Przetargi

Dostawa 50 szt. zasilaczy awaryjnych UPS na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku

Urząd Miejski w Giżycku

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert

w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93na wykonanie zadania:

 

Dostawa 50 szt. zasilaczy awaryjnych UPS na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku”

 

I. Przedmiotem zamówienia jest:

„Dostawa 50 szt. (słownie: pięćdziesiąt sztuk) zasilaczy awaryjnych UPS na potrzeby

Urzędu Miejskiego w Giżycku w lokalizacji Giżycko, Al. 1 Maja 14”

 

II. Zakres przedmiotowy zamówienia:

Dostawa do siedziby Zamawiającego 50 szt. (słownie: pięćdziesiąt sztuk) zasilaczy awaryjnych UPS o parametrach określonych w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu:

  • Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1,
  • Wypełniony i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 3.

IV. Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.

V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

VII. Zamawiający zastrzega prawo:

a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

VII. Termin składania ofert upływa dnia 25.01.2016 r. o godz. 10.00. Oferty dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. nr 104, w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „Dostawa 50 szt. zasilaczy awaryjnych UPS na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku”.

IX. Otwarcie ofert nastąpi dnia25.01.2016 r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

X. Termin związania ofertą – 30 dni.

XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Główny Specjalista Szymon Grabowski – tel. 87 732 41 40.

XII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2015-01-19
Dokument wytworzony przez: Biuro Informatyki (BI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Szymon Grabowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 stycznia 2016 16:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 2907
28 stycznia 2016 14:53 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [powiadomienie_o_wyborze_ofertypdf.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 stycznia 2016 11:03 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [protokol_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 stycznia 2016 16:07 (Mirosław Domysławski) - Opublikowanie dokumentu.