Przetargi

Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 tys. euro, do którego mają zastosowania przepisy art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, na: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: „Budowa nawierzchni na pasażu pieszym przy Pl. Grunwaldzkim”.

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego

o wartości poniżej 30 tys. euro, do którego mają zastosowania przepisy art. 4 pkt. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  – Prawo zamówień publicznych, na:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.:
„Budowa nawierzchni na pasażu pieszym przy Pl. Grunwaldzkim”.

1.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  • Teren w zakresie którego będzie opracowywana dokumentacja jest objęty MPZP pn.: „Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenów zabudowy mieszkaniowo-usługowej położonych przy

    ul. Warszawskiej w Gizycku” – przyjętym Uchwałą Rady Miejskiej w Giżycku nr XXI/31/2016, z dnia 30

    marca 2016 r.

  • Teren objęty opracowaniem znajduje się w granicach układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków, jako „Układ urbanistyczny stanowiący część miasta Giżycko” pod numerem A-1480 oraz znajduje się w pobliżu obiektów objętych ochroną konserwatorską na podstawie przepisów o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami.

  • Zakres dokumentacyjny:

-       projekt wykonawczy w branży drogowej – jako drogi wewnętrznej z dopuszczeniem urządzenia miejsc postojowych w formie zatok postojowych wraz z odwodnieniem – 4 egz.,

-       projekt stałej organizacji ruchu spełniający warunki jw. – 3 egz.,

-       projekt wykonawczy ciągu pieszego w kierunku północnym do ul. Warszawskiej (długość około
40 m) – 4 egz.,

-       projekt wykonawczy w branży energetycznej w oparciu o uzyskane warunki rozbudowy istniejącej linii oświetleniowej o montaż oświetlenia ulicznego – 4 egz.,

-       uzyskanie warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń przez odpowiednie instytucje (Wojewódzki Konserwator Zabytków, PGE Dystrybucja S.A., zakład gazowniczy, PEC Sp. z o.o., PWiK Sp. z o.o., ORANGE, Multimedia Polska S.A., Zarząd Dróg Powiatowych).

-       kosztorys inwestorski z przedmiarem robót i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – 4 egz.

  • Założenia do projektu:

-       nawierzchnia jezdni z nieregularnej kostki kamiennej,

-       nawierzchnia zatok postojowych z nawierzchni przepuszczalnej,

-       nawierzchnia chodników dla pieszych z betonowej kostki brukowej – bezfazowej w kolorze szarym i wzorze zgodnym z nawierzchniami ciągów istniejących,    

  • Opracowana dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być tak wykonana, aby umożliwić Zamawiającemu opisanie przedmiotu zamówienia na potrzeby przyszłego postępowania przetargowego na budowę projektowanego obiektu zgodnie z dyspozycją art. 29 – 31  i art. 33 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 – ze zmianami).

  • Szczegółowy zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej opisano w zaproszeniu do składania ofert.

2.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminie trzech dni od podpisania umowy  i zakończył najpóźniej w terminie do dnia 05 czerwca 2017 r. .

3.    TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 Termin składania ofert upływa dnia 08 marca 2017 r. o godz. 12.00.

Osobą  uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Marcin Wójcik                  –          podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji

Urzędu Miejskiego w Giżycku,

el. 87 73 24 120, e-mail: marcin.wojcik@gizycko.pl

Forma składania ofert  - drogą elektroniczną na adresy poczty elektronicznej:

                                    marcin.wojcik@gizycko.pl

4.     OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:

Nazwa kryterium

Waga

Cena

90   pkt.

Okres realizacji

10    pkt.

 5.    NNE POSTANOWIENIA:

Zamawiający zastrzega prawo do:

-       zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

-       żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,

-       swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

-       zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

-       odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

-       wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

-       odrzucenia oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający zerwał umowę z jego winy lub któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,

Okres związania ofertą: 14 dni od daty terminu składania ofert.

Zaproszenie do składania ofert można odebrać w Wydziale Planowania i Inwestycji,
w pokoju 113, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 87 73 24 120 lub pobrać ze strony internetowej: www.bip.gizycko.pl

 

.................................................

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.03.2017
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Wójcik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 marca 2017 09:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sebastian Pyzalski
Ilość wyświetleń: 2243
02 marca 2017 09:56 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie załącznika [zaproszenie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 marca 2017 09:56 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)