Przetargi

Pełnienie nadzoru archeologicznego wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na prowadzenie badań archeologicznych nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego (etap I) przy SP4 w Giżycku" realizowanego w ramach inwestycji: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 1 oraz boiska wielofunkcyjnego (etap I) przy SP4 w Giżycku

 

 Zaproszenie

 

do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego

wartości szacunkowej do 30 000€

 Nazwa zamówienia:

Pełnienie nadzoru archeologicznego wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na prowadzenie badań archeologicznych nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego (etap I)  przy SP 4 w Giżycku”, realizowanego  w ramach inwestycji pn.: „Budowa kompleksu sportowo – rekreacyjnego przy ZS Nr 1 oraz boiska wielofunkcyjnego (etap I) przy SP 4 w Giżycku”.

 

wspólny słownik zamówień (CPV) :

 

-71351914-3 usługi archeologiczne

                                                   

Giżycko, luty2018 r.

 

1.        Informacje wprowadzające

1.1Gmina Miejska Giżycko, al. 1 maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert   w przetargu pisemnym w trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia pn.:  Pełnienie nadzoru archeologicznego wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na prowadzenie badań archeologicznych nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego (etap I)  przy SP 4 w Giżycku”, realizowanego  w ramach inwestycji pn.: „Budowa kompleksu sportowo – rekreacyjnego przy ZS Nr 1 oraz boiska wielofunkcyjnego (etap I) przy SP 4 w Giżycku”.

1.2Użyte w Zaproszeniu terminy mają następujące znaczenie:

1.2.1   „Zamawiający” –  Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko,

1.2.2   „Postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego Zaproszenia,

1.2.3   „Zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 2 Zaproszenia,

1.2.4   „Wykonawca” – podmiot pełniący nadzór archeologiczny przy zadaniu pn: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4  - Etap I”

1.2.5   „Umowa” – Umowa zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą pełniącym nadzór archeologiczny,

1.3Dane Zamawiającego:

konto bankowe:                                             Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko 

         nr konta bankowego:                                      42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

         NIP:                                                                845-19-51-457

         dokładny adres do korespondencji:                Urząd Miejski w Giżycku

                                                                                al. 1 Maja 14

                                                                                11 – 500 Giżycko

         e-mail do korespondencji:                              michalina.cieloszczyk@gizycko.pl

         znak postępowania:                                        WPI.7013.10.2017.MC

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

2.    Opis przedmiotu zamówienia

2.1     Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru archeologicznego wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na prowadzenie badań archeologicznych nad robotami budowlanymi dla zadania pn.: „Budowa boiska wielofunkcyjnego (etap I)  przy SP 4 w Giżycku”, realizowanego  w ramach inwestycji pn.: „Budowa kompleksu sportowo – rekreacyjnego przy ZS Nr 1 oraz boiska wielofunkcyjnego (etap I) przy SP 4 w Giżycku”.

2.2     Uzyskanie w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Olsztynie, Delegaturze w Ełku decyzji o pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych,

2.3     Wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji (opisowa, rysunkowa, fotograficzna) zachowanych znalezisk, które zostaną ewentualnie odkryte w obrębie wykonywanych wykopów określonych projektem.

2.4     Wykonanie dokumentacji i sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego zgodnie z wymogami zawartymi w decyzji o pozwoleniu na prowadzenie prac archeologicznych wydanej przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

2.5     Wykonanie dokumentacji w dwóch egzemplarzach (cyfrowej i papierowej), z czego jeden egzemplarz otrzyma Zamawiający, jeden  egzemplarz otrzyma Wojewódzki Konserwator Zabytków.

2.6     Charakter ziemnych robót budowlanych objętych nadzorem archeologicznym został opisany w projekcie budowlanym, dostępnym na stronie BIP Gminy Miejskiej Giżycko. Link do dokumentacji i postępowania na roboty budowlane:

http://www.bip.gizycko.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/403800/budowa_boiska_wielofunkcyjnego_przy_szkole_podstawowej_nr_4_w_gi

2.7     Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia wniosku o zezwolenie na prowadzenie prac archeologicznych, który zostanie przekazany do autoryzacji Burmistrzowi Giżycka. Wykonawca złoży podpisany wniosek w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.

2.8     Zakres obowiązków nadzoru archeologicznego wynika z Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 22czerwca 2017 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanych do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków ( Dz. U. z 2017 poz. 1265) oraz z art. 37a ust. 1 i 2, art. 37b ust. 1 i 3 albo art. 37d ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, (t.j.  Dz.U z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.),

2.9     Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa załącznik nr 2 Zaproszenia- „Wzór umowy”.

3.        Termin, miejsce i wykonawca realizujący zamówienie

3.1 Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca nadzór archeologiczny przystąpiła do wykonania zamówienia w dniu zawarcia umowy.

3.2 Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, tj. inwestycyjnych robót ziemnych. Za termin realizacji zamówienia uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu sprawozdania z nadzoru archeologicznego wraz z protokołem odbioru badań i przekazania dokumentacji archeologicznej potwierdzonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, Delegatura w Ełku

 

Planowany termin realizacji zadania nie jest wiążący i nie stanowi podstawy do ustalenia czasu trwania nadzoru archeologicznego.

 

3.3Miejscem wykonania zamówienia jest teren Szkoły Podstawowej nr 4, ul. 3 Maja 21, 11-500 Giżycko, nr dz. 2-585/4.

4.        Zawartość oferty

Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:

-      oferta cenowa przygotowana zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1, z podaniem ceny  ryczałtowej – powiększonej o należny podatek VAT,

-      wykaz prowadzonych badań archeologicznych w ciągu ostatnich 5 lat – załącznik nr 3 Zaproszenia

5.        Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Michalina Cieloszczyk     -  Podinspektor, Urząd Miasta w Giżycku,

tel. 87 73 24 120, e-mail: michalina.cieloszczyk@gizycko.pl

6.        Oznaczenie oferty, miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

6.1.   Oferty składane drogą elektroniczną na adres mailowy podany w pkt. 1.3

6.2.   Oferty drogą listowną należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta na:„Pełnienie nadzoru archeologicznegonad robotami budowlanymi dla zadania: „Budowa boiska wielofunkcyjnego (etap I)  przy SP 4 w Giżycku realizowanego  w ramach inwestycji pn.: Budowa kompleksu sportowo – rekreacyjnego przy ZS Nr 1 oraz boiska wielofunkcyjnego (etap I) przy SP 4 w Giżycku.– nie otwierać przed dniem 26.02.2018 r. do godz. 1200”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.

6.3.   Termin składania ofert upływa dnia 26.02.2018 r. ogodz. 1200Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

6.4.   Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i zaadresować:

Urząd Miejski w Giżycku

al. 1 maja 14

11– 500 Giżycko

6.5.   Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.02.2018 r. , o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego,  pok. 114.

7.        Opis kryteriów i sposobu oceny ofert

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena
i doświadczenie

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

80 pkt.

Doświadczenie

20 pkt.

 

7.1 Kryterium ceny

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:         

 

Cp = Co/ Cb× 80 pkt, gdzie:

 

Cp - ilość punktów badanej ceny oferty

Co - cena oferty najniższej

Cb - cena oferty badanej

 

7.2 Kryterium doświadczenie

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium doświadczenie (Dr) zostanie obliczonaw odniesieniu do ilości prowadzonych badań archeologicznych w ostatnich 5 latach wg poniższego wzoru:

a)    prowadzenie badań przy budowie 2 lub mniejszej ilości obiektów  – 0 punktów,

b)   prowadzenie badań przy budowie od 3 do 5 obiektów  – 10 punktów,

c)    prowadzenie badań przy budowie 5 lub większej ilości obiektów– 20 punktów,

Punkty zostaną przyznane na podstawie złożonego wykazu nadzorowanych obiektów budowlanych  zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia.

 

 

7.3 Wynik całkowity

Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:   

 

Po = Cp + Dr,  gdzie:

 

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Cpilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”

Dr – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Doświadczenie”

 

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

8.        Postanowienia końcowe

8.1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)    swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

b)   odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)    zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,

d)   zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e)    żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,

f)    wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników

8.2. Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:

a)    z którym  zerwał umowę z jego winy,

b)   któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

c)    który nie wykonał lub wykonał nieterminowo zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,

Zapisy pkt. 8.2 ppkt. a), b), c) dotyczą  okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

8.3  Okres związania ofertą: 30dni od daty terminu składania ofert.

9.        Załączniki

Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji:

–        Załącznik nr 1             -           Formularz oferty cenowej, 

–        Załącznik nr 2 -           Wzór Umowy

–        Załącznik nr 3  -            Wykaz prowadzonych badań archeologicznych w ciągu ostatnich 5 lat.

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.02.2018r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michalina Cieloszczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 lutego 2018 14:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Babiak
Ilość wyświetleń: 3241
27 lutego 2018 10:56 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 lutego 2018 14:35 (Michał Babiak) - Opublikowanie dokumentu.
16 lutego 2018 14:35 (Michał Babiak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)