Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Giżycko Twierdza Boyen prace konserwatorskie i roboty budowlane muru Carnot’a etap II.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Giżycko Twierdza Boyen prace konserwatorskie i roboty budowlane

muru Carnot’a etap II.        

                                                                                                                                                                                           

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający:

Gmina Miejska Giżycko

Al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

NIP   845-19-51-457

 

  1.  Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest remont części muru Carnot’a  okalającego teren Twierdzy Boyen położonej w Giżycku przy ul. Turystycznej 1 na działce nr 361/1. Obiekt  wpisany jest do rejestru zabytków.

 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)    Renowację elewacji muru ceglanego i kamiennego (o łącznej pow. ok. 200 m2).

2)    Odtworzenie pokrycia murów z dachówki ceramicznej (ok. 67,52 m2)

3)    Odtworzenie pokrycia budowli skazamatyzowanych (ok. 35,50 m2).

4)    Drenaż korytkowy z owinięciem geowłókniną (ok. 13,19 m).

5)    Naprawę wyrwy w murze (ok. 16,50 m2).

 

Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej z przebiegu prac, rejestrującej stan wyjściowy, zasadnicze etapy oraz efekt finalny,

prowadzenie dokumentacji przebiegu prac konserwatorskich oraz opracowanie wyników tych badań w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności oraz dokonanych odkryć i przekazania jej Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków oraz Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego.

2.2 Zakres zamówienia.

Zakres  remontu muru  określa załącznik graficzny nr 5  oraz rys. nr 4„Rozwinięcie elewacji  baterii flankującej” Projektu Budowlanego Wykonawczego.

2.3 Wszystkie prace należy wykonywać szczegółowo z programem prac konserwatorskich oraz zgodnie z:

- zaproszeniem do składania ofert,

- dokumentacją techniczną,

- specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,

- obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, przepisami itp.

- Decyzją pozwolenia na budowę,

- Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,

- projektem  umowy (zał. nr 2).

Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające
i wyjaśniające.

2.4  W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu – jest przede wszystkim projekt budowlany wykonawczy.  w następnej kolejności należy opierać się na  obowiązujących normach, przepisach i specyfikacji technicznej wykonania               i odbioru robót budowlanych oraz Programu Prac Konserwatorskich. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień.

2.5  Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy określający szacunkowe ilości robót jakie należy wykonać w ramach zadania.

2.6  Wykonawca zobowiązany jest dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji
w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty.

 

3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

Oferty oceniane będą punktowo według następującej zasady: kryterium – cena 80%, kryterium – okres rękojmi – 20%.

 

a)   kryterium - cena 60%

                                                             najniższa cena ofertowa [zł brutto}

 Ilość punktów badanej oferty = --------------------------------------------------------- x 60 pkt,

przy czym 1 pkt = 1%,                                  cena oferty badanej  [zł. brutto]

 

b)  kryterium – okres rękojmi 20 %

                                                    okres rękojmi  badanej oferty [lata]

 Ilość punktów badanej oferty =  ---------------------------------------------------------- x 20 pkt,

przy czym 1 pkt = 1%.                                      najdłuższy okres rękojmi [lata]

 

c)   kryterium – termin realizacji 20%

29.09.2017r. – 20 pkt.

10.10.2017r. – 10pkt.

20.10.2017r. – 0pkt.

 

Okres rękojmi na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 i nie dłuższy niż 5 lat, nie może ulec zmianie po złożeniu oferty.

Oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów i nie będzie podlegała odrzuceniu.

Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%.

Jeżeli nie można wybrać oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

  • Wykonawca rozpocznie wykonywanie robót budowlanych i konserwacyjnych od dnia 15.08.2017 r.
  • W przypadku jeżeli Zamawiający podpisze umowę o dofinansowanie obiektu                                   z  Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego przed dniem 15.08.2017 r.   prace będą mogły być rozpoczęte od dnia podpisania tej umowy.            
  • Ostateczny termin wykonania przedmiotu umowy  – 20.10.2017 r.

 

  • Miejsce realizacji zamówienia:  Giżycko  ul. Turystyczna 1.  Działka nr  361/1 w rejonie Bramy Kętrzyńskiej. Szczegółowy zakres remontu określa załącznik graficzny nr 5 oraz  rys. nr 4„Rozwinięcie elewacji  baterii flankującej” Projektu Budowlanego Wykonawczego.

 

 5. Miejsce, sposób i termin składania ofert. Zawartość oferty.

  1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Obsługi Klienta pom. Nr 7                  

w terminie do 12.06.2017 r. .do godz. 12.00

  1. Oferta powinna być opisana w następujący sposób:

          Oferta – „Giżycko. Twierdza Boyen prace konserwatorskie i roboty budowlane 

            muru Carnot’a etap II”.

  1. Ofertę należy sporządzić wg załącznika nr 1 – formularz oferty.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego   wykonania umowy.

6.1 Warunkiem zawarcia umowy jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny całkowitej /brutto/ podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy.

6.2 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.

6.3 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach:

- pieniądzu;

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –

  kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko  nr konta bankowego:                  42 1240 5787 1111 0010 5856 4508 z podaniem tytułu: Giżycko. Twierdza Boyen prace konserwatorskie i roboty budowlane muru Carnot’a etap II.

 

6.4) Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące  elementy:

          1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),

          2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego),

          3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela,

          4) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,

          5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:

              a) nie wykonał robót budowlanych w terminie wynikającym z umowy,

              b) wykonał roboty budowlane objęte umową z nienależytą starannością.

Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakichkolwiek dokumentacji.                      w przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  

Gwarancja bankowa musi precyzyjnie określać: terminy potrzebne na zgłoszenie roszczeń  z gwarancji, osoby do tego uprawnione i terminy jej wykonania przez bank.

Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych w pkt. 6.4 ppkt.  5 lit. a i b przypadków, Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Żądanie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.   

7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.

 Wyniki zapytania ofertowego zostaną umieszczone w internecie na stronie  Zamawiającego                 z ogłoszeniem o niniejszym zapytaniu ofertowym, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia zapytania  zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy  –   do 3 dni od dnia wyboru oferty.

8. Postanowienia końcowe.

8.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)     swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów „Zaproszenia do składania ofert”  lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,

b)    odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)     zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d)    zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e)     żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f)     wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników

8.2   Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:

a)     z którym  zerwał umowę z jego winy,

b)    któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

c)     który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego

8.3   Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.

 

Załącznikami do zapytania ofertowego są:

Załącznik nr 1 – formularz oferty cenowej.

Załącznik nr 2 – projekt umowy.

Załącznik nr 3 – Pozwolenie na budowę.

Załącznik nr 4 – Pozwolenie WKZ nr 390/2016  z dnia 21.11.2016 r.

Załącznik nr 5 – Załącznik graficzny – zakres remontu muru Carnot’a.

Załącznik nr 6 – Projekt Budowlany wykonawczy.

Załącznik nr 7 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

Załącznik nr 8 - Przedmiar robót.

Załącznik nr 9 – Program Prac Konserwatorskich.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.06.2017 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michał Babiak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 czerwca 2017 14:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paulina Rakus
Ilość wyświetleń: 2465
19 czerwca 2017 14:30 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 czerwca 2017 08:12 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [zaproszenie_07062017.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 czerwca 2017 08:12 (Paulina Rakus) - Usunięcie załącznika [zaproszenie.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)