Przetargi

Rozeznanie rynku z opcją możliwości zawarcia umowy (inwentaryzacja lokali mieszkalnych i użytkowych)

Giżycko, 11.07.2016 r.

ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Giżycku

ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

tel.: 87 7324 113; fax.: 87 428 52 41

e-mali: urzad@gizycko.pl

www.gizycko.pl

Osoba do kontaktów: Grzegorz Borzymowski – Wydział Mienia, tel.: 87 7324 114,

e-mail: grzegorz.borzymowski@gizycko.pl

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164), ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.).

 

Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.

 

Celem zaproszenia jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.


Przedmiot Rozeznania rynku z opcją możliwości zawarcia umowy

  1. Przedmiotem rozeznania jest ustalenie wartości wykonania usług w zakresie dokumentacji technicznych - inwentaryzacji, zgodnie z obowiązującymi w tym względnie przepisami oraz aktualną wiedzą techniczną, lokali mieszkalnych i użytkowych z piwnicami i pomieszczeniami przynależnymi z rozliczeniem udziałów przypadających na poszczególne lokale w częściach wspólnych budynków – dla obiektów wskazanych w pkt. 2, z opcją zawarcia umowy z oferentem, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą.
  2. Obiekty, których dotyczy zamówienie – budynki, w których Zamawiającemu przysługuje własność wyodrębnionych lub niewyodrębnionych lokali.
  3. Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia może być ograniczony do pojedynczych lokali w budynku, względnie do rozliczenia udziałów w oparciu o dokumentację udostępnioną przez Zamawiającego.
  4. Okres trwania umowy - 12 miesięcy.
  5. Uszczegółowiony zakres prac: a) wykonanie obmiarów lokali wyodrębnionych oraz niewyodrębnionych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz częściami wspólnymi, w myśli ustawy o własności lokali, wg obowiązujących norm, b) ustalenie właścicieli lokali oraz, w przypadku najemców lokali – użytkowników faktycznie korzystających z pomieszczeń takich jak: komórki, spiżarnie, WC, garaże itp., c) wykonanie dokumentacji fotograficznej wszystkich pomieszczeń oraz części wspólnych budynków w formacie JPG, opisującej stan lokali i części wspólnych z dnia wykonania usługi, d) wykonanie rysunków rzutów poszczególnych kondygnacji z wyszczególnieniem lokali oraz części do nich przynależnych,
  6. Inwentaryzacja powinna być wykonana przy zastosowaniu odpowiedniej normy, przewidzianej dla konkretnego przypadku obiektu budowlanego, z uwzględnieniem takich parametrów, jak wiek budynku.
  7. Zamawiający nie gwarantuje dostępności projektu budowlanego dla obiektów wskazanych do inwentaryzacji oraz innych dokumentów o podobnym charakterze, zobowiązuje się jednak do udostępnienia wszystkich materiałów mogących służyć polepszeniu jakości wykonanych usług, które będą w jego posiadaniu.
  8. Zadania winny być realizowane w godzinach umożliwiających wykonanie inwentaryzacji w budynkach o niejednolitej strukturze własnościowej.
  9. Usługa inwentaryzacji danego budynku/budynków powinna być wykonana w terminie 30 dni od dnia jej zlecenia przy pomocy środków komunikacji elektronicznej lub pisemnego powiadomienia. Opóźnienie w wykonaniu poszczególnych usług powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie, z podaniem przyczyn jego wystąpienia.
  10. Istotne dla stron postanowienia zostaną wprowadzone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.

Przygotowanie oferty

  1. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) do niniejszego Rozeznania, opatrzona pieczątką firmową i podpisem osoby upoważnionej.
  2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, w sytuacji, gdy osoby składające ofertę nie są ujawnione w odpowiednich rejestrach potwierdzających ich umocowanie, c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
  3. Oferta powinna zawierać opis – „Oferta inwentaryzacji GMG 1/2016”.
  4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania.
  5. Dopuszcza się powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.
  6. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego w Giżycku lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego: do 08 sierpnia 2016 r. włącznie.
  7. Ceny powinny być ujęte w formie ryczałtu. Zamawiający nie odpowiada za błędy w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy wykonywaniu usług.
  8. Wyliczenie poszczególnych elementów powinno być ujęte kwotowo, do dwóch miejsc po przecinku, z zastosowaniem ogólnie przyjętych zasad zaokrągleń.
  9. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  10. Kryterium wyboru – 100 % cena.
  11. Nie dopuszcza się ofert wariantowych.
  12. Zapisy umowne mogą ulec drobnym modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub uszczegóławiającym stosunek prawny, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
  13. Informacje o wyniku postępowania zostaną przesłane Wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.07.2016
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Grzegorz Borzymowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 lipca 2016 08:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Markowski
Ilość wyświetleń: 2829
22 sierpnia 2016 08:39 (Jacek Markowski) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyniku_postepowania.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 lipca 2016 08:40 (Jacek Markowski) - Dodanie załącznika [umowa__wzor_ramowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 lipca 2016 08:39 (Jacek Markowski) - Dodanie załącznika [wykaz_nieruchomosci.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)