ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Giżycko Twierdza Boyen prace konserwatorskie i roboty budowlane
muru Carnot’a etap II.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP 845-19-51-457
Przedmiotem zamówienia jest remont części muru Carnot’a okalającego teren Twierdzy Boyen położonej w Giżycku przy ul. Turystycznej 1 na działce nr 361/1. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków.
2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Renowację elewacji muru ceglanego i kamiennego (o łącznej pow. ok. 200 m2).
2) Odtworzenie pokrycia murów z dachówki ceramicznej (ok. 67,52 m2)
3) Odtworzenie pokrycia budowli skazamatyzowanych (ok. 35,50 m2).
4) Drenaż korytkowy z owinięciem geowłókniną (ok. 13,19 m).
5) Naprawę wyrwy w murze (ok. 16,50 m2).
Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej z przebiegu prac, rejestrującej stan wyjściowy, zasadnicze etapy oraz efekt finalny,
prowadzenie dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich oraz opracowanie wyników tych badań w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności oraz dokonanych odkryć i przekazania jej Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków oraz Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego.
2.2 Zakres zamówienia.
Zakres remontu muru określa załącznik graficzny nr 5 oraz rys. nr 4„Rozwinięcie elewacji baterii flankującej” Projektu Budowlanego Wykonawczego.
2.3 Wszystkie prace należy wykonywać szczegółowo z programem prac konserwatorskich oraz zgodnie z:
- zaproszeniem do składania ofert,
- dokumentacją techniczną,
- specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
- obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami itp.
- Decyzją pozwolenia na budowę,
- Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
- projektem umowy (zał. nr 2).
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające
i wyjaśniające.
2.4 W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim projekt budowlany wykonawczy. w następnej kolejności należy opierać się na obowiązujących normach, przepisach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Prac Konserwatorskich. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień.
2.5 Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy określający szacunkowe ilości robót jakie należy wykonać w ramach zadania.
2.6 Wykonawca zobowiązany jest dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji
w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty.
3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Oferty oceniane będą punktowo według następującej zasady: kryterium – cena 80%, kryterium – okres rękojmi – 20%.
a) kryterium - cena 60%
najniższa cena ofertowa [zł brutto}
Ilość punktów badanej oferty = --------------------------------------------------------- x 60 pkt,
przy czym 1 pkt = 1%, cena oferty badanej [zł. brutto]
b) kryterium – okres rękojmi 20 %
okres rękojmi badanej oferty [lata]
Ilość punktów badanej oferty = ---------------------------------------------------------- x 20 pkt,
przy czym 1 pkt = 1%. najdłuższy okres rękojmi [lata]
c) kryterium – termin realizacji 20%
29.09.2017r. – 20 pkt.
10.10.2017r. – 10pkt.
20.10.2017r. – 0pkt.
Okres rękojmi na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 i nie dłuższy niż 5 lat, nie może ulec zmianie po złożeniu oferty.
Oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów i nie będzie podlegała odrzuceniu.
Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%.
Jeżeli nie można wybrać oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert. Zawartość oferty.
w terminie do 12.06.2017 r. .do godz. 12.00
Oferta – „Giżycko. Twierdza Boyen prace konserwatorskie i roboty budowlane
muru Carnot’a etap II”.
6.1 Warunkiem zawarcia umowy jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny całkowitej /brutto/ podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
6.2 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
6.3 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508 z podaniem tytułu: Giżycko. Twierdza Boyen prace konserwatorskie i roboty budowlane muru Carnot’a etap II.
6.4) Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy:
1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),
2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego),
3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela,
4) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:
a) nie wykonał robót budowlanych w terminie wynikającym z umowy,
b) wykonał roboty budowlane objęte umową z nienależytą starannością.
Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakichkolwiek dokumentacji. w przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Gwarancja bankowa musi precyzyjnie określać: terminy potrzebne na zgłoszenie roszczeń z gwarancji, osoby do tego uprawnione i terminy jej wykonania przez bank.
Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych w pkt. 6.4 ppkt. 5 lit. a i b przypadków, Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Żądanie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
Wyniki zapytania ofertowego zostaną umieszczone w internecie na stronie Zamawiającego z ogłoszeniem o niniejszym zapytaniu ofertowym, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia zapytania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy – do 3 dni od dnia wyboru oferty.
8.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów „Zaproszenia do składania ofert” lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników
8.2 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego
8.3 Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
Załącznikami do zapytania ofertowego są:
Załącznik nr 1 – formularz oferty cenowej.
Załącznik nr 2 – projekt umowy.
Załącznik nr 3 – Pozwolenie na budowę.
Załącznik nr 4 – Pozwolenie WKZ nr 390/2016 z dnia 21.11.2016 r.
Załącznik nr 5 – Załącznik graficzny – zakres remontu muru Carnot’a.
Załącznik nr 6 – Projekt Budowlany wykonawczy.
Załącznik nr 7 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Załącznik nr 8 - Przedmiar robót.
Załącznik nr 9 – Program Prac Konserwatorskich.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku