Przetargi

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu.

 

ZNAK: BP.INF.042.6.1.2016MF

Giżycko, 31 października 2016 r.

 

Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41

e-mail: urzad@gizycko.pl

www.gizycko.pl

 

 

 

Zapytanie ofertowe  na świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu

w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w zakresie projektu PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ GIŻYCKO”


Data publikacji: 31.10.2016 r.

Termin składania ofert: 08.11.2016 godz. 12.00

 

Nr sprawy: BP.INF.042.6.1.2016.MF


I.  BENEFICJENT (ZAMAWIAJĄCY):

GMINA MIEJSKA GIŻYCKO

al. 1 Maja 14

11-500 Giżycko

NIP 845-19-51-457


II.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
2. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.


III.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem postępowania jest:

1) Dostawa i  instalacja kart SIM w użytkowanych modemach oraz konfiguracja dla 375 użytkowników w gospodarstwach domowych zlokalizowanych na terenie miasta Giżycka, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” potwierdzona  protokołem odbioru podpisanym przez obie strony umowy na podstawie protokołów częściowych podpisanych przez Wykonawcę z Beneficjentami. Zamawiający dopuści możliwość dostawy kart SIM do siedziby Zamawiającego do samodzielnej instalacji i konfiguracji przez użytkownika końcowego przy wsparciu telefonicznym Wykonawcy (zdalnym) oraz przygotowanej i dostarczonej instrukcji. Typ użytkowanych modemów: ZTE MF669 - 175 szt. oraz  HUAWEI E3372 - 200 szt.

2)  Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu (o parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszego zaproszenia) w gospodarstwach domowych zlokalizowanych na terenie miasta Giżycka, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” w okresie 24 miesięcy od dnia 1 grudnia 2016 r. do dnia 30 listopada 2018r.

3)  Wsparcie techniczne dostępne dla użytkowników końcowych w okresie 24 miesięcy od dnia 1 grudnia 2016r do dnia 30 listopada 2018r dostępne minimum w dni robocze w godzinach 10.00 – 18.00 .

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..

 

IV.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia:

  1. instalacja i konfiguracja urządzeń w gospodarstwach domowych do dnia 30 listopada 2016,
  2. świadczenie usług stałego dostępu do Internetu –  od dnia 1 grudnia 2016r do dnia 30 listopada 2018r.

 

V.  OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.  Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.

2.  Cena netto i brutto musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.  Oferta musi być sporządzona wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4.

5.  Integralną częścią oferty stanowią załączniki:

1)  Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków  (załącznik nr 1).

2)  Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2) . Zamawiający dopuszcza także złożenie parafowanego projektu umowy proponowanej przez Wykonawcę. Ostateczna treść umowy zostanie wówczas ustalona w drodze negocjacji po ew. wyborze oferty.  W takim przypadku oferta musi zawierać załącznik nr 2 (parafowany) i propozycję umowy do negocjacji (parafowaną). Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od negocjacji i przyjęcia jako umowy obowiązującej załącznika nr 2.

3)  Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 3).

4)  Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikami załącznik nr 4 Formularz ofertowy, załącznik nr 5 Parametry techniczne.

5)  Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 6).

6)  Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - o treści według wzoru załącznika nr 7.

7)  Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach (załącznik nr 8). W przypadku braku podwykonawców, Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty podpisanego załącznika nr 8.

 

VI. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT.

1. Termin składania ofert upływa dnia 8 listopada 2016 r. o godz. 12.00.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie, bez jej otwierania .

Oferty dostarczone osobiście należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Giżycku, pok. nr 104.

Oferty przesłane przesyłką pocztową czy kurierską, należy zaadresować: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko.

2. Oferty należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta w postępowaniu na Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion  na terenie gminy miejskiej Giżycko ”Nie otwierać przed dniem 8 listopada 2016 r.,  godz. 12.00”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert  w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.

3. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Na kopercie zewnętrznej należy dodatkowo umieścić zastrzeżenie „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.

4. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 listopada 2016 r., o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11–500 Giżycko. Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich wniosek.

5. Termin związania ofertą – 30 dni.

6. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

          Magdalena Fuk - Kierownik projektu – tel.: 87 7324 155,

          Szymon Grabowski - Koordynator zadania tel.: 87 7324 140,

          email: przetargi@gizycko.pl

7. Formularz Oferty można odebrać po uprzednim pisemnym zgłoszeniu w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 119, w godz. 8.00 do 15.00, tel.  87 73 24 140.

8. Formularz Oferty wraz zaproszeniem do składania ofert jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego  www.bip.gizycko.pl w zakładce: przetargi.


VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych jako operator MNO lub inny wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r, Nr 171, poz. 1800 ze zmianami).

 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczenia usług dostępu do Internetu dla minimum 100  abonentów w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzony wg wzoru Załącznika nr 7). W przypadku konsorcjum warunek będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z jego uczestników wykaże zrealizowanie co najmniej jednej  usługi wyżej opisanej.

1.3.  Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia


VIII.   RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BENEFICJENT BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.

Kryteria oceny i wyboru oferty:

 

- 1 kryterium: cena 55% - 55 pkt.

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez oferenta – 55 pkt.

Maksymalna liczba punktów – najniższa cena.

Pozostali oferenci będą mieli przyznawane punkty wg poniższego wzoru:

Ilość punktów = Cena brutto oferty najtańszej x 55 pkt. / cena brutto oferty badanej

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 1 miejsca po przecinku.


- 2 kryterium: typ operatora 15% - 15 pkt.

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez oferenta – 15 pkt.

Maksymalna liczba punktów – operator typu infrastrukturalnego (MNO).

Oferenci, którzy nie są operatorami MNO – 0 pkt.


- 3 kryterium: limit 30% - 30 pkt.

Limit przesyłanych informacji


15 GB – 17,99 GB

w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu.

 

 


18 GB – 20,99 GB

w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu.

 

 

21 GB – 23,99 GB

w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu                                       

 

 

 

 

24 GB i więcej

w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu.

Liczba punktów

0        pkt.

10 pkt.

20 pkt.

30 pkt.

 

IX.  INNE DOKUMENTY:


a) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo). Przez aktualny należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.


b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

 

X. WARUNKI UMOWY

1. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.

2. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

2) zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w rubryce przetargi oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,

3) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2016-10-31
Dokument wytworzony przez: Biuro Informatyki (BI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Roman Łozyński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 października 2016 14:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 2893
14 listopada 2016 13:58 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [powiadomienie_o_wyborze_ofertypdf.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 listopada 2016 11:41 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [zestawienie_otrzymanych_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 października 2016 15:16 (Mirosław Domysławski) - Opublikowanie dokumentu.