WPI.7013.15.1.2016 Giżycko, 03.06. 2016 r.
Gmina Miejska Giżycko NIP – 845-19-51-457
Al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41
e-mail: urzad@gizycko.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nr sprawy: WPI.7013.15.1.2016
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP 845-19-51-457
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1szt (jednej sztuki) tablicy informacyjnej LED o następujących parametrach technicznych
Kolor amber (zakres długości fali: 584nm do 596nm)
Rozmiar pixela 10mm
Rozmiar tablicy: szerokość co najmniej 110cm, wysokość co najmniej 60cm,
Wysoka jasność, tablica czytelna podczas pracy w miejscu nasłonecznionym.
Praca całoroczna w warunkach zewnętrznych
Gwarancja 24 miesiące na wszystkie elementy składowe tablicy.
Wczytywanie bitmap z określonego miejsca i ich odświeżanie lub wyświetlanie danych tekstowych w zadanym interwale czasowym
W oferowanej konfiguracji możliwość adresacji i dostępu przez ethernet – gniazdo RJ45
Wykonawca udostępni opis protokołu komunikacyjnego do sterowania tablicą
Wykonawca udostępni Zamawiającemu w celach przetestowania aplikację sterującą
Wykonawca w ofercie cenowej podaje typ, model producenta tablicy oraz parametry techniczne.
3. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
cena - waga 100% .
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia.
Termin realizacji zamówienia: tablicę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do dnia 24.06.2016 r.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert. Zawartość oferty.
Oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres:
w terminie do 09.06.2016 r. do godz. 12.00.
Oferta powinna być opisana w następujący sposób:
„Oferta – DOSTAWA TABLICY LED”.
Ofertę należy sporządzić wg załącznika nr 1 – formularz oferty.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą mailową, przy czym Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zostanie poinformowany o miejscu i terminie podpisania umowy na dostawę tablicy. Planowany termin podpisania umowy – 3 dni robocze od dnia zakończenia postępowania.
7. Postanowienia końcowe.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu.
2) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
3) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
Załącznikami do zapytania ofertowego są:
Załącznik nr 1 – formularz oferty.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku