Przetargi

Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi ul. Róży Wiatrów – etap I”

  

Zaproszenie

 

do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego o

wartości szacunkowej do 30 000€

 

  

Nazwa zamówienia:  Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi ul. Róży Wiatrów – etap I”

 

 

 

 

 

 

                                              

Zamawiający :                Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

 

                       

 

                                                                                                               ___________________________

podpis

 

 

                           

Giżycko, styczeń 2019 r.

 

1.  INFORMACJE WPROWADZAJĄCE

1.1.   Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego na zadanie pn.: Pełnienie nadzoru autorskiego na zadaniu : „Budowa drogi ul. Róży Wiatrów – etap I” . zgodnie z wymaganiami określonymi w poniższym publicznym zaproszeniu ofertowym.

1.2.   Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.

1.3.   Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j.: Dz. U. z 2017 poz. 459 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz.1579 t.j. z dnia 2017.08.24 – ze zmianami).

1.4.   Dane Zamawiającego:

 

a)       konto bankowe:                                              Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko 

b)      nr konta bankowego:                                    42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

c)       NIP:                                                                      845-19-51-457

d)      adres do korespondencji:                            Urząd Miejski w Giżycku

  1. al. 1 Maja 14
  2. 11 – 500 Giżycko

e)      email do korespondencji:                       michalina.cieloszczyk@gizycko.pl

2.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

2.1.   Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego na zadaniu: „Budowa drogi ul. Róży Wiatrów – etap I”.

2.2.   Przedmiotem nadzoru jest:

a)       Czuwanie w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych, użytkowych zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno – budowlanymi oraz normami,

b)      Wykonywanie rysunków zamiennych i uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie Wykonawcy wątpliwości powstałych w toku realizacji,

c)       Uzgodnienie z Zamawiającym i Wykonawcą możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów, konstrukcji i urządzeń przewidywanych w dokumentacji projektowej,

d)      Udział w komisjach i naradach technicznych

2.3.   Forma pełnienia nadzoru:

a)       Zamawiający przewiduje pełnienie nadzoru autorskiego przez Zespół Nadzoru w specjalnościach: konstrukcyjno – architektonicznej, drogowej,  sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, w formie:

-        nadzorów z pobytem na terenie  budowy -  każdorazowo na wniosek Zamawiającego,

-        nadzorów bez pobytu na budowie – zapytania pisemne, sprawdzania i opiniowanie wszelkich projektów niezbędnych dla realizacji zamówienia przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych, wykonywanie rysunków zamiennych i uzupełniających – zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym,

b)      Wykonawca w ramach sprawowania nadzoru powinien uwzględnić wszystkie przewidywane koszty w ilości niezbędnej dla prawidłowego wykonania zamówienia.

2.4.    W ramach nadzoru z pobytem na budowie Wykonawca będzie zobowiązany na polecenie Zamawiającego wypełniać obowiązki zawarte w pkt 2 ppkt. 2.7 opisu przedmiotu zamówienia. Nadzór taki będzie wymagał przyjazdu na budowę na czas niezbędny do realizacji wynikających z umowy obowiązków.

2.5.    Wynagrodzenie za jeden pobyt na budowie powinno uwzględniać:

a)       przygotowanie materiałów do pełnienia nadzoru,

b)      dojazd na plac budowy – pobyt na budowie,

c)       załatwienie spraw związanych z nadzorem po powrocie z budowy,

d)      pozostałe niezbędne koszty jak np. koszt dojazdu,

2.6.    W ramach nadzoru autorskiego bez pobytu na budowie projektant pracuje w swojej siedzibie, a wynagrodzenie za jeden nadzór obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych czynności związanych z załatwieniem sprawy.

2.7.    Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w związku z realizacją Umowy, będzie należało w szczególności:

a)       W ramach sprawowania nadzoru autorskiego:

-      stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z   projektem,

-      wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań w terminie dostosowanym do potrzeb budowy;

-      ustalenie z zamawiającym, wykonawcą robót, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych;

-      uczestniczenie w naradach i komisjach technicznych, odbiorach robót zanikowych, próbach instalacji i procedurach rozruchu oraz końcowym odbiorze zadania,

-      uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego, w innych komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego;

-      uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych na wezwanie Zamawiającego;

-      opiniowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej opracowanej przez wykonawcę robót budowlanych w terminie do 14 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania;

-      opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji zamiennej opracowanej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych w terminie do 14 dni od daty jej przekazania do zaopiniowanie, w szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie za zgoda Zamawiającego;

 

b)      Na polecenie Zamawiającego do Wykonawcy będzie należało wykonanie uzasadnionych rysunków zamiennych i uzupełniających dla prawidłowej realizacji zadania.

c)       Zakres umowy obejmuje również  przygotowanie dokumentacji zamiennej na zaakceptowane przez Zamawiającego rozwiązania zamienne w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji projektowej.

d)      Poprawianie błędów projektowych, likwidację kolizji między branżami lub uzupełnienie rysunków, detali bądź opisu technologii wykonania nie zawartych w dokumentacji projektowej.

e)      Udokumentowanie zmian rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych, potwierdzające zgodę Wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez Wykonawcę sprawującego nadzór autorski:

-      zapisy w rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,

-      rysunki zamienne i szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem projektanta (autora) oraz opisem technicznym wprowadzonych zmian,  

-      wpisy do dziennika budowy,

-      protokoły i notatki służbowe podpisane przez Zamawiającego, Wykonawcę.

 

f)        Zamawiający szacuje że w ramach zakresu zamówienia konieczne będzie świadczenie usług nadzoru, co najmniej w ilości 14 osobnych pobytów (10 na terenie budowy oraz 4 poza terenem budowy), które mają być wycenione w ofercie. Wskazana ilość pobytów ma charakter orientacyjny.

 

3.    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które spełniają poniższe wymogi oraz zostaną wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia:

a)       Projektant w branży drogowej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej,

b)      Projektant w branży konstrukcyjno – architektonicznej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – architektonicznej,

c)       Projektant w branży sanitarnej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

d)      Projektant w branży elektrycznej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

4.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

4.1.    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 2 dni  od daty  ostatecznego rozstrzygnięcia.

4.2.    Termin wykonania zamówienia:

-        rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy,

-        zakończenie: dzień podpisania protokołu odbioru końcowego nadzorowanych przez Wykonawcę prac, a w przypadku stwierdzenia wad w przedmiocie odbioru do dnia podpisania protokołu stwierdzającego usunięcie wad.  

5.    INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW.

5.1.    Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej zbiorczo „Korespondencja”) Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie.

5.2.    Zamawiający dopuszcza składanie Korespondencji drogą elektroniczną (na adres e-mail wskazany w punkcie 1.2). Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie.

5.3.    Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Michalina Cieloszczyk – Wydział Planowania i Inwestycji,

                                           Urzędu Miejskiego w Giżycku,

                                           Tel. 87 732 41 20

               

6.    OPIS SPOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

6.1.    Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada
za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6.2.    Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze
lub inną trwałą, czytelną techniką. Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (dalej „Osoby Uprawnione”). Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Naruszenie któregokolwiek z powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.

6.3.    Na ofertę składają się następujące dokumenty :

a)         Wypełniony formularz oferty cenowej – według wzoru stanowiącego     Załącznik nr 1

b)        Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,

c)         Oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym
do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności  odpowiednie do realizacji zamówienia,

d)        Oferta winna być oznaczona napisem: „Oferta na Pełnienie nadzoru autorskiego na zadaniu: „Budowa drogi ul. Róży Wiatrów – etap I ”.

7.    MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

7.1.    Termin składania ofert upływa dnia 22.01.2019 r. o godz. 1200. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data je wysłania przesyłką pocztową lub kurierską

7.2.    Oferty należy wysłać na adres e-mail: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl

7.3.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.01.2019 r. o godz. 1215 w siedzibie Zamawiającego, pok. 114

8.    OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

8.1.   Kryterium - Cena realizacji zamówienia – 100%

 

Maksymalną liczbę punktów w kryterium Cena realizacji zamówienia  otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymują odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem:

 

Gdzie:

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Cn – najniższa zaoferowana cena;

Cob - cena zaoferowana w badanej ofercie.

Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą     zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

9.    INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY

9.1.    W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.

9.2.    Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9.  
  10.  

10.1.      Swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.  

10.2.      Odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

10.3.      Zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,

10.4.      Zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu

10.5.      Żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,

10.6.      Wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

10.7.      Odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zawarł umowę z jego winy lub któremu naliczył kary umowne za niewywiązywanie się umowy,

10.8.      Odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie wykonał zobowiązania wobec Zamawiającego.

 

Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.

11.      ZAŁĄCZNIKI STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ:

 

11.1.      Załącznik nr 1 – Formularz oferty cenowej

11.2.      Załącznik nr 2 –  Projekt Umowy

11.3.      Załącznik nr 3 – Wykaz projektantów branżowych

11.4.      Załącznik nr 4 – Wzór karty nadzoru autorskiego

 

Link do dokumentacji projektowej:

http://gizycko.pl/dokumentacja_publiczna/dokumentacja_projektowa_roza_wiatrow.rar

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.01.2019
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Karol Walinowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 stycznia 2019 09:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Babiak
Ilość wyświetleń: 2791
14 lutego 2019 12:50 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [zaw.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 stycznia 2019 13:14 (Michał Babiak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 stycznia 2019 09:32 (Michał Babiak) - Opublikowanie dokumentu.