Przetargi

Rozeznanie rynku z opcja zawarcia umowy i zaproszeniem do złożenia oferty cenowej - wykonywanie usług w zakresie dostarczania świadectw charakterystyki energetycznej.

Giżycko, 22 sierpnia 2018 r.

ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Giżycku

ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

tel.: 87 7324 113; fax.: 87 428 52 41

e-mail: urzad@gizycko.pl

www.gizycko.pl

Osoba do kontaktów: Natalia Żadziłko – Wydział Mienia, tel.: 87 7324 114,

e-mail: natalia.zadzilko@gizycko.pl

 

ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579), ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 459 ze zm.).

Niniejsze Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.

Celem Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 

 

 

Przedmiot rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy

  1. Przedmiotem Rozeznania jest ustalenie wartości wykonania usług w zakresie wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej dla nieruchomości stanowiących lokale mieszkalne i użytkowe należące do Gminy Miejskiej Giżycko wg. bieżących wskazań Zamawiającego.
  2. Okres trwania umowy – od dnia zawarcia umowy do 31 sierpnia 2019r.  
  3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonywany zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej z dnia 27 lutego 2015 r.  (Dz.U. 2015, poz. 376).
  4. Zamawiający nie gwarantuje dostępności projektu budowlanego dla obiektów, w których zlokalizowane są wskazywane przez Zamawiającego lokale oraz innych dokumentów o podobnym charakterze, zobowiązuje się jednak do udostępnienia wszystkich materiałów mogących służyć polepszeniu jakości wykonywanych usług, które będą w jego posiadaniu.
  5. Zadania w lokalach wynajmowanych lub dzierżawionych winny być realizowane w godzinach umożliwiających ich wykonanie.
  6. Usługa  związana z danym lokalem powinna być wykonana w terminie 14 dni od jej zlecenia.
  7. Istotne dla stron postanowienia zostały wprowadzone do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.


Przygotowanie oferty 

1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1) do niniejszego Rozeznania, opatrzona pieczątką firmową i podpisem osoby upoważnionej.

2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

- Formularz ofertowy (załącznik nr 1),

- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, w sytuacji, gdy osoby składające ofertę nie są ujawnione w odpowiednich rejestrach potwierdzających ich umocowanie,

- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)

3. Oferta powinna zawierać opis – „Oferta – świadectwa charakterystyki energetycznej GMG 1/2018”.

4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.

5. Dopuszcza się powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.

6. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Giżycku przy Al. 1 Maja 14 lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego do dnia 7 września 2018 r. włącznie.

7. Ceny powinny być ujęte w formie ryczałtu. Zamawiający nie odpowiada za błędy w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy wykonywaniu usług.

8. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy). Wszystkie kartki oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane oraz parafowane lub podpisane przez Wykonawcę bądź osobę (osoby) uprawnioną do występowania w jego imieniu.

9. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

10. Kryterium wyboru – 100 % cena.

11. Nie dopuszcza się ofert wariantowych.

12. Zapisy umowne mogą ulec modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub stanowiącym uszczegółowienie stosunku prawnego, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.

13. Informacje o wyniku postępowania zostaną przesłane Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

 

Załącznik Nr 1

(Wykonawca)                                                                                                          

 

    Gmina Miejska Giżycko

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Składając ofertę w ramach rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej „Oferta - świadectwa charakterystyki energetycznej GMG 1/2018” po zapoznaniu się z warunkami niniejszego zapytania oferuję wykonywanie usług polegających na sporządzaniu świadectw charakterystyki energetycznej dla nieruchomości stanowiących lokale mieszkalne i użytkowe należące do Gminy Miejskiej Giżycko wg bieżących wskazań Zamawiającego, od dnia zawarcia umowy do 31 sierpnia 2019r.

 

Oferuję wykonanie usługi za kwotę …………………………………. złotych brutto (słownie: ………………………………………………………………………………............................) za wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla 1 lokalu.

 

Oświadczam, że wykonanie usługi zamierzam/nie zamierzam zlecić podwykonawcy/om.

Dane podwykonawcy………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

Załącznik Nr 2

(Wykonawca)

                                                                       

OŚWIADCZENIA

 

Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, tj.:

 

  1. Posiadam uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia.
  2. Posiadam wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie usługi.
  3. Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz personelem zdolnym do wykonania zamówienia.
  4. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

Podpis:…………………………………

 

Oświadczam, że zapoznałam się / zapoznałem się z treścią projektu umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy w przedmiocie „Oferta - świadectwa charakterystyki energetycznej GMG 1/2018” i przyjmuję tę treść bez zastrzeżeń.

