Przetargi

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę komputerów z oprogramowaniem i drukarki

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę komputerów z oprogramowaniem i drukarki

Miejski Zakład Komunalny  z siedzibą w Giżycku przy ul. Suwalskiej 21, zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

 Zakup i dostawę komputerów z oprogramowaniem oraz drukarki

I. Zamawiający

Miejski Zakład Komunalny
Suwalska 21,
11-500 Giżycko

II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

            Oprogramowanie biurowe                               szt. 2

Wymagania minimalne :

Typ oprogramowania

programy i pakiety biurowe

Możliwość otwierania i edytowania dokumentów wytworzonych w programach użytkowanych w przedsiębiorstwie

Word | Excel| Power Point | Outlook

Typ licencji

Komercyjna lub rządowa (gov) / wieczysta

Platforma

Kompatybilna z dostarczonym sprzętem i oprogramowaniem użytkowanym w przedsiębiorstwie

Nośnik

wersja cyfrowa - do pobrania lub na nośniku danych

Dodatkowo

Wersja oprogramowania kompatybilna z systemami operacyjnymi 64 bit

 

            Komputer  stacjonarny                                               szt .1

Wymagania minimalne :

Typ komputera

All-In-One, do zastosowań biurowych

Procesor

Osiągający co najmniej 5560 punktów w teście Passmark CPU Mark

(https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html)

Dysk twardy

1 TB (1000 GB)

Pamięć operacyjna

Min. 4GB z możliwością rozbudowy do 8 GB

Płyta główna

Zintegrowana karta sieciowa, karta muzyczna

Karta graficzna

Pamięć karty 2048 MB, złącze HDMI

Ekran

Min. 21,5”, rozdzielczość 1920*1080

Napęd optyczny

DVD-R/RW

Złącza zewnętrzne

2 x USB

1 x USB 3.0

1 x HDMI in

1 x RJ45

2 x USB 3.0

3 x USB

Standard łączności bezprzewodowej

IEEE 802.11 ac

Bluetooth 4.0

Dodatkowo

Wbudowane głośniki, wbudowana kamera, wszystkie niezbędne kable sieciowe do podłączenia komputera do sieci oraz inne kable niezbędne do uruchomienia. Wszystkie wymagane sterowniki oraz dodatki przewidziane przez producentów

Moc zasilacza

Min. 120 W

System operacyjny

Współpracujący z oprogramowaniem dziedzinowym oraz systemami użytkowanymi w przedsiębiorstwie (Windows 10 64 bit lub równoważne lub zamienne)

Gwarancja / rękojmia

Min. 2 lata gwarancji

 

 

            Komputer przenośny                                      szt. 1

Wymagania minimalne:

Typ komputera

przenośny do zastosowań biurowych

Procesor

Osiągający co najmniej 4690 punktów w teście Passmark CPU Mark

(https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html)

Dysk twardy

1 TB (1000 GB)

Pamięć operacyjna

Min. 8GB z możliwością rozbudowy

Płyta główna

Zintegrowana karta sieciowa, karta muzyczna

Karta graficzna

Złącze HDMI

Ekran

Min. 15,6”

Czytniki kart pamięci

SD

SDXC

SDHC

MicroSD

Złącza zewnętrzne

1 x USB

2 x USB 3.0

Standard łączności bezprzewodowej

Bluetooth

WiFi IEEE 802.11ac

Dodatkowo

Wbudowane głośniki, wbudowana kamera, wbudowany mikrofon, wszystkie niezbędne kable sieciowe do podłączenia komputera do sieci oraz inne kable niezbędne do uruchomienia. Wszystkie wymagane sterowniki oraz dodatki przewidziane przez producentów

System operacyjny

Współpracujący z oprogramowaniem dziedzinowym oraz systemami użytkowanymi w przedsiębiorstwie (Windows 10 64 bit lub równoważne lub zamienne)

Gwarancja / rękojmia

Min. 3 lata gwarancji

 

            Urządzenie wielofunkcyjne                             szt. 1

Wymagania minimalne:

Rodzaj urządzenia

Urządzenie wielofunkcyjne: drukarka, kopiarka, skaner, faks

Technologia druku

Laserowa monochromatyczna

Max. rozmiar nośnika

A4

Rozdzielczość druku w czerni

1200*1200 dpi

Maks. szybkość druku mono

40 str/min

Pojemność podajnika papieru

600

Typ skanera

skaner płaski z automatycznym podajnikiem dokumentów

Rozdzielczość skanera

1200 dpi

Szybkość kopiarki w czerni

40 str./min

Rozdzielczość kopiarki

600*600 dpi

Zainstalowana pamięć

256 MB

Zalecane obciążenie

6000 str. / mies.

Interfejs

USB 2.0

Ethernet 10/100/1000 Mbps

 

III. Miejsce i termin składania ofert

a) oferty można składać osobiście w biurze MZK Giżycko, ul. Suwalska 21, 11-500 Giżycko lub przesłać podpisany skan oferty pocztą elektroniczną na adres mzk@gizycko.pl  do dnia 07.08.2017r. do godz. 12.30
b) oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

IV. Termin wykonania zamówienia

Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony w terminie do 17.08.2017r.

V. Płatności

Płatność zostanie uregulowana przelewem na konto wskazane przez Oferenta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury, po odbiorze całości zamówienia przez Zamawiającego.

VI. Warunki wymagane od wykonawców

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
– prowadzą działalność gospodarczą, która swoim przedmiotem obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia,
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

VII. Wymagane dokumenty

Uzupełniony formularz ofertowy – załącznik 1

VIII – kryterium wyboru – cena 100%

IX. Informacje dodatkowe

Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

W sprawie procedury postepowania - dyrektor MZK w Giżycku– Krzysztof Korczyk email: krzysztof.korczyk@mzk.gizycko.pl

W sprawie przedmiotu zamówienia– Szymon Grabowski – Biuro Informatyki Urzędu Miejskiego w Gizycku it@gizycko.pl

  Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1. odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

  2. zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej http://www.bip.gizycko.pl/  oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,

  3. zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

  4. zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

  5. żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

  6. wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Biuro Informatyki (BI)
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 sierpnia 2017 15:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paweł Stefanowicz
Ilość wyświetleń: 3029
10 sierpnia 2017 15:09 (Paweł Stefanowicz) - Dodanie załącznika [powiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 sierpnia 2017 15:08 (Paweł Stefanowicz) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 sierpnia 2017 15:07 (Paweł Stefanowicz) - Opublikowanie dokumentu.