Przetargi

Dostawa, uruchomienie i konfiguracja systemu świadczenia usług połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących na rzecz Gminy Miejskiej Giżycko - zmiana terminu składania ofert do 08.10.2018r.

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert

 

w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego

Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny na:

 

„Dostawę, uruchomienie i konfigurację systemu świadczenia usług połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących na rzecz Gminy Miejskiej Giżycko”

 

I.  Przedmiotem zamówienia jest:

„Wykonanie na rzecz Gminy Miejskiej Giżycko dostawy, uruchomienia i konfiguracji systemu oraz świadczenie usług połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących na rzecz Gminy Miejskiej Giżycko w okresie od 1 października 2018 r. do 30 września 2020 r.”

II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.

2. Cena netto i brutto musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Oferta musi być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.

5. Integralną częścią oferty są załączniki:

a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2).

b)  Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy o treści proponowanej przez Wykonawcę. Ostateczna treść umowy zostanie ustalona w drodze negocjacji po ew. wyborze oferty. 

c) Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (Załącznik nr 1).

d) Oferta Wykonawcy sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1.

e) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do realizacji zadania stanowiącego treść niniejszego postępowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie -Załącznik nr 3.

f) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach (Załącznik nr 4). W przypadku braku podwykonawców. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty podpisanego Załącznika nr 4.

g) Parafowany przez Wykonawcę wykaz numeracji telefonów Gminy Miejskiej Giżycko stanowiący Załącznik nr 5.

 

III.  Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, uruchomienia i konfiguracji urządzeń oraz świadczenie usług połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących na rzecz jednostek Gminy Miejskiej w Giżycku:

  1. zachowanie obecnej numeracji telefonicznej w zakresie podanym w Załączniku nr 5 do niniejszej dokumentacji postępowania.
  2. usługi świadczenia połączeń głosowych mogą być świadczone przy wykorzystaniu technologii bezprzewodowej 2G, bezprzewodowej 3G lub każdej innej zapewniającej jakość połączeń głosowych dla których parametr jakość głosu w połączeniach ( MOS)  będzie miał wartość min. 3.
  3. świadczenie usług połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących na numerach telefonów Gminy Miejskiej Giżycko wg. wykazu stanowiącego Załącznik nr 5 do dokumentacji postepowania.
  4. 24 godzinny dostęp do serwisu oraz 12 godzinny czas usunięcia usterki od momentu zgłoszenia,
  5. dostawę niezbędnych urządzeń, uruchomienie, konfigurację oraz zarządzanie w okresie obowiązywania umowy zrealizuje Wykonawca na własny koszt,
  6. dostarczone urządzenia przechodzą na własność Zamawiającego po zakończeniu okresu trwania umowy tj. po 30.09.2020 r.
  7. centrala główna lub system obsługi połączeń musi zapewnić połączenia wewnętrzne pomiędzy wskazaną w Załączniku Nr 5 numeracją bezkosztowo.
  8. centrala główna lub system obsługi połączeń musi zapewnić możliwość rejestrowania połączeń przychodzących lub przychodzących i wychodzących według programowalnych przez lokalnego administratora systemu kryteriów.
  9. centrala główna lub system obsługi połączeń musi zapewnić czytelny i zrozumiały interfejs graficzny uruchamiany na komputerze administratora, operatora lub na dowolnym pulpicie zdalnym.
  10. centrala główna lub system obsługi połączeń musi zapewnić możliwość zablokowania połączeń wychodzących na wskazane numery a w szczególności na numery wykorzystywane do świadczenia usług o podwyższonej opłacie (np.0708-XXX-XXX).
  11. centrala główna lub system obsługi połączeń musi zapewnić możliwość włączenia zapowiedzi głosowej. Zapowiedź głosowa musi być możliwa do zaprogramowania za pomocą aplikacji text2speech lub równoważnej funkcjonalnie lub musi istnieć możliwość wgrania do systemu zapowiedzi głosowej zarejestrowanej w pliku w formacie Wave (*.wav)
  12. centrala główna lub system obsługi połączeń ma zapewnić system IVR lub możliwość dołączenia takiego systemu bez konieczności dopłaty więcej niż 10% wartości oferty.
  13. centrala główna lub system obsługi połączeń musi zapewnić możliwość kolejkowania połączeń przychodzących
  14. centrala główna lub system obsługi połączeń musi współpracować z aparatami telefonicznymi Zamawiającego: a) JABLOCOM Essence GDP-06, b) Nokia Lumia 640
  15. Dodatkowe 40 szt. aparatów telefonicznych komórkowych wymaganych przez Zamawiającego, musi spełniać następujące parametry minimalne: ekran dotykowy pojemnościowy min 4,0”, SIM: minimum 1 gniazdo o rozmiarze  SIM lub microSIM lub nanoSIM, radio: zakresy minimum GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900; WCDMA/HSPA 850/1900/2100 a także LTE FDD 1800/2600. Transmisja danych min. HSDPA/HSUPA (21.1/2.88 Mbps bez trybu mimo) oraz LTE (cat 3: DL/UL = 100/50 Mbps). System operacyjny : Microsoft Windows Phone 8 i nowsze lub IOS7. Niedopuszczalne są aparaty z systemem Android w dowolnej wersji. Wszystkie modele aparatów komórkowych muszą być wprowadzone na rynek w Polsce nie wcześniej niż 1.01.2013r.
  16. Taryfikacja połączeń wychodzących – sekundowa od pierwszej sekundy.
  17. Wdrożenie systemu nastąpi zgodnie z harmonogramem zaproponowanym przez Wykonawcę, a zaakceptowanym przez Zamawiającego nie później jednak niż do dnia 27 października 2018 r.
  18. Oferent musi zaproponować treść umowy wraz z załącznikami ( w tym regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych). Oferent musi dopuścić możliwość ujawnienia treści umowy w części dotyczącej minimum: nazwy oferenta, wartości zamówienia, warunków świadczenia usług telekomunikacyjnych oraz treści paragrafu o poufności danych w umowie.

IV. Wdrożenia zamówionego rozwiązania należy wykonać zgodnie z harmonogramem zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego

V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

VII. Zamawiający zastrzega prawo:

a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,

b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.


VIII. Termin składania ofert upływa dnia 08.10.2018 r. o godz. 12.00. Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego - Sekretariat Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. Nr 104, lub Punkcie Obsługi Klienta pok. 7 w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem:

„Dostawa, uruchomienie i konfiguracja systemu świadczenia usług połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących na rzecz Gminy Miejskiej Giżycko”.

lub elektronicznie na skrzynkę podawczą Gminy Miejskiej Giżycko /umgizycko/SkrytkaESP, temat: „Dostawa, uruchomienie i konfiguracja systemu świadczenia usług połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących na rzecz Gminy Miejskiej Giżycko”


IX. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 107 w dniu 08.10.2018 r. o godz. 12:10.


X. Termin związania ofertą – 14 dni.


XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Roman Łożyński – tel. 87 732 41 13, e-mail: roman.lozynski@gizycko.pl


XII.  Kryteria oceny:

1. Kryteria oceny:

a) Cena abonamentu /miesiąc- waga 50%

b) Cena wdrożenia – waga 40%

c) Opłata za minutę połączenia w połączeniach wychodzących – waga 10%

 

Cena najniższej oferty abonamentu / cena badanej oferty abonamentu *50% + Cena najniższej oferty wdrożenia / cena badanej oferty wdrożenia *40% + Cena najniższej oferty połączenia telefonicznego do sieci komórkowych innych operatorów / cena badanej oferty połączenia telefonicznego do sieci komórkowych innych operatorów *10%

 

Obliczenia należy wykonywać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2018-09-18
Dokument wytworzony przez: Biuro Informatyki (BI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Roman Łozyński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 września 2018 15:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 2690
08 października 2018 15:50 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [zestawienie_otrzymanych_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 października 2018 15:36 (Mirosław Domysławski) - Zmiana danych dokumentu. Zmiana daty dot. wdrożenia systemu. Zmiana daty dot. czasu trwania umowy (Dokument opublikowany)
03 października 2018 15:30 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [odpowiedzi_na_zapytania_20181003.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)