Przetargi

„Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet” - zmiana terminu do 16 grudnia 2016 godz. 10.00


Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert

w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 na:

 

„Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet

 

I. Przedmiotem zamówienia jest:

„Świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.”

 

II. Zakres przedmiotowy zamówienia:

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. wraz z modernizacja routera brzegowego.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu:

  • Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1,
  • Podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 2.


IV. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostępu do sieci Internet:

a) symetryczne łącze o gwarantowanej przepustowości download/upload: 500/500 Mb/s,

b) publiczna adresacja IP – 512 adresów z puli posiadanej przez Zamawiającego,

c)  24 godzinny dostęp do usługi,

d) SLA na poziomie 99,8%,

e) czas reakcji na zgłoszenie 2 godz. , czas usunięcia awarii maksymalnie 8 godzin od chwili zgłoszenia,

f) Wykonawca dostarczy statystyki MRTG (Multi Router Traffic Grapher) na każde żądanie Zamawiającego w okresie trwania umowy,

g) miejsce świadczenia usługi: 11-500 Giżycko, Al. 1 Maja 14,

h) modernizacja urządzenia brzegowego Router Cisco 3845 – dostawa, instalacja i konfiguracja modułu SFP 1 GB (HWIC-1GE-SFP lub równoważny)  dedykowanego do ww. urządzenia.


V. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.


VI. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.


VII. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.


VIII. Zamawiający zastrzega prawo:

a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,

b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

 

IX. Termin składania ofert upływa dnia 16.12.2016 r. o godz. 10.00. Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego -  Punkt Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. nr 7, w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet”.


X. Termin związania ofertą – 30 dni.


XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Szymon Grabowski – tel. 87 732 41 40, e-mail: it@gizycko.pl


XII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2016.12.05
Dokument wytworzony przez: Biuro Informatyki (BI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Szymon Grabowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 grudnia 2016 16:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 2766
09 grudnia 2016 14:56 (Mirosław Domysławski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 grudnia 2016 14:53 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [odpowiedzi_na_pytania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 grudnia 2016 16:50 (Mirosław Domysławski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)