do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 000€
Nazwa zamówienia:
Rozbiórka amfiteatru na Plaży Miejskiej w Giżycku
Zamawiający :
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
1.1 Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert na rzecz Zamawiającego na zadanie pn.: Rozbiórka amfiteatru na Plaży Miejskiej w Giżycku
a) Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
b) Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz.1025 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).
1.2 Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
e) znak postępowania: WPI.7013.2.2018.MC
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.
Zadanie obejmuje rozbiórkę amfiteatru wraz z ławkami znajdującego się na terenie Plaży Miejskiej w Giżycku.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- zaproszeniem do składania ofert,
- dokumentacją techniczną,
- przedmiarem robót,
- projektem umowy.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. Podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu jest przede wszystkim projekt budowlany.
Zaleca się aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu ofert oraz przy zawieraniu umowy na wykonie robót gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji ponosi Wykonawca.
Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki.
3.1 Termin wykonania zamówienia: 07.12.2018 r.
3.2 Miejsce wykonania zamówienia – Teren Plaży Miejskiej w Giżycku, dz. nr ewid. 1-535/2.
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
4.1 Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem –załącznik nr 1 do zaproszenia,
4.2 Projekt umowy podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem –Załącznik nr 2 do zaproszenia,
4.3 Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,
4.4 Oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności oraz wyposażeniem technicznym i produkcyjnym odpowiednim do realizacji zamówienia,
4.5 Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy w zakresie jego spraw majątkowych, lub osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest :
- Michalina Cieloszczyk - Podinspektor, WPI, UM Giżycka,
tel. 87 73 24 120, e-mail: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl
6.1 Termin składania ofert upływa dnia 13.11.2018 roku o godz. 1200.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
6.2 Forma składania ofert:
a) na adres poczty elektronicznej podanej w pkt. 5, z nazwą zamówienia w tytule wiadomości. Oferta powinna mieć formę jednego, nieedytowalnego pliku oraz zostać wysłana z żądaniem potwierdzenia odbioru, lub
b) w zamkniętym i opisanym opakowaniu w p. 7, UM Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko,
Opis powinien zawierać nazwę zamówienia oraz dane kontaktowe oferenta.
6.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2018 r., o godz. 1220 w siedzibie Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
80 pkt. |
Termin |
20pkt. |
7.1 Kryterium – cena:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp=Co/Cb× 80pkt.
gdzie:
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,
Co – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
7.2 Kryterium – termin:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium terminu wykonania zadania (T) zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:
Oferty w tym kryterium oceniane będą w następujący sposób:
a) do 07.12.2018 r. – 0 punktów,
b) do 03.12.2018 r. – 10 punktów,
c) 30.11.2018 r. – 20 punktów,
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 4 Formularza oferty cenowej oferty (załącznik nr 1 do zaproszenia). W przypadku nie podania przez Wykonawcę terminu, Zamawiający do kryterium oceny ofert przyjmie minimalny termin, tj. 07.12.2018 r. Oferta z terminem 30.11.2018 r. otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.
7.3 Wynik całkowity
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = Cp + T,
gdzie:
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp– ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
T – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Termin”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
8.1 Zamawiający zastrzega prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
8.2 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego
Zapisy pkt. 8.2 ppkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
8.3 Okres związania ofertą: 21dni od daty terminu składania ofert.
9.1 Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:
a) załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
b) Załącznik nr 2 do zaproszenia - Projekt umowy,
c) Załącznik nr 3 do zaproszenia - Formularzy wyceny robót,
d) Załącznik nr 4 do zaproszenia - Przedmiar robót,
e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR):
f) Projekt rozbiórki
Zaproszenie wraz z załącznikami zawiera 15 ponumerowanych stron.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku