do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 000€
Nazwa zamówienia:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: Budowa obiektów lekkoatletycznych na Stadionie Miejskim w Giżycku
wspólny słownik zamówień (CPV) :
- 71247000-1 nadzór nad robotami budowlanymi
Zamawiający :
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
1.1 Gmina Miejska Giżycko, al. 1 maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym w trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia pn.: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: Budowa obiektów lekkoatletycznych na Stadionie Miejskim w Giżycku.
1.2 Dane Zamawiającego:
Nazwa Gmina Miejska Giżycko
Adres al. 1 Maja 14, 11-500 Gizycko
Konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
NIP: 845-19-51-457
adres do korespondencji: Urząd Miejski w Gizycku
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
e-mail do korespondencji: michal.babiak@gizycko.pl
znak postępowania: WPI.7013.36.5.2017.MB
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2.1 Nadzór Inwestorski wynikający z artykułów 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.),
2.2 Nadzór Inwestorski prowadzony zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do Umowy
2.3 Prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej wynikającej z zakresu pełnionej funkcji,
2.4 Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
2.5 Analiza pisemna przedstawionych rozwiązań projektowych w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę pod kątem funkcjonalności, przewidzianych do użycia materiałów budowlanych.
Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa załącznik nr 2 - „Wzór umowy”.
2.6W ramach zadania inwestycyjnego są realizowane poniższe roboty budowlane:
2.6.1 W branży budowlanej:
- bieżnia (nawierzchnia z pełnego poliuretanu FULL PUR na odcinku 300m czterotorowa, na odcinku 130m sześciotorowa,
- skocznia do skoku w dal i trójskoku,
- skocznia do skoku wzwyż i skoku o tyczce,
- rzutnia do pchnięcia kulą,
- rzutnia do rzutu oszczepem,
2.6.2 w branży elektrycznej:
- linia kablowa zasilająca rozdzielnice i oświetlenie stadionu,
- oświetlenie boisk, bieżni i terenów przyległych do stadionu,
- kanalizacja teletechniczna,
- nagłośnienie stadionu,
2.6.3 w branży sanitarnej:
- odprowadzenie wód opadowych – odwodnienie bieżni i odprowadzenie nadmiaru wód opadowych z boiska (odwodnienie powierzchniowe – system odwodnień liniowych do boisk sportowych)
2.7 Zamawiający informuje, iż do dnia 02.03.2018r. zostało wykonane około 69% zaawansowania finansowego robót (zgodnie z załącznikiem nr 5)
2.8 Inspektor Nadzoru zapewni poniższy kluczowy personel do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych:
2.8.1 inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej,
2.8.2 inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej,
2.8.3 inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
2.8.4 inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2.8 Przedmiotowy obiekt znajduje się przy ul. Moniuszki 5 w Giżycku.
3.1 Zamawiający wymaga, aby Inspektor nadzoru przystąpił do wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy.
3.2 Umowa zostanie zawarta na okres realizacji zadania – tj. wykonania wszystkich robót budowlanych, końcowego odbioru przedmiotu umowy. Planowany termin zakończenia robót 30.06.2018 r.
Planowany termin realizacji zadania nie jest wiążący i nie stanowi podstawy do ustalenia czasu trwania nadzoru inwestorskiego.
3.3 Wykonawca robót budowlanych: PANORAMA Obiekty Sportowe Sp. z o.o., ul. Puławska 38, 05-500 Piaseczno.
3.4 Miejscem wykonania zamówienia jest Stadion Miejski przy ul. Moniuszki 5 w Giżycku.
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
- oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1, z podaniem ceny ryczałtowej – powiększonej o należny podatek VAT,
- wykaz nadzorowanych obiektów budowlanych - Załącznik nr 3,
- wykaz personelu proponowanego do wykonania zamówienia – Załącznik nr 4,
6.1. Oferty składane drogą elektroniczną na adres mailowy podany w pkt. 1.3
6.2. Oferty drogą listowną należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta na: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn.: Budowa obiektów lekkoatletycznych na Stadionie Miejskim w Giżycku” – nie otwierać przed dniem 09.03.2018 r. do godz. 10.00”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.
6.3. Termin składania ofert upływa dnia 09.03.2018 godz. 10.00 Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
6.4. Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:
Urząd Miejski w Giżycku
Al. 1 maja 14
11– 500 Giżycko
6.5. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.03.2018r., o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego, pok. 113.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena
i doświadczenie
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
80 pkt. |
Doświadczenie |
20 pkt. |
7.1 Kryterium ceny
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp = Co/ Cb x 80 pkt.
Cp - ilość punktów badanej ceny oferty
Co - cena oferty najniższej
Cb - cena oferty badanej
7.2 Kryterium doświadczenie
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium doświadczenie (Dr) zostanie obliczona zgodnie z poniższym opisem:
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do ilości nadzorowanych obiektów budowlanych odpowiadających rodzajowi obiektu nadzorowanego, tj. wyposażonego w:
wg poniższego wzoru:
a) brak nadzorowanego obiektu budowlanego – 0 punktów
b) 1 nadzorowany obiekt budowlany – 5 punktów,
c) 2 nadzorowane obiekty budowlane – 10 punktów,
d) 3 nadzorowane obiekty budowlane – 15 punktów
e) 4 i więcej nadzorowanych obiektów budowlanych – 20 punktów ,
Punkty zostaną przyznane na podstawie złożonego wykazu nadzorowanych obiektów budowlanych zg. z załącznikiem nr 3 do DP.
7.3 Wynik całkowity
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = Cp + Dr, gdzie:
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Dr – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Doświadczenie”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
8.1 Zamawiający zastrzega prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,
c) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
8.2 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego
Zapisy pkt. 8.2 ppkt. a), b), c) dotyczą okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
8 .3 Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
Następujące załączniki stanowią integralną część SIWZ:
– Załącznik nr 1 - Formularz oferty cenowej,
– Załącznik nr 2 - „Wzór Umowy”
– Załącznik nr 3 - Wykaz nadzorowanych obiektów budowlanych
– Załącznik nr 4 - Wykaz personelu proponowanego do wykonania zamówienia.
– Załącznik nr 5 - Stan zaawansowania robót.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku