Giżycko, 03.11.2017 r.
WM.7131.2.2017.ArKo
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579), ustawy nie stosuje się. Do złożonych w ramach zaproszenia ofert ofertowego stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2017 r., poz. 459 ze zm.).
Dotyczy: złożenia oferty na wykonanie wymiany pokrycia dachowego na budynku szaletu miejskiego położonego na targowisku miejskim przy Placu Targowym w Giżycku.
1. Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany pokrycia dachowego na budynku szaletu miejskiego położonego na targowisku miejskim przy Placu Targowym w Giżycku, zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
Istotne dla stron postanowienia znajdują się w ramowym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
3. Wymagania wobec Wykonawcy zamówienia.
Wykonawca powinien wykazać, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia polegające na wymianie pokrycia dachowego (referencje, protokoły odbioru robót).
Wykonawca dołączy do oferty kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru załączonego do zapytania ofertowego- załącznik nr 2.
W przypadku pojawienia się dodatkowych prac, zakres należy ustalić z Zamawiającym. Wykonanie dodatkowych prac będzie rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego według stawek z kosztorysu ofertowego.
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Remont zadaszenia szalet targowisko w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Giżycku lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego w terminie do 10 listopada 2017 r. do godz. 14:00 włącznie.
Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania - Załącznik nr 1.
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 listopada 2017 roku, o godz. 14:20 w Wydziale Mienia Urzędu Miejskiego w Giżycku pokój 121.
6. Kryteria oceny i wyboru oferty
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: najniższa cena brutto.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
O wyniku postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą mailową, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy.
Planowany termin podpisania umowy – do 7 dni od dnia zakończenia postępowania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
9. Informacje dodatkowe:
Zaleca się , aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca ma obowiązek dokładnego obliczenia ilości materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku