sposobu zabezpieczenia budynku przed dalszą degradacją obiektu i pogorszeniu stanu technicznego mogącym wynikać z podmywania budynku. Ekspertyzę musi wykonać osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i wpisana na listę samorządu zawodowego. Ekspertyza winna zawierać m.in. ocenę stanu technicznego, przyczyny uszkodzeń.
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
- opisu stanu istniejącego, stanu technicznego elementów budynku, opisu uszkodzeń wraz
ze wskazaniem sposobu doprowadzenia do stanu zgodnego z przepisami,
- wykonania dokumentacji rysunkowej i fotograficznej,
- opisu dokonanych badań,
- przedstawienia wniosków z oględzin i badań obejmujących ocenę stanu budynku wraz
ze wskazaniem sposobu jego zabezpieczenia przed dalszą degradacją,
- opisu uszkodzeń powstałych w badanych elementach( m.in. pęknięcia, rysy, zniszczenia,
zawilgocenia itp.),
- przedstawienia propozycji rozwiązań technicznych usunięcia ewentualnych zagrożeń,
napraw umożliwiających dalszą jego eksploatację wraz z podaniem przewidywanych
kosztów wykonania rekomendowanych prac,
- ocenę możliwości dalszej eksploatacji budynku.
Warunki udziału w postępowaniu:
Ekspertyzę musi wykonać osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej bez ograniczeń wpisana na listę samorządu zawodowego.
4. Termin wykonania ekspertyzy:
- do 20 lipca 2020 r.
5. Płatności:
- wynagrodzenie będzie płatne w PLN, w terminie do 14 dni od daty złożenia faktury
za wykonaną usługę.
6. Kryterium wyboru oferty - 100 % cena za wykonanie usługi.
7. Miejsce i termin składania ofert:
- Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej na adres mailowy;
- ofertę można złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego w dniach roboczych
w godzinach ; 7.30-15.30
- termin składania ofert upływa w dniu 15 czerwca .
- oferta winna zawierać ; nazwę oferenta, dane do kontaktu i cenę za wykonaną usługę.
8. Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Ponadto informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na tablicy
ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający w uzgodnionym terminie i miejscu zawrze
z wyłonionym Wykonawcą umowę. W przypadku odmowy jej podpisania przez Wykonawcę –
dopuszcza się możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została porównana
i oceniona jako najbardziej korzystna.
9. Warunki unieważnienia postępowania bez wyboru oferty.
Zamawiający unieważni postępowanie wyboru ofert jeżeli;
- nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków zapytania ofertowego,
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia
- wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa.
Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych natomiast w przypadku wyboru danej oferty obejmuje również wyrażenie zgody na opublikowanie danych osobowych (imienia i nazwiska lub nazwy firmy oraz jej siedziby) na stronie internetowej Gminy Miejskiej Giżycko
Dyrektor MOSiR Giżycko
Marian Mieńko
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku