ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zamówienia:
wykonanie badań jakości wód opadowych w zakresie stężenia substancji ropopochodnej oraz zawiesiny ogólnej z wylotów kanalizacji deszczowej na terenie miasta Giżycka
Gmina Miejska Giżycko, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Osoba do kontaktu: Ewa Kuliś – Wydział Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku,
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwukrotnych badań jakości wód opadowych w zakresie stężenia substancji ropopochodnej oraz zawiesiny ogólnej z 24 wylotów kanalizacji deszczowej na terenie miasta Giżycka.
Zakres zamówienia obejmuje:
- pobranie próbek wody opadowej (pobór uśredniony),
- transport próbek wody opadowej do laboratorium,
- analiza próbek (próbka do analiz zostanie uśredniona z trzech próbek pobranych co 30 minut),
- sporządzenie sprawozdań z analizy,
2.2 Pozostałe warunki umowne:
- termin płatności faktur 14 dni od daty otrzymania sprawozdania z analizy badań,
- płatności częściowe - za każdy etap,
- termin realizacji zamówienia: I etap ( badania w okresie wiosennym) - do 30.06.2020r., II etap ( badania w okresie jesiennym) - w okresie 01.10.2020r. – 31.10.2020r. (Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające pobranie próbek).
3. FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1, z podaniem ceny ryczałtowej – powiększonej o należny podatek VAT.
- drogą elektroniczną na adres mailowy ewa.kulis@gizycko.pl z opisem zamówienia w tytule wiadomości; oferta winna mieć formę nieedytowalną (skanu) z uwagi na podpisy;
- drogą pocztową na adres Urząd Miejski, 11-500 Giżycko, al. 1 Maja 14 lub osobiście w pokoju 7 (parter) Urzędu Miejskiego w Giżycku,
5. KRYTERIA WYBORU OFERTY: cena oferty brutto – 100%.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
6.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu.
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,
6.2. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał lub wykonał nieterminowo zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,
Zapisy pkt. 6.2 pkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
w niniejszym postępowaniu.
6.3 Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
7. ZAŁĄCZNIKI
– Załącznik nr 1 - Formularz oferty cenowej,
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku