Przetargi

„Dzierżawa dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie wyznaczonych parkingów płatnych"

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert pisemnych w zapytaniu ofertowym prowadzonym

za pomocą poczty elektronicznej w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego

o wartości szacunkowej do 30 tys. euro

 

na wykonanie zamówienia pn.:

„Dzierżawa dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie wyznaczonych parkingów

płatnych, w lokalizacjach j.n.:  

  • plac Andrzeja „Balona” Tarasiewicza oraz w części działki, na której zlokalizowany

jest w północnej części parking przyległy do alejki parkowej,

  • parking z wjazdem i wyjazdem z ulic: Owsianej i Wodnej,

w okresie od dnia: 01 lipca 2016 r. do dnia: 31 sierpnia 2016 r.”

Przedmiotem zamówienia jest:

- wydzierżawienie dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie wyznaczonych parkingów;

- dostawa i montaż  wydzierżawionych dwóch urządzeń w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego;

- przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi parkomatów;

- serwisowanie dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów w obrębie parkingów płatnych,   w okresie od dnia: 01 lipca 2016 r. do dnia: 31 sierpnia 2016 r.;

- dostawa materiałów eksploatacyjnych do dwóch urządzeń do pobierania opłat za postój pojazdów (parkomatów) w okresie od dnia: 01 lipca 2016 r. do dnia: 31 sierpnia 2016 r.;

- demontaż dwóch urządzeń przez Wykonawcę, na jego koszt po okresie eksploatacji.

Pozostałe obowiązki Wykonawcy Zamówienia:

a) Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń, obejmujący między innymi naprawę lub wymianę urządzenia, w tym zwłaszcza urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych lub ich elementów, części zamiennych, oznakowanie urządzenia nieczynnego w okresie funkcjonowania płatnych parkingów. 

b) Usuwanie wszelkich awarii:

-  w terminie nie dłuższym niż 5 godzin od powzięcia wiadomości o ich zaistnieniu,

-  do godziny 9.00 dnia następnego – w przypadku powzięcia wiadomości o awarii po godzinie 14.00,                              

z zastrzeżeniem, iż wszelkie szkody w zakresie oznakowania, awarii, kradzieży czy uszkodzenia urządzeń, kradzieży kasetek z pieniędzmi usuwa na swój koszt Wykonawca oraz będzie on dochodzić na własny koszt i we własnym zakresie odszkodowania od osoby, która ww. szkody spowodowała.

c)  Zagwarantowanie nieodpłatnych dostaw części zamiennych od producenta urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych, wszelkich materiałów eksploatacyjnych w okresie realizacji umowy.

  •  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył i zamontował dwa parkomaty w terminie do dnia 29 czerwca 2016 r. oraz dokonał ich montażu do istniejących fundamentów betonowych z płytami stalowymi o wymiarach 250 mm x 420 mm, za pośrednictwem czterech śrub stalowych fi=18 mm;    
  • Oferty przesłać na adres poczty elektronicznej: karol.walinowicz@gizycko.pl. do dnia 27 maja 2016 r. do godz. 15.30             
  • Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 maja 2016 r., o godz. 9.00. w siedzibie Wydziału Planowania i Inwestycji – Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. 114.                                   
  • Kryteria oceny i wyboru oferty:  cena 100 pkt
  • Zawartość oferty:

- Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej, z podaniem wynagrodzenia miesięcznego ryczałtowego – powiększonego o należny podatek VAT.  

- Wypełniony i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy „Projekt umowy” zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do dokumentacji przetargowej,  

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 

   Marcin Wójcik          –         podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku

 tel.  87 7324 122,  

 

 

BURMISTRZ

Miasta Giżycka

(-)

Wojciech Karol Iwaszkiewicz

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17.05.2016 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Wójcik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 maja 2016 13:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sebastian Pyzalski
Ilość wyświetleń: 2430
17 maja 2016 13:33 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie załącznika [parkomatry.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 maja 2016 13:23 (Sebastian Pyzalski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 maja 2016 13:22 (Sebastian Pyzalski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)