Przetargi

Zaproszenie do składania ofert: Przebudowa chodnika przy ul. Daszyńskiego (od ul. Pionierskiej do ul. Smętka)

ZAPROSZENIE

do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego

wartości szacunkowej do 30 000 €

 

 

Nazwa zamówienia:

Przebudowa chodnika przy ul. Daszyńskiego

(od ul. Pionierskiej do ul. Smętka)

 

 

 

 

 

                                 

Zamawiający :                      Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

 

 

 

1.     INFORMACJE WPROWADZAJĄCE:

1.1.   Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego pn.: „Przebudowa chodnika przy ul. Daszyńskiego” (od ul. Pionierskiej do ul. Smętka).

-      Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.

-      Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 380 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 – ze zmianami).

1.2.   Dane Zamawiającego:

-      konto bankowe:                               Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko  

-      nr konta bankowego:                        42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

-      NIP:                                                845-19-51-457

-      KRS:

-      dokładny adres do korespondencji:   Urząd Miejski

                                                                  al. 1 Maja 14

                                                                  11 – 500 Giżycko

-      e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: marcin.wojcik@gizycko.pl

-      znak postępowania:                                            WPI.7013.22.6.2017.MW

       Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

2.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Roboty drogowe – nawierzchniowe:

  1. roboty rozbiórkowe na trasie robót w zakresie rozbiórek nawierzchni chodnika, zjazdów, krawężników zjazdów na ławie betonowej i obrzeży, 
  2. wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej „bezfazowej” w kolorze szarym o kształcie prostopadłościanu,  na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grub. 15cm, na podłożu gruntowych Is = 1,00, częściowo w obrzeżach betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej,
  3. wykonanie nawierzchni zajazdów z betonowej kostki brukowej „bezfazowej” w kolorze szarym o kształcie prostopadłościanu na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grub. 15cm, na podłożu gruntowych Is=1,00, zamkniętej krawężnikami najazdowymi 15×22cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,

Inne roboty:

  1. uzupełnienie zieleńców wzdłuż obrzeży warstwą ziemi urodzajnej z obsianiem odpowiednio dobraną  mieszanką traw.
  2. regulacja pionowa pokryw studni telekomunikacyjnych.

Mapa inwentaryzacyjna wraz z aktualizacją użytków.

 

3.     TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

3.1.  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie trzech dni od podpisania umowy  i zakończył najpóźniej w terminie do dnia 22 czerwca 2017 r.

3.2.  Miejscem wykonania zamówienia są – pas drogowy drogi powiatowej ul. Daszyńskiego (na działce geod. nr 2-200 ) oraz teren stanowiący własność Gminy Miejskiej Giżycko (na działce geod. nr 195/57) w Giżycku.

 

4.     ZAWARTOŚĆ OFERTY:

Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:   
1.     „Formularz oferty cenowej” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do zaproszenia, „Wzór umowy” podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym                             w Załączniku nr  2 do zaproszenia,
2.     wypełniony „Formularz wyceny robót -  kosztorys ofertowy”, zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku  nr 3 do zaproszenia.   
3.     oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne                            i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,  
4.     oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej  oraz wyposażeniem technicznym i produkcyjnym odpowiednim do realizacji zamówienia,
5.     informacja Wykonawcy o producencie betonowej kostki brukowej, krawężników i obrzeży planowanych do użycia przy realizacji zamówienia (wraz z dokumentami: karty katalogowe, certyfikaty itp.).

 

5.     OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest :  

Marcin Wójcik                    –          podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji

Urzędu Miejskiego w Giżycku,

tel. 87 73 24 120, e-mail: marcin.wojcik@gizycko.pl

6.     MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT:

6.1Termin składania ofert upływa dnia 18 kwietnia 2017 roku o godz. 12.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

6.2 Forma składania ofert  - drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej:  marcin.wojcik@gizycko.pl

z opisem zamówienia w tytule wiadomości.

Oferta powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy.

6.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 kwietnia 2017 roku, o godz. 12.10 w siedzibie Wydziału Planowania i  Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.

 

7.     OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS OKREŚLENIA CENY:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i okres rękojmi

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

90   pkt.

Okres rękojmi

10    pkt.

7.1. Kryterium – ceny:

        Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:            

Cp = Co/ Cb × 90 pkt.

gdzie:

Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,

Co – cena oferty najniższej,

Cb – cena oferty badanej,

7.2   Kryterium – okresu rękojmi:

Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium rękojmi (Or) zostanie obliczona zgodnie
z poniższym opisem:

Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu rękojmi na wykonane roboty budowlane zastrzegając, iż minimalny termin rękojmi wynosi 3 lata wg poniższego wzoru:

a)     3 lata rękojmi       – 0 punktów,

b)     4 lata rękojmi       – 5 punktów,

c)     5 lat i więcej         – 10 punktów,

Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 Formularza cenowego oferty (załącznik nr 1 zaproszenia). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza oferty cenowej (załącznik nr 1 zaproszenia) terminu rękojmi, Zamawiający do kryterium oceny ofert przyjmie minimalny termin rękojmi, tj. 3 lata.

Oferta z terminem rękojmi 5 lat i więcej otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.

7.3   Wynik całkowity

Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:   

 

Po = Cp + Or,  gdzie:

Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,

Cpilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”

Or – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Okres rękojmi”

 

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

     Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.

 

8.     POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

       8.1 Zamawiający zastrzega prawo do:

-  zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

-  żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,

-  swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

-  zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

-  odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

-  wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

-  odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

       8.2  Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.

 

9.     ZAŁĄCZNIKI:

Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:

-  Załącznik nr 1 do zaproszenia               -           Formularz oferty cenowej, 

-  Załącznik nr 2 do zaproszenia               -           „Wzór Umowy”,

-  Załącznik nr 3 do zaproszenia               -           Formularz wyceny robót -  kosztorys ofertowy,

-  Przedmiar robót.:

-  Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST):

-      M-D-00,00.00.         Wymagania ogólne.

-      D-01.02.04               Rozbiórka elementów dróg.

-      D-04.01.01   Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża.

-      D-04.04.02   Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.

-      D-08.01.01   Krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem.

-      D-08.02.02               Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej.

-      D-08.03.01   Betonowe obrzeża chodnikowe..

-  Cześć graficzna:

 

 

 

Zaproszenie wraz z załącznikami zawiera 14 ponumerowanych stron  (bez planszy załącznika graficznego i SST). SST zawierają 55 ponumerowanych stron.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.04.2017 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Michał Babiak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 kwietnia 2017 15:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paulina Rakus
Ilość wyświetleń: 2428
28 kwietnia 2017 07:46 (Grzegorz Witkowski) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_zmianie__wyboru_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 kwietnia 2017 07:45 (Grzegorz Witkowski) - Usunięcie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 kwietnia 2017 07:43 (Grzegorz Witkowski) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)