Postępowanie nie podlega ustawie z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro ( art. 4 pkt. 8 w/w ustawy)
I. Zamawiający:
Giżyckie Centrum Kultury
ul. Konarskiego 8 ( tymczasowa siedziba ul. Sikorskiego 3c)
11-500 Giżycko
NIP 845-10-33-603
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie terenu na plenerowych imprezach organizowanych przez Giżyckie Centrum Kultury w 2016 r.
III. Zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje zapewnienie usługi w/ g harmonogramu:
Otwarcie sezonu – 01 maja 2016 r. ( ul. Nadbrzeżna )
Dzień Dziecka – 01 czerwca 2016 r. ( amfiteatr na Plaży Miejskiej )
GIWERA – 03 czerwca 2016 r. ( amfiteatr na Plaży Miejskiej )
Dni Giżycka – 04 czerwca 2016 r. ( plaża miejska – teren po „Galeonie” )
Noc świętojańska – 24 czerwca 2016 r. ( amfiteatr na Plaży Miejskiej )
Jarmark św. Brunona – 03 lipca 2016 r. ( amfiteatr na Plaży Miejskiej )
Gwiazdy na wakacjach – 09 lipca 2016 r. ( plaża miejska )
Szantki dla dzieci – 15 lipca 2016 r. ( amfiteatr na Plaży Miejskiej )
Szanty z Folkiem – 16 lipca 2016 r. ( plaża miejska )
BAROQUE FESTIVAL – 24 lipca 2016 r. ( Pasaż Portowy )
Jazz nad Niegocinem – 31 lipca 2016 r. ( Ekomarina )
Sylwester 2016 – 31 grudnia 2016 r. ( Pasaż Portowy )
IV. Warunki płatności
Przelew na rachunek bankowy wskazany w fakturze w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktury powinny być wystawiane po każdej imprezie.
V. Sposób oceny ofert.
1.Najkorzystniejsza oferta złożona wraz z załącznikiem, zostanie wyłoniona poprzez porównanie
złożonych ofert.
2. Od decyzji nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
3. Z wyłonionym Oferentem zostanie zawarta umowa.
4. Harmonogram godzinowy rozpoczęcia i zakończenia imprez będzie podawany bezpośrednio przed
każdą imprezą.
VI. Oferta powinna zawierać:
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania – załącznik nr 1
Oferta powinna być:
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywanej działalności i posiadają odpowiednie zaplecze osobowe i sprzętowe.
VIII. Zamawiający zastrzega prawo:
swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Osoba do kontaktów z Oferentami – Mariola Jórzak – tel. 87 – 428- 16 – 37
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
4) Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu Cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze
złożeniem zamówienia i nie stanowi podstawy do roszczenia praw ze strony oferenta
do zawarcia umowy.
X. Czas i miejsce złożenia oferty:
Oferta z dopiskiem „ sprzątanie – imprezy plenerowe” powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: mariola.jorzak@gck.gizycko.pl, lub dostarczona do tymczasowej siedziby Zamawiającego : Giżyckie Centrum Kultury
(Pływalnia MOSiR), ul. Sikorskiego 3 C, 11-500 Giżycko do godz. 12:00 dnia 25 kwietnia 2016r.
Ocena ofert zostanie dokonana od godz. 12:15 dnia 25 kwietnia 2016.r,
wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony na stronie www.gizyckiecentrumkultury.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku