ZAPROSZENIE
do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego
wartości szacunkowej do 30 000 €
Nazwa zamówienia:
Przebudowa chodnika przy ul. Daszyńskiego
(od ul. Pionierskiej do ul. Smętka)
Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
1. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE:
1.1. Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego pn.: „Przebudowa chodnika przy ul. Daszyńskiego” (od ul. Pionierskiej do ul. Smętka).
- Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszego zaproszenia z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.
- Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 380 – ze zmianami), a nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 – ze zmianami).
1.2. Dane Zamawiającego:
- konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
- nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
- NIP: 845-19-51-457
- KRS:
- dokładny adres do korespondencji: Urząd Miejski
al. 1 Maja 14
11 – 500 Giżycko
- e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia: marcin.wojcik@gizycko.pl
- znak postępowania: WPI.7013.22.6.2017.MW
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Roboty drogowe – nawierzchniowe:
- roboty rozbiórkowe na trasie robót w zakresie rozbiórek nawierzchni chodnika, zjazdów, krawężników zjazdów na ławie betonowej i obrzeży,
- wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej „bezfazowej” w kolorze szarym o kształcie prostopadłościanu, na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grub. 15cm, na podłożu gruntowych Is = 1,00, częściowo w obrzeżach betonowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej,
- wykonanie nawierzchni zajazdów z betonowej kostki brukowej „bezfazowej” w kolorze szarym o kształcie prostopadłościanu na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego grub. 15cm, na podłożu gruntowych Is=1,00, zamkniętej krawężnikami najazdowymi 15×22cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
Inne roboty:
- uzupełnienie zieleńców wzdłuż obrzeży warstwą ziemi urodzajnej z obsianiem odpowiednio dobraną mieszanką traw.
- regulacja pionowa pokryw studni telekomunikacyjnych.
Mapa inwentaryzacyjna wraz z aktualizacją użytków.
3. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
3.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie trzech dni od podpisania umowy i zakończył najpóźniej w terminie do dnia 22 czerwca 2017 r.
3.2. Miejscem wykonania zamówienia są – pas drogowy drogi powiatowej ul. Daszyńskiego (na działce geod. nr 2-200 ) oraz teren stanowiący własność Gminy Miejskiej Giżycko (na działce geod. nr 195/57) w Giżycku.
4. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:
1. „Formularz oferty cenowej” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do zaproszenia, „Wzór umowy” podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do zaproszenia,
2. wypełniony „Formularz wyceny robót - kosztorys ofertowy”, zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do zaproszenia.
3. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia i rozłożenia na raty zaległych płatności,
4. oświadczenie, że Wykonawca dysponował będzie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia posiadającym uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej oraz wyposażeniem technicznym i produkcyjnym odpowiednim do realizacji zamówienia,
5. informacja Wykonawcy o producencie betonowej kostki brukowej, krawężników i obrzeży planowanych do użycia przy realizacji zamówienia (wraz z dokumentami: karty katalogowe, certyfikaty itp.).
5. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest :
Marcin Wójcik – podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji
Urzędu Miejskiego w Giżycku,
tel. 87 73 24 120, e-mail: marcin.wojcik@gizycko.pl
6. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT:
6.1Termin składania ofert upływa dnia 18 kwietnia 2017 roku o godz. 12.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
6.2 Forma składania ofert - drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej: marcin.wojcik@gizycko.pl
z opisem zamówienia w tytule wiadomości.
Oferta powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy.
6.3 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 kwietnia 2017 roku, o godz. 12.10 w siedzibie Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.
7. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS OKREŚLENIA CENY:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów tj. cena i okres rękojmi
Nazwa kryterium
|
Waga
|
Cena
|
90 pkt.
|
Okres rękojmi
|
10 pkt.
|
7.1. Kryterium – ceny:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cp = Co/ Cb × 90 pkt.
gdzie:
Cp – ilość punktów badanej ceny oferty,
Co – cena oferty najniższej,
Cb – cena oferty badanej,
7.2 Kryterium – okresu rękojmi:
Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium rękojmi (Or) zostanie obliczona zgodnie
z poniższym opisem:
Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu rękojmi na wykonane roboty budowlane zastrzegając, iż minimalny termin rękojmi wynosi 3 lata wg poniższego wzoru:
a) 3 lata rękojmi – 0 punktów,
b) 4 lata rękojmi – 5 punktów,
c) 5 lat i więcej – 10 punktów,
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w pkt. 3 Formularza cenowego oferty (załącznik nr 1 zaproszenia). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w pkt. 3 Formularza oferty cenowej (załącznik nr 1 zaproszenia) terminu rękojmi, Zamawiający do kryterium oceny ofert przyjmie minimalny termin rękojmi, tj. 3 lata.
Oferta z terminem rękojmi 5 lat i więcej otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium.
7.3 Wynik całkowity
Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:
Po = Cp + Or, gdzie:
Po – suma punktów uzyskana przez ofertę,
Cp – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Or – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „ Okres rękojmi”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym z kryteriów zostanie ostatecznie
wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej
zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
8.1 Zamawiający zastrzega prawo do:
- zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,
- swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
- wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
- odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
8.2 Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.
9. ZAŁĄCZNIKI:
Następujące załączniki stanowią integralną część dokumentacji przetargowej:
- Załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
- Załącznik nr 2 do zaproszenia - „Wzór Umowy”,
- Załącznik nr 3 do zaproszenia - Formularz wyceny robót - kosztorys ofertowy,
- Przedmiar robót.:
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST):
- M-D-00,00.00. Wymagania ogólne.
- D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg.
- D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża.
- D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
- D-08.01.01 Krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem.
- D-08.02.02 Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej.
- D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe..
- Cześć graficzna:
Zaproszenie wraz z załącznikami zawiera 14 ponumerowanych stron (bez planszy załącznika graficznego i SST). SST zawierają 55 ponumerowanych stron.