Giżycko, 30.08.2017 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Giżycku
ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
tel.: 87 7324 113; fax.: 87 428 52 41
e-mali: urzad@gizycko.pl
www.gizycko.pl
Osoba do kontaktów: Jacek Markowski – Wydział Mienia, tel.: 87 7324 154,
e-mail: jacek.markowski@gizycko.pl
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579), ustawy nie stosuje się. Do złożonych w ramach zaproszenia ofert ofertowego stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.).
Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
Celem zaproszenia jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Przedmiot Rozeznania rynku z opcją możliwości zawarcia umowy
- Przedmiotem rozeznania jest ustalenie wartości wykonania usług w zakresie dokumentacji technicznych - inwentaryzacji, zgodnie z obowiązującymi w tym względnie przepisami oraz aktualną wiedzą techniczną, lokali mieszkalnych
i użytkowych z piwnicami i pomieszczeniami przynależnymi z rozliczeniem udziałów przypadających na poszczególne lokale w częściach wspólnych budynków – dla obiektów wskazanych w pkt. 2, z opcją zawarcia umowy z oferentem, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą.
- Obiekty, których dotyczy zamówienie – budynki, w których Zamawiającemu przysługuje własność wyodrębnionych lub niewyodrębnionych lokali.
- Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia może być ograniczony do pojedynczych lokali w danym budynku, względnie do rozliczenia udziałów w budynku w oparciu o zinwentaryzowanie powierzchnie wszystkich lokali ustalone bezpośrednio lub w oparciu o dokumentację udostępnioną przez Zamawiającego.
- Okres trwania umowy - 12 miesięcy.
- Uszczegółowiony zakres prac: a) wykonanie obmiarów lokali wyodrębnionych oraz niewyodrębnionych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz częściami wspólnymi, w myśli ustawy o własności lokali, wg obowiązujących norm, b) ustalenie właścicieli lokali oraz, w przypadku najemców lokali – użytkowników faktycznie korzystających z pomieszczeń takich jak: komórki, spiżarnie, WC, garaże itp., c) wykonanie dokumentacji fotograficznej wszystkich pomieszczeń oraz części wspólnych budynków w formacie JPG, opisującej stan lokali i części wspólnych z dnia wykonania usługi, d) wykonanie rysunków rzutów poszczególnych kondygnacji z wyszczególnieniem lokali oraz części do nich przynależnych,
- Inwentaryzacja powinna być wykonana przy zastosowaniu odpowiedniej normy, przewidzianej dla konkretnej kategorii obiektu budowlanego, z uwzględnieniem takich parametrów, jak wiek budynku.
- Zamawiający nie gwarantuje dostępności projektu budowlanego dla obiektów wskazanych do inwentaryzacji oraz innych dokumentów o podobnym charakterze, zobowiązuje się jednak do udostępnienia wszystkich materiałów mogących służyć polepszeniu jakości wykonanych usług, które będą w jego posiadaniu.
- Zadania winny być realizowane w godzinach umożliwiających wykonanie inwentaryzacji w budynkach o niejednolitej strukturze własnościowej.
- Usługa inwentaryzacji danego budynku/budynków powinna być wykonana w terminie 30 dni od dnia jej zlecenia przy pomocy środków komunikacji elektronicznej lub pisemnego powiadomienia. Opóźnienie w wykonaniu poszczególnych usług powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia.
- Istotne dla stron postanowienia zostaną wprowadzone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.
Przygotowanie oferty
- Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) do niniejszego Rozeznania, opatrzona pieczęcią firmową i podpisem osoby upoważnionej.
- Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, w sytuacji, gdy osoby składające ofertę nie są ujawnione w odpowiednich rejestrach potwierdzających ich umocowanie do występowania w imieniu oferenta, c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
- Oferta powinna zawierać opis – „Oferta inwentaryzacji GMG 1/2017”.
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.
- Dopuszcza się powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Giżycku lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego: do 14 września 2017 r. włącznie.
- Ceny powinny być ujęte w formie ryczałtu. Zamawiający nie odpowiada za błędy w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy sporządzaniu oferty dl celów wykonywania usług.
- Wyliczenie poszczególnych elementów powinno być ujęte kwotowo, do dwóch miejsc po przecinku, z zastosowaniem ogólnie przyjętych zasad zaokrągleń.
- Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
- Kryterium wyboru – 100 % cena.
- Nie dopuszcza się ofert wariantowych.
- Zapisy umowne mogą ulec drobnym modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub uszczegóławiającym stosunek prawny, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
- Informacje o wyniku postępowania zostaną przesłane Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Miejscowość, data
Reprezentując____________________________________________________________ z siedzibą w _____________________________ składam ofertę cenową na wykonywanie usług w zakresie sporządzania dokumentacji technicznych inwentaryzacji lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z piwnicami i pomieszczeniami przynależnymi z rozliczeniem udziałów przypadających na poszczególne lokale w częściach wspólnych budynków, mających w udziale mieszkania komunalne, wg bieżących zleceń Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Wartość wynagrodzenia za wykonanie inwentaryzacji dla 1 lokalu na dzień _________________ r. wynosi:
- ________________________ netto,
- podatek VAT ____________,
Wartość brutto:_____________________________, (słownie: _________________________________________).
Przy realizacji zamówienia (będą/nie będą*) wykorzystywani podwykonawcy.
Oferta jest ważna 30 dni od daty jej złożenia.
Oświadczam, że w przypadku, gdy złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, reprezentowany przeze mnie podmiot zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
_____________, dnia _____________
Wykonawca:_______________________________________
Siedziba Wykonawcy:____________________________________________
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, tj.:
- Posiadam uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia.
- Posiadam wiedzę i doświadczenie gwarantujące wykonanie usługi.
- Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz personelem zdolnym do wykonania zamówienia.
- Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.