ZAPYTANIE OFERTOWE
NA WYKONANIE AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
W URZĘDZIE MIEJSKIM W GIŻYCKU
Giżycko, 08.07.2016 r.
Zapytanie ofertowe na wykonanie Audytu Bezpieczeństwa Informacji
w Urzędzie Miejskim w Giżycku
I. Postanowienia ogólne
W związku z faktem, że Zamawiający planuje przeznaczyć na jego realizację kwotę poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, niniejsze postępowanie – w związku z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz.2164) będzie procedowane na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego (art. 701 i kolejne).
II. Zamawiający : Gmina Miejska w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
III. Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miejskim w Giżycku – opis zadania
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu bezpieczeństwa informacji w jednostce - Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, a w szczególności:
-przegląd systemu ochrony technicznej i fizycznej,
- ocena systemu zabezpieczeń;
- przegląd stacji roboczych, serwerów, urządzeń sieciowych (procesy, autoryzacja, zabezpieczenia, analiza systemu zarządzania kopiami zapasowymi, konfiguracja systemu),
-przegląd konfiguracji oprogramowania, sieci LAN,
-inwentaryzacja oprogramowania, dokumentacji licencyjnej,
- skanowanie,
-weryfikacja zgodności z KRI;
- weryfikacja dokumentacji wewnętrznej (kompletność, aktualność).
Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do uwzględnienia przepisów oraz wytycznych określonych w:
- ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
- ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
-rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Audyt winien być zakończony opracowaniem i przekazaniem raportu o stosownym poziomie poufności wraz z projektami niezbędnej zaktualizowanej dokumentacji w formie pisemnej.
Informacje uzupełniające:
- liczba stacji roboczych (komputerów) w Urzędzie: 110 szt.,
- liczba urządzeń mobilnych (laptopy/tablety): laptopy- 10 szt., tablety 22 szt.,
- liczba serwerów fizycznych 6,
- liczba serwerów wirtualnych 2,
- liczba usług teleinformatycznych ok. 39,
- liczba użytkowanych systemów IT 80,
- liczba pracowników – 83 osoby.
Szczegółowe informacje - w załączniku - zapytanie ofertowe.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku