ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr sprawy: WPI. 7011.20.2017.SP
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP 845-19-51-457
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa tymczasowego oświetlenia dojścia oraz przejścia dla pieszych w ul. Moniuszki (do COS-u)
1.1 Zakres zamówienia obejmuje budowę około 226 mb linii kablowych nN-0,4kV YAKY 4x25 wraz ze słupami oświetleniowymi o wys. 5 m – 6kpl., 6 m – 2 kpl. na fundamencie żelbetowym wraz z oprawami oświetleniowymi (8 szt.) na dz. nr ewid. 355/3; 356
1.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym Projektem Budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę i zgłoszeniem zamiaru przystąpienia do wykonania robót.
1.3 Teren inwestycji jest w zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
1.4 Przedmiar robót (należy traktować, jako dokument pomocniczy określający szacunkowe ilości robót, jakie należy wykonać w ramach zadania).
2. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Oferty oceniane będą punktowo według następującej zasady: kryterium – cena 80%, kryterium – okres rękojmi – 20%.
a) kryterium - cena 80%
najniższa cena ofertowa [zł brutto}
Ilość punktów badanej oferty = --------------------------------------------------------- x 80 pkt,
przy czym 1 pkt = 1%, cena oferty badanej [zł. brutto]
b) kryterium – okres rękojmi 20 %
okres rękojmi badanej oferty [lata]
Ilość punktów badanej oferty = ---------------------------------------------------------- x 20 pkt,
przy czym 1 pkt = 1%. najdłuższy okres rękojmi [lata]
Okres rękojmi na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 i nie dłuższy niż 10 lat, nie może ulec zmianie po złożeniu oferty.
Oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów i nie będzie podlegała odrzuceniu.
Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%.
Jeżeli nie można wybrać oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Miejsce, sposób i termin składania ofert. Zawartość oferty.
karol.walinowicz@gizycko.pl lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Obsługi Klienta pom. nr 7 w terminie do 10.04.2017 r. do godz. 12.00.
Oferta powinna być opisana w następujący sposób:
„Oferta – „Budowa tymczasowego oświetlenia Budowa tymczasowego oświetlenia dojścia oraz przejścia dla pieszych w ul. Moniuszki (do COS-u)”.Ofertę należy sporządzić wg załącznika nr 1 – formularz oferty.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5.1 Warunkiem zawarcia umowy jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% ceny całkowitej /brutto/ podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
5.2 Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
5.3 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5.4 Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508 z podaniem tytułu: „Budowa tymczasowego oświetlenia Budowa tymczasowego oświetlenia dojścia oraz przejścia dla pieszych w ul. Moniuszki (do COS-u)”.
5.5 Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy:
1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),
2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego),
3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela,
4) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:
a) nie wykonał robót budowlanych w terminie wynikającym z umowy,
b) wykonał roboty budowlane objęte umową z nienależytą starannością.
Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakichkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Gwarancja bankowa musi precyzyjnie określać: terminy potrzebne na zgłoszenie roszczeń z gwarancji, osoby do tego uprawnione i terminy jej wykonania przez bank.
Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych w pkt. 6.5 ppkt. 5 lit. a i b przypadków, Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Żądanie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
6. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
Wyniki zapytania ofertowego zostaną umieszczone w internecie na stronie Zamawiającego z ogłoszeniem o niniejszym zapytaniu ofertowym, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia zapytania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy. Planowany termin podpisania umowy – do 3 dni od dnia wyboru oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu.
2) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
3) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników,
7) odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy, lub któremu naliczył kary, za niewywiązywanie się z umowy.
Załącznikami do zapytania ofertowego są:
Załącznik nr 1 – formularz oferty.
Załącznik nr 2 – projekt umowy.
Załącznik nr 3 – Projekt Budowlany.
Załącznik nr 4 – Projekt wykonawczy.
Załącznik nr 5 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Załącznik nr 6 – Przedmiar robót.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku