Przetargi

Wykonanie kompleksowej analizy ekonomicznej, finansowej i prawnej oraz analizy ryzyka /składanie ofert do 18 listopada 2015 r. do godz. 14.00/

                                                                                                             Giżycko, 10.11.2015 r.

 

Zapytanie ofertowe

Burmistrz Miasta Giżycka (al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko) zaprasza do składania ofert na wykonanie Kompleksowej analizy ekonomicznej, finansowej i prawnej oraz analizy ryzyka

 

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie na zlecenie Zamawiającego kompleksowej analizy ekonomicznej, finansowej, prawnej oraz analizy ryzyka związanych z wystąpieniem Gminy Miejskiej Giżycko z Mazurskiego Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami w Giżycku, w szczególności:

1) Przygotowanie analizy ryzyka:

- ryzyko prawne i ekonomiczne wystąpienia Gminy Miejskiej Giżycko ze Związku w kontekście zawartych kontraktów przez Mazurski Związek Międzygminny Gospodarka Odpadami;

- ryzyko prawne i ekonomiczne wystąpienia Gminy Miejskiej Giżycko ze Związku w kontekście zawartych kontraktów współfinasowanych z udziałem środków zewnętrznych przez – Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o. z siedzibą Spytkowo 69, 11-500 Giżycko (KRS 0000346147) na podstawie umowy o dofinansowanie projektu – Regionalny system gospodarki odpadami – Ochrona Wielkich Jezior Mazurskich poprzez stworzenie kompleksowego systemu gospodarki odpadami – dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia
i Mazury na lata 2007 – 2013 oraz z budżetu państwa na podstawie umowy
o dofinansowanie UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-00.

2) Przygotowanie analizy ekonomicznej skutków przejęcia przez samorząd Gminy Miejskiej Giżycko realizacji zadań uprzednio powierzonych przez Gminę Miejską Giżycko Mazurskiemu Związkowi Międzygminnemu Gospodarka Odpadami w Giżycku pod względem:

- kosztów realizacji zadań administracyjnych;

- kosztów realizacji zadania w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie miasta Giżycka;

- kosztów (stawek) opłat dla mieszkańców i podmiotów z terenu administracyjnego miasta Giżycka.


Nieprzekraczalny termin realizacji zadania – 31.12.2015 r.

Informacje dodatkowe, załączniki:

  1. Umowa nr MZMGO.271-1/1/2014 z dnia 03.12.2014 r. w sprawie odbioru
    i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych
    w 12 gminach – członków Mazurskiego Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami  (część I/ sektor I) – zawarta w trybie prawa zamówień publicznych;
  2. Akt założycielski Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
    z siedzibą Spytkowo 69, 11-500 Giżycko – Repertorium A nr 1728/2013 oraz akt notarialny z dnia 05.01.2010 r. (Repertorium A
    nr 3/2010) i akt notarialny z dnia 07.12.2009 r. (Repertorium A
    nr 1457/2009);
  3. Umowa o dofinansowanie projektu (UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-00) - Regionalny system gospodarki odpadami – Ochrona Wielkich Jezior Mazurskich poprzez stworzenie kompleksowego systemu gospodarki odpadami – dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Warmia
    i Mazury na lata 2007 – 2013 oraz z budżetu państwa wraz z aneksami:

- nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-09 z dnia 17.12.2013 r. do umowy o dofinansowanie projektu
nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10,

- nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-08 z dnia 19.11.2013 r. do umowy o dofinansowanie projektu
nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10,

- nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-07 z dnia 26.09.2013 r. do umowy o dofinansowanie projektu
nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10,

- nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-06 z dnia 18.06.2013 r. do umowy o dofinansowane projektu
nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10,

- nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-05 z dnia 13.12.2012 r. do umowy o dofinansowanie projektu
nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10,

- aneks nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-04 z dnia 08.0-8.2012 r. do umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10,

- nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-03 z dnia 11.01.2012 r. do umowy o dofinansowanie projektu
nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10,

- nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-02 z dnia 09.08.2011 r. do umowy o dofinansowanie projektu
nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10,

- nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10-01 z dnia 15.09.2010 r. do umowy o dofinansowanie projektu
nr UDA-RPWM.06.01.01-28-001/10.

4. Statut Mazurskiego Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami z siedzibą w Giżycku (dostępny na stronie internetowej MZMGO).

 Pozostałe materiały źródłowe stanowiące informację publiczną Wykonawca winien uzyskać w ramach dostępu do informacji publicznej bezpośrednio w MZMGO.

Osobą uprawnioną do kontaktów jest Arkadiusz Połojański – Sekretarz Miasta Giżycka, e-mail: sekretarz@gizycko.pl , tel. 797 721 731./

 Warunki udziału:

W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie w ostatnich 5 latach co najmniej dwóch zadań odpowiadających przedmiotowi niniejszego zapytania opisanej w pkt. 1.1. Opisu przedmiotu zamówienia (dot. czynności  obejmujących analizę ekonomiczną, prawną, audyt).

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach na adres:

Urząd Miejski w Giżycku, al., 1 Maja 14, 110-500 Giżycko z dopiskiem „Analiza MZMGO – oferta” do dnia 18.11.2015 r. do godz. 14.00.

Otwarcie ofert nastąpi 18.11.2015 r. o godz. 14.10 w pokoju 104 Urzędu Miejskiego w Giżycku.

 

Uwaga: liczy się moment dostarczenia oferty Zamawiającemu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 Oferta winna obejmować:

 1)      wskazanie obszarów (zagadnień) podlegających szczegółowej analizie i ocenie ryzyka;

2)      termin wykonania zadania;

3)      wskazanie osób bezpośrednio realizujących zadanie;

4)      dokument potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu;  

5)      oferowaną cenę netto/brutto za realizację zadania.

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie Kodeksu Cywilnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zamknięcia postępowania bez wyboru oferty oraz bez podania przyczyny braku wyboru; bądź unieważnienia postępowania na każdym etapie. Wykonawcy/oferentowi nie przysługują w związku z tym jakiekolwiek roszczenia z tytułu niewybrania oferty lub unieważnienia postępowania.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.11.2015 r.
Dokument wytworzony przez: Wydział Ogólny (WO)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Arkadiusz Połojański
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 listopada 2015 13:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Tafil
Ilość wyświetleń: 3036
23 listopada 2015 12:25 (Mariola Tafil) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_uiniewaznieniu_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 listopada 2015 13:26 (Mariola Tafil) - Dodanie załącznika [analiza__dokumenty__czesc_ii.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 listopada 2015 13:26 (Mariola Tafil) - Dodanie załącznika [analiza__dokumenty__czesc_i.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)