Giżycko, 27.07.2016
Koma Sp. z o. o. Sp. k.
ul. Sikorskiego 19C
19-300 Ełk
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: złożenia oferty na wykonanie termomodernizacji oraz remontu budynku sanitariatu położonego na targowisku miejskim, na Placu Targowym w Giżycku.
1. Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko
Działając na podstawie umowy o zarządzanie Targowiskiem Miejskim Koma Sp. z o.o. Sp. k. zaprasza w imieniu Zamawiającego do złożenia oferty cenowej na wykonanie zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji oraz remontu budynku sanitariatu położonego na targowisku miejskim, na Placu Targowym w Giżycku, zgodnie załączonymi przedmiarami robót.
3. Wymagania wobec Wykonawcy zamówienia.
Wykonawca powinien wykazać, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia polegające na remoncie lub przebudowie sanitariatów oraz termomodernizacji budynku (referencje, protokoły odbioru robót).
Wykonawca dołączy do oferty kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru załączonego do zapytania ofertowego.
W przypadku pojawienia się dodatkowych prac, zakres należy ustalić z Zamawiającym. Wykonanie dodatkowych prac będzie rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego według stawek z kosztorysu ofertowego.
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w biurze Zarządcy w Giżycku przy ul. Sybiraków 11 lub drogą e-mailową na adres: administracja@koma.net.pl
do dnia 3 sierpnia 2016r.
Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania - Załącznik nr 1.
6. Kryteria oceny i wyboru oferty
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: najniższa cena brutto.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
O wyniku postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą mailową, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy.
Planowany termin podpisania umowy – do 7 dni od dnia zakończenia postępowania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
9. Informacje dodatkowe:
Zaleca się , aby Wykonawca pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca ma obowiązek dokładnego obliczenia ilości materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku