Przetargi

Zaproszenie do składania ofert: Dostawa i montaż masztu oświetleniowego w ramach zadania „Przebudowa nabrzeża jeziora Niegocin na odcinku od basenu MBSW do molo w ramach projektu Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „ Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I”

Zaproszenie do składania ofert

w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 30 000 euro

do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych

 na podstawie art. 4 pkt. 8

 

 

Nazwa zamówienia: Dostawa i montaż masztu oświetleniowego w ramach zadania „Przebudowa nabrzeża jeziora Niegocin na odcinku od basenu MBSW do molo w ramach projektu Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na  szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „ Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I”  


 

ZAWARTOŚĆ DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ

 

  1. Informacje wprowadzające.
  2. Opis przedmiotu zamówienia.
    1. Termin wykonania zamówienia.
    2. Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.
      1. Opis sposobu przygotowania oferty.
      2. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert.
      3. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert.
      4. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty.
      5. Postanowienia końcowe.
      6. Załączniki do Dokumentacji Przetargowej.

 

1.     INFORMACJE WPROWADZAJĄCE

1.1    Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert Dostawę i montaż masztu oświetleniowego w ramach zadania „Przebudowa nabrzeża jeziora Niegocin na odcinku od basenu MBSW do molo w ramach projektu Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na  szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „ Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I”

§   Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.

§   Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.   – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

1.2    Użyte w Dokumentacji terminy mają następujące znaczenie:

·       „Zamawiający” – Gmina Miejska Giżycko,

·       „Dokumentacja” – Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 30 000 euro, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 na wykonanie zamówienia pn. Dostawa i montaż masztu oświetleniowego w ramach zadania „Przebudowa nabrzeża jeziora Niegocin na odcinku od basenu MBSW do molo w ramach projektu Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na  szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „ Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I”,

·       „Postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszego Zapytania ofertowego,

·        „Zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został opisany w punkcie 2,

·       „Wykonawca” – podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia.   

1.3    Dane Zamawiającego:

Gmina Miejska Giżycko,

al. 1 Maja 14

11 – 500 Giżycko

 

dokładny adres do korespondencji:                            Urząd Miejski w Giżycku

                                                                                    al. 1 Maja 14

                                                                                    11 – 500 Giżycko

faks do korespondencji w sprawie Zamówienia:               87 428 52 41

telefon                                                                                87 73 24 144/120/

e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: karol.walinowicz@gizycko.pl

 

 

2.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż masztu oświetleniowego w ramach zadania „Przebudowa nabrzeża jeziora Niegocin na odcinku od basenu MBSW do molo w ramach projektu Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na  szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „ Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I”

W skład kompletnego masztu wchodzą:

1. Projektor  LED VOX3- 220W 5 szt.

2. Słup wzmacniany ocynkowany z wysięgiem, poprzeczką i osprzętem h = min.14,0m – wygląd zgodnie z załącznikiem Nr 3

3. Fundament prefabrykowany

4. Montaż i Podłączenie

UWAGA: Do miejsca ustawienia masztu jest doprowadzone zasilanie. Wysokość zamontowania poprzeczki z projektorami wynosi 14 merów. Cały zestaw musi wytrzymać obciążenie rzędu 100 kg. Należy założyć konieczność wykonania uziemienia zestawu.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego zestawu pod warunkiem zachowania formy masztu zgodnie z załącznikiem Nr 3 i natężeń oświetlenia nie odbiegających o więcej niż 10% od wartości wskazanych w Załączniku Nr 4.

 

  1. 3.       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

3.1    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 2 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia zapytania.

3.2    Termin wykonania zamówienia:

    - rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy

    - zakończenie: zgodnie z ofertą nie później niż 8 tygodni od podpisania umowy.

4.       INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW.

4.1    Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej zbiorczo „Korespondencja”) Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie.

4.2    Zamawiający dopuszcza składanie Korespondencji za pomocą telefaksu (na numer wskazany w punkcie 1.3) lub drogą elektroniczną (na adres e-mail wskazany w punkcie 1.3). Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie.

4.3   Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

 

Karol Walinowicz                  -           Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji

Urzędu Miejskiego w Giżycku

tel. 798 612 935   

5.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

5.1  Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5.2  Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (dalej „Osoby Uprawnione”). Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Naruszenie któregokolwiek z powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.

5.3  Na ofertę składają się następujące dokumenty:

Wypełniony Formularz oferty cenowej – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.

5.4   Oferta winna być oznaczona napisem: „Oferta na Dostawę i montaż masztu oświetleniowego w ramach zadania „Przebudowa nabrzeża jeziora Niegocin na odcinku od basenu MBSW do molo w ramach projektu Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na  szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „ Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I”.

6.       MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

6.1  Termin składania ofert upływa dnia 15.05.2017 r. o godz. 1000. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

6.2  Oferty należy wysłać na adres e-mail:              karol.walinowicz@gizycko.pl

                                              

 

6.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.05.2017 r. o godz. 1005 w siedzibie Zamawiającego,  pok. 114.

6.4   Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym  Wykonawcom na ich wniosek.

    7.         OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Kryteria oceny i wyboru oferty:

  1. cena 70 % (Pc):

Ocena oferty będzie dokonana wg następującej formuły:

                        cena brutto oferty najtańszej

      Pc  =           cena brutto oferty badanej                 x 70 pkt

      gdzie Pc – punkty za oferowaną cenę brutto ( max. 70 pkt.)

  1. termin 30% (T):

Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu realizacji zadania

zastrzegając, iż maksymalny termin realizacji to 8 tygodni od podpisania umowy,

 wg poniższego wzoru:

a) termin realizacji – 8 tygodni od podpisania umowy  – 0 punktów,

b) termin realizacji – 7 tygodni od podpisania umowy – 15 punktów,

c) termin realizacji – 6 tygodni od podpisania umowy – 30 punktów,

Punkty zostaną przyznane na podstawie danych z formularza oferty cenowej wg załącznika

 nr  1 do Zapytania.

3. Wynik całkowity (W)

Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:

W = Pc + T, gdzie:

W – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Pc – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”

T - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Termin realizacji”

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymały taka sama ilość punktów Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

 

8.  INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE    PO WYBORZE OFERTY

8.1   W zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie i miejscu zawarcia umowy.

8.2  Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać  z dokumentów załączonych do oferty.

9.       POSTANOWIENIA KOŃCOWE:      

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

2) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

3) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,

4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,

6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,

7) odrzucenia oferty Wykonawcy z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy.

Okres związania ofertą: 7 dni od daty terminu  składania ofert.

  1. 10.    ZAŁĄCZNIKI STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ:

Załącznik nr 1 - Formularz oferty cenowej.

Załącznik nr 2 - Projekt umowy.

Załącznik nr 3 – Wizualizacja formy masztu.

Załącznik nr 4 – obliczenia natężeń oświetlenia (dobór oświetlenia).

 


 



Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.05.2017 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Karol Walinowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 maja 2017 09:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paulina Rakus
Ilość wyświetleń: 2354
24 maja 2017 14:14 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [img5240109180001.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 maja 2017 13:03 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [dokumentacja_zamowienia__maszt.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 maja 2017 13:03 (Paulina Rakus) - Usunięcie załącznika [dokumentacja_zamowienia__maszt_bip.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)