Przetargi

Dostawa 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku

Urząd Miejski w Giżycku

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

www.bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert

w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93na wykonanie zadania:

Dostawa 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner)

na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku”

 

I.        Przedmiotem zamówienia jest:

„Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) na potrzeby

Urzędu Miejskiego w Giżycku w lokalizacji Giżycko, Al. 1 Maja 14”

 

II.      Zakres przedmiotowy zamówienia:

Dostawa do siedziby Zamawiającego oraz uruchomienie 2 szt. urządzeń wielofunkcyjnych o minimalnych parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2.

 

III.  Warunki udziału w postępowaniu:

  • Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1,
  • Uzupełniony i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 3.

IV.Termin wykonania zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.

V. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

VI. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

VII. Zamawiający zastrzega prawo:

a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

VII. Termin składania ofert upływa dnia 22.01.2016 r. o godz. 10.00. Oferty dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. nr 104, w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem:„Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Giżycku”.

IX. Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.01.2016 r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego, pokój 106.

X. Termin związania ofertą – 30 dni.

XI. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Główny Specjalista Szymon Grabowski – tel. 87 732 41 40.

Główny Specjalista Mirosław Domysławski – tel. 87 732 41 40,

XII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2016-01-18
Dokument wytworzony przez: Biuro Informatyki (BI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Szymon Grabowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 stycznia 2016 10:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Domysławski
Ilość wyświetleń: 2778
28 stycznia 2016 14:55 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [powiadomienie_o_wyborze_ofertypdf.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 stycznia 2016 14:55 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [protokol_otwarcia_ofertpdf.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 stycznia 2016 09:14 (Mirosław Domysławski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2_zmiana_2016_01_21.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)