 

Podpis:…………………………………

 

 

Załącznik Nr 3

UMOWA

 

Zawarta w dniu ………………………………… roku pomiędzy Gminą Miejską Giżycko, reprezentowaną przez: Wojciecha Karola Iwaszkiewicza – Burmistrza Miasta Giżycka

Zwaną w treści umowy „Zamawiającym”

a ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

z siedzibą w ……………………………………………………………………………………

reprezentowaną przez: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

zwaną dalej „Wykonawcą” o następującej treści:

 

Przedmiot umowy

 

§ 1

1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonywania w okresie roku usług polegających na sporządzaniu Świadectw charakterystyki energetycznej dla nieruchomości stanowiących lokale mieszkalne i użytkowe należące do Gminy Miejskiej Giżycko wg. bieżących wskazań Zamawiającego.

2. Obowiązkiem wykonawcy jest realizacja zadań wynikających z umowy zgodnie z aktualnym stanem prawnym, przepisami i zasadami aktualnej wiedzy technicznej, a nadto poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich

3. Do realizacji przez wykonawcę przedmiotu umowy zastosowanie będą miały m.in. przepisy:

-        ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202)

-        ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. 2015, poz. 151 ze zmianami), wraz ze stosownymi rozporządzeniami do wskazanych ustaw.

4. Do realizacji usług Wykonawca …………………………posłużyć się podwykonawcami.

 

 

§ 2

  1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zlecenie dot. poszczególnych nieruchomości w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zlecenia, niezależnie od zakresu zlecenia, chyba że strony uzgodnią inaczej.
  2. W danym okresie czasu, liczonym od dnia zlecenia do dnia wykonania usługi możliwe jest wykonywanie nie więcej niż 5 zleceń, chyba że Wykonawca wyrazi zgodę, czym samym zobowiąże się do wykonywania większej ich liczby.
  3. Opóźnienie w wykonaniu poszczególnych zleceń powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia. Zleceniodawca powinien być powiadomiony pisemnie lub drogą elektroniczną co najmniej 5 dni przed ostateczną datą wykonania zlecenia.
  4. Uprawnionymi w imieniu Zamawiającego do dokonania zlecenia są:

-        Pan Jacek Markowski – Naczelnik Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku lub

-        Pan Arkadiusz Konc – Zastępca Naczelnika Wydziału Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku.

 

Wynagrodzenie

 

§ 3

  1. Za wykonanie czynności, będących przedmiotem niniejszej umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości ……………….. zł od pojedynczego lokalu.

 

§ 4

  1. Wynagrodzenie o którym mowa w § 3 płatne będzie po wykonaniu zlecenia w terminie 14 dni od daty odbioru przez zamawiającego faktury.
  2. Za nieterminowe wykonanie zlecenia Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 0,5 % umownego wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
  3. W przypadku zwłoki w wykonaniu zlecenia przekraczającej 21 dni Zamawiający ma prawo zlecenia wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej, obciążając kosztami Wykonawcę.
  4. Zastosowanie kary umownej nie wyklucza możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.

 

§ 5

W przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień niniejszej umowy, w szczególności § 4 pkt 3, bądź utraty prawa wykonywania zawodu Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, bez okresu wypowiedzenia.

 

Rękojmia za wady

 

§ 6

  1. Za wady przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada przez okres 36 miesięcy licząc od dnia ich protokolarnego odbioru dokumentacji.
  2. W ramach odpowiedzialności za wady Wykonawca obowiązany jest do poprawienia dokumentacji w zakresie stanowiącym wadę.

 

 

Postanowienia końcowe

 

§ 7

Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednie uprawnienia, wiedzę, doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym oraz personelem niezbędnymi do należytego wykonania niniejszej Umowy.

 

§ 8

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 1000 zł.

 

§ 9

  1. Integralną częścią umowy jest oferta złożona przez Wykonawcę.
  2. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  3. W spawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu cywilnego.

 

§ 10

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy.

 

 

Zamawiający:                                                                       Wykonawca:

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2018-08-27
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Natalia Żadziłko
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 sierpnia 2018 09:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Natalia Żadziłko
Ilość wyświetleń: 2567
03 października 2018 14:35 (Natalia Żadziłko) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty_do_bip.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 sierpnia 2018 09:29 (Natalia Żadziłko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__umowa.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 sierpnia 2018 09:29 (Natalia Żadziłko) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)