do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego o
wartości szacunkowej do 30 000€
Nazwa zamówienia: Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi ul. Róży Wiatrów – etap I”
Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
___________________________
podpis
Giżycko, styczeń 2019 r.
1.1. Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego na zadanie pn.: Pełnienie nadzoru autorskiego na zadaniu : „Budowa drogi ul. Róży Wiatrów – etap I” . zgodnie z wymaganiami określonymi w poniższym publicznym zaproszeniu ofertowym.
1.2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
1.3. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j.: Dz. U. z 2017 poz. 459 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz.1579 t.j. z dnia 2017.08.24 – ze zmianami).
1.4. Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
e) email do korespondencji: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl
2.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego na zadaniu: „Budowa drogi ul. Róży Wiatrów – etap I”.
2.2. Przedmiotem nadzoru jest:
a) Czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych, użytkowych zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno – budowlanymi oraz normami,
b) Wykonywanie rysunków zamiennych i uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy wątpliwości powstałych w toku realizacji,
c) Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów, konstrukcji i urządzeń przewidywanych w dokumentacji projektowej,
d) Udział w komisjach i naradach technicznych
2.3. Forma pełnienia nadzoru:
a) Zamawiający przewiduje pełnienie nadzoru autorskiego przez Zespół Nadzoru w specjalnościach: konstrukcyjno – architektonicznej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, w formie:
- nadzorów z pobytem na terenie budowy - każdorazowo na wniosek Zamawiającego,
- nadzorów bez pobytu na budowie – zapytania pisemne, sprawdzania i opiniowanie wszelkich projektów niezbędnych dla realizacji zamówienia przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych, wykonywanie rysunków zamiennych i uzupełniających – zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym,
b) Wykonawca w ramach sprawowania nadzoru powinien uwzględnić wszystkie przewidywane koszty w ilości niezbędnej dla prawidłowego wykonania zamówienia.
2.4. W ramach nadzoru z pobytem na budowie Wykonawca będzie zobowiązany na polecenie Zamawiającego wypełniać obowiązki zawarte w pkt 2 ppkt. 2.7 opisu przedmiotu zamówienia. Nadzór taki będzie wymagał przyjazdu na budowę na czas niezbędny do realizacji wynikających z umowy obowiązków.
2.5. Wynagrodzenie za jeden pobyt na budowie powinno uwzględniać:
a) przygotowanie materiałów do pełnienia nadzoru,
b) dojazd na plac budowy – pobyt na budowie,
c) załatwienie spraw związanych z nadzorem po powrocie z budowy,
d) pozostałe niezbędne koszty jak np. koszt dojazdu,
2.6. W ramach nadzoru autorskiego bez pobytu na budowie projektant pracuje w swojej siedzibie, a wynagrodzenie za jeden nadzór obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych czynności związanych z załatwieniem sprawy.
2.7. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w związku z realizacją Umowy, będzie należało w szczególności:
a) W ramach sprawowania nadzoru autorskiego:
- stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
- wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań w terminie dostosowanym do potrzeb budowy;
- ustalenie z zamawiającym, wykonawcą robót, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych;
- uczestniczenie w naradach i komisjach technicznych, odbiorach robót zanikowych, próbach instalacji i procedurach rozruchu oraz końcowym odbiorze zadania,
- uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w innych komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego;
- uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych na wezwanie Zamawiającego;
- opiniowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej opracowanej przez wykonawcę robót budowlanych w terminie do 14 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania;
- opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji zamiennej opracowanej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w terminie do 14 dni od daty jej przekazania do zaopiniowanie, w szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie za zgoda Zamawiającego;
b) Na polecenie Zamawiającego do Wykonawcy będzie należało wykonanie uzasadnionych rysunków zamiennych i uzupełniających dla prawidłowej realizacji zadania.
c) Zakres umowy obejmuje również przygotowanie dokumentacji zamiennej na zaakceptowane przez Zamawiającego rozwiązania zamienne w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej.
d) Poprawianie błędów projektowych, likwidację kolizji między branżami lub uzupełnienie rysunków, detali bądź opisu technologii wykonania nie zawartych w dokumentacji projektowej.
e) Udokumentowanie zmian rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych, potwierdzające zgodę Wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez Wykonawcę sprawującego nadzór autorski:
- zapisy w rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,
- rysunki zamienne i szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem projektanta (autora) oraz opisem technicznym wprowadzonych zmian,
- wpisy do dziennika budowy,
- protokoły i notatki służbowe podpisane przez Zamawiającego, Wykonawcę.
f) Zamawiający szacuje że w ramach zakresu zamówienia konieczne będzie świadczenie usług nadzoru, co najmniej w ilości 14 osobnych pobytów (10 na terenie budowy oraz 4 poza terenem budowy), które mają być wycenione w ofercie. Wskazana ilość pobytów ma charakter orientacyjny.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które spełniają poniższe wymogi oraz zostaną wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Projektant w branży drogowej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej,
b) Projektant w branży konstrukcyjno – architektonicznej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – architektonicznej,
c) Projektant w branży sanitarnej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) Projektant w branży elektrycznej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 2 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia.
4.2. Termin wykonania zamówienia:
- rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy,
- zakończenie: dzień podpisania protokołu odbioru końcowego nadzorowanych przez Wykonawcę prac, a w przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie odbioru do dnia podpisania protokołu stwierdzającego usunięcie wad.
5.1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej zbiorczo „Korespondencja”) Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie.
5.2. Zamawiający dopuszcza składanie Korespondencji drogą elektroniczną (na adres e-mail wskazany w punkcie 1.2). Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie.
5.3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Michalina Cieloszczyk – Wydział Planowania i Inwestycji,
Urzędu Miejskiego w Giżycku,
Tel. 87 732 41 20
6.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada
za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze
lub inną trwałą, czytelną techniką. Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (dalej „Osoby Uprawnione”). Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Naruszenie któregokolwiek z powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.
6.3. Na ofertę składają się następujące dokumenty :
a) Wypełniony formularz oferty cenowej – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1
b) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,
c) Oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym
do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności odpowiednie do realizacji zamówienia,
d) Oferta winna być oznaczona napisem: „Oferta na Pełnienie nadzoru autorskiego na zadaniu: „Budowa drogi ul. Róży Wiatrów – etap I ”.
7.1. Termin składania ofert upływa dnia 22.01.2019 r. o godz. 1200. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data je wysłania przesyłką pocztową lub kurierską
7.2. Oferty należy wysłać na adres e-mail: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl
7.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2019 r. o godz. 1215 w siedzibie Zamawiającego, pok. 114
8.1. Kryterium - Cena realizacji zamówienia – 100%
Maksymalną liczbę punktów w kryterium Cena realizacji zamówienia otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymują odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem:
Gdzie:
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cn – najniższa zaoferowana cena;
Cob - cena zaoferowana w badanej ofercie.
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.
9.1. W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.
9.2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
10.1. Swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.
10.2. Odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
10.3. Zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,
10.4. Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu
10.5. Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
10.6. Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
10.7. Odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zawarł umowę z jego winy lub któremu naliczył kary umowne za niewywiązywanie się umowy,
10.8. Odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie wykonał zobowiązania wobec Zamawiającego.
Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
11.1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty cenowej
11.2. Załącznik nr 2 – Projekt Umowy
11.3. Załącznik nr 3 – Wykaz projektantów branżowych
11.4. Załącznik nr 4 – Wzór karty nadzoru autorskiego
Link do dokumentacji projektowej:
http://gizycko.pl/dokumentacja_publiczna/dokumentacja_projektowa_roza_wiatrow.rar
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku