ZAPROSZENIE
do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 tys. euro
Nazwa zamówienia:
„Przebudowa fragmentu drogi al. Wojska Polskiego w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z przebudową odwodnienia”.
Zamawiający :
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
1. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE:
1.1. Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na
rzecz Zamawiającego pn.: „Przebudowa fragmentu drogi al. Wojska Polskiego w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z przebudową odwodnienia”.
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
- Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1025), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 – ze zmianami).
1.2. Dane Zamawiającego:
konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
NIP: 845-19-51-457
dokładny adres do korespondencji: Urząd Miejski
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: michalina.bielecka@gizycko.pl
znak postępowania: WPI.7021.1.6.2019.MiBi
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
W ramach inwestycji wykonane zostanie:
- Wykonanie robót rozbiórkowych dot. jezdni i chodników;
- Przebudowa części odwodnienia zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną obejmująca wykonanie:
- Studni włazowej PCV Dn = 1000 mm i głębokości ok. 1,6 m – 1 szt.
- Wpustów ulicznych o średnicy Dn = 500 mm i głębokości ok. 1,6 m – 4 szt.
- Przykanalików o łącznej długości ok. 19,00 mb;
- Wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych w postaci progu zwalniającego płytowego
wraz z podbudowami na jezdni al. Wojska Polskiego zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1, stanowiącym Załącznik nr 5 do Zaproszenia do składania ofert. Próg zwalniający wykonać z kostki brukowej betonowej bezfazowej w kolorze czerwonym gr. 8 cm na podbudowie z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 20 cm i podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem – warstwa o grubości po zagęszczeniu 10 cm. Próg wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U z 2003 Nr 220, poz.2181 z późn. zm.).
- Wykonanie robót odtworzeniowych pozostałych nawierzchni chodników i zieleni.
- 5. Wykonanie mapy inwentaryzacyjnej wraz z aktualizacją użytków na działkach geod. nr 1-3/8, miasto Giżycko.
- 6. Wykonanie oznakowania poziomego w całości zgodnie ze stałą organizacją ruchu, tj. wykonanie znakowania poziomego 2x P-25, P-10.
- 7. Wykonanie oznakowania pionowego jedynie w zakresie oznakowania progu zwalniającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy znaki pionowe ostrzegawcze i zakazu z tabliczką w celu montażu.
UWAGA!: Zamawiający przekaże uzgodnioną stałą organizację ruchu niezwłocznie z chwilą uzyskania stosownych zatwierdzeń.
3. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia i zakończył najpóźniej w terminie do dnia 30 sierpnia 2019 r.
2. Miejscami wykonania zamówienia są tereny stanowiące mienie komunalne Gminy Miejskiej Giżycko, działki geod. nr: 1-3/8 –Al. Wojska Polskiego w Giżycku.
4. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
1. „Formularz oferty cenowej” przygotowane zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do zaproszenia, „Wzór umowy” podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do zaproszenia,
2. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,
3. oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej oraz wyposażeniem technicznym i produkcyjnym odpowiednim do realizacji zamówienia,
5. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest :
Michalina Bielecka – inspektor Wydziału Planowania i Inwestycji
Urzędu Miejskiego w Giżycku,
el. 87 73 24 120,
e-mail: michalina.bielecka@gizycko.pl
6. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT:
6.1 Termin składania ofert upływa dnia 18 lipca 2019 roku o godz. 12.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data
i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
6.2 Forma składania ofert - drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej:
michalina.bielecka@gizycko.pl
z opisem zamówienia w tytule wiadomości.
Oferta powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy.
6.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 lipca 2019 roku, o godz. 12.20 w siedzibie Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.
6.4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS OKREŚLENIA CENY:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i okres rękojmi
Nazwa kryterium
|
Waga
|
Cena
|
90 pkt.
|
Okres rękojmi
|
10 pkt.
|
7.1. Kryterium – ceny:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp = Co/ Cb x 90 pkt.
gdzie:
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,
Co – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
7.2 Kryterium – okresu rękojmi:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium rękojmi (Or) zostanie obliczona zgodnie
z poniższym opisem:
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu rękojmi na wykonane roboty budowlane zastrzegając, iż minimalny termin rękojmi wynosi 5 lat wg poniższego wzoru:
a) 5 lata rękojmi – 0 punktów,
b) 6 lata rękojmi – 5 punktów,
c) 7 lat i więcej – 10 punktów,
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 „Formularza oferty cenowej” (załącznik nr 1 do zaproszenia). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w pkt. 3 „Formularza oferty cenowej” (załącznik nr 1 do zaproszenia) terminu rękojmi, Zamawiający do kryterium oceny ofert przyjmie minimalny termin rękojmi, tj. 5 lat.
Oferta z terminem rękojmi 7 lat i więcej otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.
7.3 Wynik całkowity
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = Cp + Or, gdzie:
gdzie:
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Or – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Okres rękojmi”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się
w górę.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
8.1 Zamawiający zastrzega prawo do:
- zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,
- swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
- wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
- odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub
któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
8.2 Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.
9. ZAŁĄCZNIKI:
Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:
Załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
Załącznik nr 2 do zaproszenia - „Wzór Umowy”,
Załącznik nr 3 do zaproszenia - Przedmiar robót
Załącznik nr 4 do Zaproszenia - Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy
odwodnienia części drogi al. Wojska Polskiego
w Giżycku
Załącznik nr 5 do Zaproszenia - Załącznik graficzny nr 1
Załącznik nr 6 do Zaproszenia - Stała organizacja ruchu