Przetargi

Budowa odcinka ciągu pieszo – rowerowego w pasie drogowym ul. Suwalskiej

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

 

  ogłasza przetarg pisemny w postępowaniu o udzielenie zamówienia  

 o wartości poniżej 30 000 euro  do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 na wykonanie:

Budowa odcinka ciągu pieszo – rowerowego w pasie drogowym ul. Suwalskiej

 

1.         PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Wymiana nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki betonowej  polegająca na:

-  rozbiórce istniejącego krawężnika betonowego, obrzeża

- wykonaniu koryta w gruncie kat. II-IV na głębokość ok. 30 cm – 84,0 m2,

- wykonaniu podbudowy - mieszanka kruszyw niezwiązanych o uziarnieniu Gc80/20 gr. 15cmz kruszywa naturalnego 0/31,5– 84,0 m2,

- ustawieniu krawężników betonowych 15x30 (22,1 m), najazdowych 15x22 (8,5 m) i obrzeża betonowego 8x30 (30,6 m),

- ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kostka szara prostokątna o wym. 20x10cm na podsypce cementowo piaskowej – 33,5 m2

- ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej bezfazowej betonowej gr. 8 cm kostka czerwona prostokątna o wym. 20x10cm na podsypce cementowo piaskowej – 44,5 m2

- odtworzenie zieleńca,

- przestawienie znaku C-13/16

- uzupełnienie połączenia krawężnika z jezdnią mieszanką mineralno – bitumiczną

Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa Dokumentacja Przetargowa

2.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

        2.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego  rozstrzygnięcia przetargu.

        2.2 Termin wykonania zamówienia: - 20 dni od dnia podpisania Umowy,

3.  TERMIN SKŁADANIA OFERT

3.1.   Termin składania ofert upływa dnia 03.11.2016 r. o godz. 12 00.

3.2.   Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

    Karol Walinowicz –Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku,

     tel. 798 612 935  e-mail karol.walinowicz@gizycko.pl

Sebastian Pyzalski – Gł. Specjalista Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku

tel. 87 7324120 e-mail sebastian.pyzalski@gizycko.pl

4.  OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %

5. INNE POSTANOWIENIA

    Zamawiający zastrzega prawo do:

a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

b) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)  zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,

d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,

f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

 

Dokumentację Przetargową można odebrać w Wydziale Inwestycji, w pokoju 113, w godz. 800 do 1500,   tel. 087-7324120 lub pobrać ze strony internetowej  www.bip.gizycko.pl

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.10.2016
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sebastian Pyzalski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 października 2016 14:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sebastian Pyzalski
Ilość wyświetleń: 2842
04 listopada 2016 09:11 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie załącznika [powiadomienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 października 2016 14:48 (Sebastian Pyzalski) - Opublikowanie dokumentu.
27 października 2016 14:41 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie załącznika [plan_sytuacyjny.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)