do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 000€
UWAGA - ZAMAWIAJĄCY DOKONAŁ MODYFIKACJI ZAPROSZENIA
Nazwa zamówienia:
Rozbiórka Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych przy ul. Nabrzeżnej 15 w Giżycku.
1.1 Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert na rzecz Zamawiającego na zadanie pn.: Rozbiórka Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych przy ul. Nabrzeżnej 15 w Giżycku.
a) Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
b) Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz.1025 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).
1.2 Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
e) znak postępowania: WPI.7011.25.2018.MC
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.
Zadanie obejmuje rozbiórkę Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych przy ul. Nabrzeżnej w Giżycku.
a) Wymiary budynku:
- Długość -54,02 m
- Szerokość -12,90 m
- Powierzchnia zabudowy -652,36 m2
b) Zakres robót do wykonania:
- W porozumieniu z właścicielami zdemontować przyłącze elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, telefon oraz instalacje wewnętrzne;
- Zdemontować stolarkę okienną i drzwiową;
- Zdjąć pokrycie z blachy trapezowej jednocześnie demontując obróbki blacharskie;
- Rozebrać sufit odwieszany;
- Rozebrać kratownice stalowe i stężenia kratowe;
- Rozebrać kominy wraz ze ścianami przyziemia;
- Rozebrać posadzkę;
- Rozebrać ściany fundamentowe i fundamenty;
- Zasypać wykop po fundamentach uzyskując wskaźnik zagęszczenia Is = 0,98;
- Wykonać humusowanie i obsianie trawą terenu po rozbiórce;
- Uporządkować teren rozbiórki.
c) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- Zaproszeniem do składania ofert,
- Dokumentacją techniczną,
- Projektem umowy.
Uwaga! Sposób utylizacji mienia ruchomego znajdującego się w istniejącym budynku, należy uzgodnić z zarządcą nieruchomości tj. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Moniuszki 5,
11-500 Giżycko.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. Podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu jest przede wszystkim projekt budowlany.
Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu ofert oraz przy zawieraniu umowy na wykonie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji ponosi Wykonawca.
3.1 Termin wykonania zamówienia: 28.06.2019 r.
3.2 Miejsce wykonania zamówienia – ul. Nabrzeżna 15, dz. nr ewid. 1-311, miasto Giżycko.
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
4.1 Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem –załącznik nr 1 do zaproszenia,
4.2 Projekt umowy podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem –Załącznik nr 2 do zaproszenia,
4.3 Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,
4.4 Oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności oraz wyposażeniem technicznym i produkcyjnym odpowiednim do realizacji zamówienia,
4.5 Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy w zakresie jego spraw majątkowych, lub osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest :
- Michalina Cieloszczyk - Inspektor, WPI, UM Giżycka,
tel. 87 73 24 120, e-mail: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl
6.1 Termin składania ofert upływa dnia 14.06.2019 roku o godz. 1200.
6.2 Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
6.3 Forma składania ofert:
a) na adres poczty elektronicznej podanej w pkt. 5, z nazwą zamówienia w tytule wiadomości. Oferta powinna mieć formę jednego, nieedytowalnego pliku oraz zostać wysłana z żądaniem potwierdzenia odbioru, lub
b) w zamkniętym i opisanym opakowaniu w p. 7, UM Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,
Opis powinien zawierać nazwę zamówienia oraz dane kontaktowe oferenta.
6.4 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.06.2019 r., o godz. 1220 w siedzibie Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium ceny przedstawionej w ofercie, wg. poniższego wzoru:
Po =Co/Cb× 100pkt.
gdzie:
Po – ilość punktów badanej ceny oferty,
Co – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
8.1 Zamawiający zastrzega prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
8.2 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego
Zapisy pkt. 8.2 ppkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
8.3 Okres związania ofertą: 21dni od daty terminu składania ofert.
9.1 Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:
a) załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
b) Załącznik nr 2 do zaproszenia - Projekt umowy,
c) Projekt rozbiórki
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku