Zmienia się pkt 5 i 7 Rozeznania cenowego z opcją zawarcia umowy z dnia 09.04.2019 r. dotyczący terminu składania ofert, na następujący:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Zarządzanie nieruchomością - targowiskiem w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Giżycku lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego
w terminie do 17 kwietnia 2019 r. do godz. 12:00 włącznie.
Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania - Załącznik nr 7.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 kwietnia 2019 roku, o godz. 12:15
w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku pokój 121.
W przypadku wybrania wykonawcy i zamiaru zawarcia umowy informacja zostanie podana na stronie internetowej http://www.bip.gizycko.pl w terminie do dnia 19 kwietnia 2019 r. Publikacja informacji o wybraniu wykonawcy oraz zawiadomienia o terminie i miejscu zwarcia umowy na wymienionej stronie internetowej będzie równoznaczna z dostarczeniem jej oferentowi.
Giżycko, dnia 10.04.2019 r.
Giżycko, 09.04.2019 r.
WM.7131.3 .2019.ArKo
Rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy
złożenia oferty na świadczenie usługi zarządzanie nieruchomością - targowiskiem „Mój Rynek” oraz targowiskiem miejskim w Giżycku w okresie od 01.05.2019 r. do 30.06.2020r.
Dotyczy:
1. Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14 , 11-500 Giżycko
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizowanie oraz wykonywanie prac związanych z zarządzaniem:
- nieruchomością zabudowaną pełniącą funkcję targowiska miejskiego, wydzieloną z działek
o nr geod. 540/2, 1414 oraz 555/5 o pow. 6210m2, szczegółowo określoną w załączniku nr 1.
- nieruchomością zabudowaną pełniącą funkcję targowiska „Mój Rynek”, wydzieloną z działki o nr geod. 540/2 o pow. 3139m2, szczegółowo określoną w załączniku nr 2.
Istotne dla stron postanowienia znajdują się w ramowym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia. W zakresie ochrony danych osobowych istotne dla stron postanowienia zawiera załącznik nr 4 umowa powierzenia danych osobowych.
3. Wymagania wobec Wykonawcy zamówienia.
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:min. 1 osobą, która posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami odpowiadającymi swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez „usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia” należy rozumieć dysponowanie osobą, która posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej 1 zadania (umowy) nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy polegającego na zarządzaniu budynkami o łącznej powierzchni użytkowej co najmniej 1000m2 lub nieruchomością zabudowaną o powierzchni działki 0,5ha. Przy czym pod pojęciem „zarządzanie budynkami” lub „nieruchomością zabudowaną” należy rozumieć usługi zarządzania nieruchomością.
Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedłożenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
lub
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 usługę (umowę) odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez „usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia” należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 zadania (umowy) nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy polegającego na zarządzaniu budynkami o łącznej powierzchni użytkowej co najmniej 1 000 m2 lub nieruchomością zabudowaną o powierzchni działki 0,5ha. Przy czym pod pojęciem „zarządzanie budynkami” lub „nieruchomością zabudowaną” należy rozumieć usługi zarządzania nieruchomością. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane.W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego, tj. część zamówienia (umowy) musi być na dzień składania ofert już zrealizowana w wymaganym zakresie w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy.
Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedłożenie wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywani powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem nr 6 do zaproszenia składania ofert.
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
- nieruchomość zabudowana pełniąca funkcję targowiska miejskiego, wydzielona z działek o nr geod. 540/2, 1414 oraz 555/5, szczegółowo określoną w załączniku graficznym nr 1 stanowiącym integralną część umowy.
- nieruchomość zabudowana pełniąca funkcję targowiska „Mój Rynek”, wydzielona z działki o nr geod. 540/2, szczegółowo określoną w załączniku graficznym nr 2 stanowiącym integralną część umowy.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Zarządzanie nieruchomością - targowiskiem w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Giżycku lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego w terminie do 16 maja 2019 r. do godz. 12:00 włącznie.
Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania - Załącznik nr 7.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 maja 2019 roku, o godz. 12:15
w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku pokój 121.
6. Kryteria oceny i wyboru oferty
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- najniższa cena brutto
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
W przypadku wybrania wykonawcy i zamiaru zawarcia umowy informacja zostanie podana na stronie internetowej http://www.bip.gizycko.pl w terminie do dnia 18 maja 2019 r. Publikacja informacji o wybraniu wykonawcy oraz zawiadomienia o terminie i miejscu zwarcia umowy na wymienionej stronie internetowej będzie równoznaczna z dostarczeniem jej oferentowi.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
9. Informacje dodatkowe:
- zmiany przepisów w oparciu, o które ustalono zakres obowiązków Wykonawcy.
10. Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku