BP.INF.042.6.3.2015.MF Giżycko, 17 listopada 2015 r.
Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41
e-mail: urzad@gizycko.pl
www.gizycko.pl
DOKUMENTACJA PRZETARGOWA
postępowania o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 30 000 EURO,
do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
na podstawie art. 4 pkt. 8
pn. Instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego i antywirusowego oraz konserwacja sprzętu komputerowego dla 175 Beneficjentów projektu pn.
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Zatwierdzam:
Magdalena Fuk
Kierownik projektu
Z upoważnienia Burmistrza
ZAWARTOŚĆ DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ :
I. INFORMACJE OGÓLNE
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
III. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
V. FORMA I ZAWARTOŚĆ OFERTY
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
VII. KRYTERIA WYBORU I OCENY OFERT
VIII. WARUNKI UMOWY
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
ZAŁĄCZNIKI
I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
e-mail: przetargi@gizycko.pl
Konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/Giżycko
Nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
2. Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami:
Magdalena Fuk – kierownik projektu Główny Specjalista Biura Projektów w Urzędzie Miejskim w Giżycku, tel. 877324155
Mirosław Domysławski – Główny Specjalista w Biurze Informatyki w Urzędzie Miejskim w Giżycku, tel. 877324140
3. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami - pisemnie lub drogą elektroniczną.
4. Zamawiający nie przewiduje:
rozliczenia w walutach obcych,
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego i antywirusowego dostarczonego przez Zamawiającego oraz konserwacja sprzętu komputerowego dla 175 użytkowników na terenie miasta Giżycko, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” zgodnie z załącznikiem nr 7 – szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyznaczy na terenie miasta Giżycko punkt przyjęcia i odbioru sprzętu (punkt musi być dostępny dla osób niepełnosprawnych).
III. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Ostateczny termin wykonania zamówienia do 18 grudnia 2015 r.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi minimum dwuletnią praktykę w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego, oprogramowania Windows i pakietu biurowego Office, które oddelegowane będą do realizacji przedmiotu zamówienia;
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie potwierdzenie kwalifikacji w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego – minimum 2 zaświadczenia lub certyfikaty.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
Wymagane dokumenty:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu komputerowego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają takie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
V. FORMA I ZAWARTOŚĆ OFERTY
1. Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty:
- formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowania – Załącznik nr 2,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadaja wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuję pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy przedstawione w oryginalne lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
5. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
7. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii (wykonanych z oryginału) i potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale i pełnomocnictwa, które wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza.
8. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
1. Termin składania ofert upływa dnia 23-11-2015 r. o godz. 10.00.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie., bez jej otwierania.
Oferty dostarczone osobiście należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Giżycku, pok. nr 104.
3. Oferty przesłane przesyłką pocztową czy kurierską, należy zaadresować:
Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko.
Oferty należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego i antywirusowego oraz konserwacja sprzętu komputerowego dla 175 Beneficjentów projektu - nie otwierać przed dniem 23-11-2015 r., godz. 10.10”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Na kopercie zewnętrznej należy dodatkowo umieścić zastrzeżenie „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.
5. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 23-11-2015 r., o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, pok. 122. Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich wniosek.
VII. KRYTERIA WYBORU I OCENY OFERT
Cena – 100%
VIII. WARUNKI UMOWY
1. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do Dokumentacji Przetargowej.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
2) zmiany warunków postepowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w rubryce przetargi oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
3) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku