Przetargi

Zaproszenie do składania ofert BUDOWA OŚWIETLENIA UL. TURYSTYCZNEJ W GIŻYCKU

  1. 1.      Nr sprawy: WPI. 7013.63-3/17/MB                                                                                                                                                                                                               

Zamawiający:

Gmina Miejska Giżycko

Al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

NIP   845-19-51-457

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa oświetlenia ul. Turystycznej w Giżycku”.

1.1    Zakres zamówienia obejmuje:

a)     budowę około 172 mb linii kablowych nN-0,4kV,

b)    wymiana 14szt. opraw oświetleniowych z Andromedy na Aries (przy jez. Popówka Mała).

c)     montaż 7szt. słupów wraz z oprawami oświetleniowymi w ul. Turystycznej (oprawy z demontażu ze słupów przy jez. Popówka Mała),

d) podłączenie do sieci ZE.

1.2    Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym Projektem Budowlanym,                 wykonawczym i pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora zabytków nr 275/2016 z dnia 05.08.2016 r. 

1.3    Teren inwestycji jest wpisany do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego na podstawie decyzji WKZ nr 93/2016 nr rej. A-4626.

1.4    Przedmiar robót (należy traktować jako dokument pomocniczy określający szacunkowe ilości robót jakie należy wykonać w ramach zadania).

 

3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

Oferty oceniane będą punktowo według następującej zasady: kryterium – cena 80%, kryterium – okres rękojmi – 20%.

 

a)   kryterium - cena 80%

                                                            najniższa cena ofertowa [zł brutto]

 Ilość punktów badanej oferty = --------------------------------------------------------- × 80 pkt,

przy czym 1 pkt = 1%,                           cena oferty badanej  [zł brutto]

 

b)  kryterium – okres rękojmi 20 %

a)     3 lata         – 0 pkt.

b)    4 lata         – 10 pkt.

c)     5 lat           – 20 pkt.

Okres rękojmi na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 i nie dłuższy niż 10 lat, nie może ulec zmianie po złożeniu oferty.

Oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów i nie będzie podlegała odrzuceniu.

Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%.

Jeżeli nie można wybrać oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

  • Termin realizacji zamówienia:  31.07.2017 r.
  • Miejsce realizacji zamówienia: dz. nr ewid. 1-357/3, 1-356, 1-360/1, Giżycko

5. Miejsce, sposób i termin składania ofert. Zawartość oferty.

  1. Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres:

michal.babiak@gizycko.pl

lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Obsługi Klienta pom. nr 7  w terminie do 16.06.2017 r. do godz. 1200

  1. Oferta powinna być opisana w następujący sposób:

          „Oferta – „Budowa oświetlenia ul. Turystycznej w Giżycku”.

  1. Ofertę należy sporządzić wg załącznika nr 1 – formularz oferty.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego   wykonania umowy.

6.1 Warunkiem zawarcia umowy jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny całkowitej /brutto/ podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy.

6.2 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.

6.3 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach:

- pieniądzu;

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –

  kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.4    Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko  nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508 z podaniem tytułu: „Budowa oświetlenia ul. Turystycznej w Giżycku”.

6.5 Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące  elementy:

          1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),

          2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego),

          3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela,

          4) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,

          5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:

              a) nie wykonał robót budowlanych w terminie wynikającym z umowy,

              b) wykonał roboty budowlane objęte umową z nienależytą starannością.

Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakichkolwiek dokumentacji.                      W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.   

Gwarancja bankowa musi precyzyjnie określać: terminy potrzebne na zgłoszenie roszczeń             z gwarancji, osoby do tego uprawnione i terminy jej wykonania przez bank.

Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych w pkt. 6.5 ppkt.  5 lit. a i b przypadków, Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Żądanie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.   

7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.

Wyniki zapytania ofertowego zostaną umieszczone w internecie na stronie  Zamawiającego                 z ogłoszeniem o niniejszym zapytaniu ofertowym, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia zapytania  zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy  –   do 3 dni od dnia wyboru oferty.

8. Postanowienia końcowe.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania  lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu.

2) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

3) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,

7) odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy, lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy. 

 

Załącznikami do zapytania ofertowego są:

Załącznik nr 1 – formularz oferty.

Załącznik nr 2 – projekt umowy.

Załącznik nr 3 – Pozwolenie WKZ nr 275/2016  z dnia 05.08.2016 r.

Załącznik nr 4 – Projekt Budowlany.

Załącznik nr 5 – Projekt wykonawczy.

Załącznik nr 6 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

Załącznik nr 7 – Przedmiar robót.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.06.2017r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michał Babiak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 czerwca 2017 14:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paulina Rakus
Ilość wyświetleń: 2385
21 czerwca 2017 11:15 (Grzegorz Witkowski) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyniku_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 czerwca 2017 14:17 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_7__przedmiar_robot.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 czerwca 2017 14:17 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_6__specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot.pdf ] do dokumentu. (Dokument opublikowany)