Przetargi

Instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego i antywirusowego oraz konserwacja sprzętu komputerowego dla 175 Beneficjentów projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” /do 23 listopada 2015 r./

BP.INF.042.6.3.2015.MF                    Giżycko, 17 listopada 2015 r.
Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41
e-mail: urzad@gizycko.pl
www.gizycko.pl

DOKUMENTACJA PRZETARGOWA

postępowania o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 30 000 EURO,
do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
 na podstawie  art. 4 pkt. 8
pn. Instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego i antywirusowego oraz konserwacja sprzętu komputerowego dla 175 Beneficjentów projektu pn.
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion  na terenie gminy miejskiej Giżycko” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Zatwierdzam:
Magdalena  Fuk
Kierownik projektu
Z upoważnienia Burmistrza
                                                                                                      
ZAWARTOŚĆ  DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ :

I.    INFORMACJE OGÓLNE
II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
III.    TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA
IV.    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
V.    FORMA I ZAWARTOŚĆ OFERTY
VI.    MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
VII.    KRYTERIA WYBORU I OCENY OFERT
VIII.    WARUNKI UMOWY
IX.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
ZAŁĄCZNIKI

I.  INFORMACJE OGÓLNE 
1.    Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
e-mail: przetargi@gizycko.pl   
Konto bankowe:                                        Bank PEKAO S.A. o/Giżycko
Nr konta bankowego:                                    42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
2.  Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami:
Magdalena Fuk – kierownik projektu Główny Specjalista Biura Projektów w Urzędzie Miejskim w Giżycku, tel. 877324155
Mirosław Domysławski – Główny Specjalista w Biurze Informatyki w Urzędzie Miejskim w Giżycku, tel. 877324140
3. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami - pisemnie lub drogą elektroniczną.
4. Zamawiający nie przewiduje:
    rozliczenia w walutach obcych,
    zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

II.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.    Przedmiotem zamówienia jest instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego i antywirusowego dostarczonego przez Zamawiającego oraz konserwacja sprzętu komputerowego dla 175 użytkowników na terenie miasta Giżycko, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” zgodnie z załącznikiem nr 7 – szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyznaczy na terenie miasta Giżycko punkt przyjęcia i odbioru sprzętu (punkt musi być dostępny dla osób niepełnosprawnych).

III. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Ostateczny termin wykonania zamówienia do 18 grudnia 2015 r.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.    Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2.    Posiadania wiedzy i doświadczenia
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi minimum dwuletnią praktykę w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego, oprogramowania Windows i pakietu biurowego Office, które oddelegowane będą do realizacji przedmiotu zamówienia;
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
3.    Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie   potwierdzenie kwalifikacji w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego – minimum 2 zaświadczenia lub certyfikaty.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
Wymagane dokumenty:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają takie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

V. FORMA I ZAWARTOŚĆ OFERTY
1.    Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty:
- formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowania – Załącznik nr 2,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadaja wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuję pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania  podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy przedstawione w oryginalne lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2.    Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
3.    Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4.    Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
5.    Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6.    Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
7.    Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
8.    Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.


VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
1.    Termin składania ofert upływa dnia 23-11-2015 r. o godz. 10.00.
2.    Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie., bez jej otwierania.
Oferty dostarczone osobiście należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Giżycku, pok. nr 104.
3.    Oferty przesłane przesyłką pocztową czy kurierską, należy zaadresować:
Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko.

Oferty należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego i antywirusowego oraz konserwacja sprzętu komputerowego dla 175 Beneficjentów projektu - nie otwierać przed dniem 23-11-2015 r., godz. 10.10”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert  w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.
4.    Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Na kopercie zewnętrznej należy dodatkowo umieścić zastrzeżenie „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.
5.    Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 23-11-2015 r., o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, pok. 122. Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich wniosek.

VII. KRYTERIA WYBORU I OCENY OFERT
Cena – 100%
VIII. WARUNKI UMOWY
1. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do Dokumentacji Przetargowej.
IX.  POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1)    odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
2)    zmiany warunków postepowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w rubryce przetargi oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
3)    zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
4)    zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
5)    żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
6)    wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 17 LISTOPDA 2015 R.
Dokument wytworzony przez: Biuro Projektów (BP)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Fuk, Szymon Grabowski, Mirosław Domysławski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 listopada 2015 13:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Fuk
Ilość wyświetleń: 3624
25 listopada 2015 15:00 (Magdalena Fuk) - Dodanie załącznika [powiadomienie_o_wyniku_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 listopada 2015 14:12 (Magdalena Fuk) - Dodanie załącznika [protokol_z_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 listopada 2015 14:10 (Magdalena Fuk) - Usunięcie załącznika [protokol_z_otwarcia_ofert.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)