Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wokół parku przy ul. Gdańskiej

Giżycko, dnia 18.06.2019 r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zaproszenie nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.).

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego

(Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późn. zm.).

 

GMINA MIEJSKA GIŻYCKO

zaprasza do składania ofert na sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wokół parku przy ul. Gdańskiej.

 

1.    Opis przedmiotu zamówienia:

1)      Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wokół parku przy ul. Gdańskiej.

2)      Granice projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określa uchwała Nr XIX/20/2016 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wokół parku przy ul. Gdańskiej oraz uchwała Nr XLVII/148/2017 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 29 listopada 2017 r. w sprawie zmiany zakresu obszaru opracowania sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wokół parku przy ul. Gdańskiej w uchwale XIX/20/2016 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 24 lutego 2016 r.

3)      Teren objęty sporządzeniem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wokół parku przy ul. Gdańskiej obejmuje obszar około 34 ha.

 

2.    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

1)      Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wokół parku przy ul. Gdańskiej zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U z 2003 r., Nr 164, poz. 1587) oraz zgodnie z ustaleniami zmiany Studium uwarunkowań i warunków zagospodarowania przestrzennego miasta Giżycko uchwalonego uchwałą Nr VI/18/2019 Rady Miejskiej w Giżycku z dnia 27.02.2019 roku.

2)      W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do obowiązkowego udziału w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, spotkaniach konsultacyjnych i dyskusjach publicznych, sesjach Rady Miejskiej w Giżycku oraz innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej.

4)      Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia zgodnie z umową, której projekt przedstawiono w załączeniu do niniejszego zaproszenia.

 

 

3.    Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:

-  27 marzec 2020 r.

 

4.    Kryterium wyboru oferty przez Zamawiającego

Kryteriami oceny są:

1. Cena (C): waga kryterium - 80 %

2. Liczba wykonanych projektów (L): waga kryterium - 20%

 

5.    Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy:

1) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do zaproszenia – załącznik nr 1

3) oświadczenie o spełnieniu wymagań dot. wykonanych projektów planów miejscowych według wzoru stanowiącego załącznik do zaproszenia – załącznik nr 2

2) oświadczenie o posiadaniu kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.

 

 

6.    Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie cenowej:

5.1. Cena oferty (C)

a) Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 80 punktów.

b) Punkty pozostałych ofert liczone będą wg proporcji matematycznej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

Cp = 80 pkt. x (Co/Cb), gdzie:

 

Cp - ilość punktów badanej ceny oferty

Co – cena oferty najniższej

Cb – cena oferty badanej

 

 

5.2. Kryterium liczby sporządzonych projektów (L)

Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do liczby sporządzonych projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zastrzegając, iż minimalna liczba sporządzonych projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wynosi 3.

 

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium liczbie sporządzonych projektów (L) zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:

Ilość projektów: 

- 10 projektów i więcej – 20 punktów,

- od 4 do 9 projektów– 10 punktów ,

- do 3 projektów – 0 punktów.

 

 

5.3. Wynik całkowity

Zamawiający może przeznaczyć Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów , tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:

 

Po = Cp + Lp, gdzie:

 

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”

Lp - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Liczba projektów”

 

Cena wskazana w ofercie musi:

a)        być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje;

b)       uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

 

7.    Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

a)        Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na adres: paulina.rakus@gizycko.pl do dnia 28 czerwca 2019 r. do godz. 12.00.

Oferta powinna zawierać informacje o wykonawcy, niezbędne w celu zawarcia umowy. Ponadto powinna być opatrzona tytułem: Oferta na sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów wokół parku przy ul. Gdańskiej.

 

b)      Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

 

  1. 8.    Warunki udziału w postępowaniu:

a)        Złożenie oferty w wyznaczonym terminie.

 

  1. 9.    Termin związania ofertą:

  - 14 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)

 

10. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi wszystkich wykonawców poprzez zamieszczenie informacji o złożonych ofertach i wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej Gminy Miejskiej Giżycko.

 

11.  Podpisanie zamówienia/umowy

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę Zamawiający zleci realizację przedmiotu umowy.

 

12.     Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Karol Walinowicz                              tel. 798 612 935

                             

 

 

13.     Postanowienia końcowe.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)       swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów zaproszenia do składania ofert lub uznania, że zaproszenie do składania ofert nie dało rezultatu,

b)       odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,  

c)       żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zaproszenia do składania ofert,

d)       zamknięcia postepowania bez dokonania wyboru oferty,

e)       zmiany terminów wyznaczonych w zaproszeniu do składania ofert.

 

14.   Informacja Zamawiającego dotycząca danych osobowych:

  1. Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po 25 maja 2018 r., przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
    a w szczególności: dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 26 ustawy. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne: do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. 
  2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

-  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko;

-  inspektorem ochrony danych osobowych powołany przez administratora jest Grzegorz Rogala -  NT Group Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Traugutta 25, e-mail: dpo@gizycko.pl tel. 87 7324 113;

-  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacji umowy (w przypadku wyboru oferty);

-  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 

-  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres archiwizacji;

-  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

-  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

-  posiada Pani/Pan:

◦    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

◦    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;

◦    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

◦    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

-  nie przysługuje Pani/Panu:

◦    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

◦    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

◦    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

15.   Załączniki:

a)      Wzór oferty cenowej – załącznik nr 1

b)      Oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w zapytaniu ofertowym – załącznik nr 2

c)      Oświadczenie o posiadaniu kwalifikacji zawodowych – załącznik nr 3

d)      Wzór umowy – załącznik nr 4

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.06.2019
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Paulina Rakus
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 czerwca 2019 09:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paulina Rakus
Ilość wyświetleń: 2568
02 lipca 2019 15:03 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 czerwca 2019 09:54 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [2019_06_18_umowa.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 czerwca 2019 09:53 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [2019_06_18_oswiadczenie_o_posiadaniu_kwalifikacji_zawodowych.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)