Przetargi

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w zakresie projektu „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ GIŻYCKO” /do 12 listopada 2015 r./

BP.INF.042.6.2.2015.MF                    Giżycko, 6 listopada 2015 r.
Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41
e-mail: urzad@gizycko.pl
www.gizycko.pl

Zapytanie ofertowe  na świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu
w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w zakresie projektu „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ GIŻYCKO”
Data publikacji: 06.11.2015 r.
Termin składania ofert: 12.11.2015 godz. 12.00
Nr sprawy: BP.INF.042.6.2.2015.MF
I.    BENEFICJENT (ZAMAWIAJĄCY): GMINA MIEJSKA GIŻYCKO
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP 845-19-51-457
II.    TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
2. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem postępowania jest:
1)    Instalacja i konfiguracja urządzeń dla 200 użytkowników w gospodarstwach domowych zlokalizowanych na terenie miasta Giżycka, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” potwierdzona  końcowym protokołem odbioru podpisanym przez obie strony umowy na podstawie protokołów częściowych podpisanych przez Wykonawcę z Beneficjentami. Zamawiający w przypadku zastosowania przez Wykonawcę dostępu bezprzewodowego dopuści możliwość dostawy do siedziby zamawiającego sprzętu do samodzielnej instalacji przez użytkownika końcowego przy możliwym wsparciu telefonicznym (zdalnym) oraz przygotowanej i dostarczonej instrukcji.
2)    Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w technologii przewodowej lub bezprzewodowa o parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszego zapytania, w gospodarstwach domowych zlokalizowanych na terenie miasta Giżycka, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” w okresie 12 miesięcy od 1 grudnia 2015 r. do 30 listopada 2016r.
3)    Wsparcie techniczne dostępne dla użytkowników końcowych w okresie 12 miesięcy od 1 grudnia 2015r do 30 listopada 2016r dostępne minimum w dni robocze w godzinach 10.00 – 18.00 .
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..
IV.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia:
1.    instalacja i konfiguracja urządzeń w gospodarstwach domowych do dnia 30 listopada 2015,
2.    świadczenie usług stałego dostępu do Internetu – od 1 grudnia 2015r do 30 listopada 2016r.
V.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.    Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
2.    Cena netto i brutto musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.    Oferta musi być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4.
5.    Integralną częścią oferty stanowią załączniki:
1)    Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków  (załącznik nr 1).
2)    Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2) . Zamawiający dopuszcza także złożenie parafowanego projektu umowy proponowanej przez Wykonawcę. Ostateczna treść umowy zostanie wówczas ustalona w drodze negocjacji po wyborze oferty.  W takim przypadku oferta musi zawierać załącznik nr 2 (parafowany) i propozycję umowy do negocjacji (parafowaną). Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od negocjacji i przyjęcia jako umowy obowiązującej załącznika nr 2.
3)    Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 3).
4)    Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego z załącznikiem nr 4 Formularz ofertowy oraz załącznik nr 4/1 „Parametry techniczne”.
5)    Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 5).
6)    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - o treści według wzoru załącznika nr 6.
7)    „Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach” (załącznik nr 7). W przypadku braku podwykonawców, Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty podpisanego załącznika nr 7.
VI.    MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1.    Termin składania ofert upływa dnia 12 listopada 2015 r. o godz. 12.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie, bez jej otwierania .
Oferty dostarczone osobiście należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Giżycku, pok. nr 104.
Oferty przesłane przesyłką pocztową czy kurierską, należy zaadresować: Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko.
2.    Oferty należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta w postępowaniu na Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion  na terenie gminy miejskiej Giżycko” – nie otwierać przed dniem 12 listopada 2015 r.,  godz. 12.00”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert  w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.
3.    Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Na kopercie zewnętrznej należy dodatkowo umieścić zastrzeżenie „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.
4.    Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12-11-2015 r., o godz. 12.10 w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko. Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich wniosek.
5.    Termin związania ofertą – 30 dni.
6.    Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 
Magdalena Fuk-Kierownik projektu – 87 7324 155
Szymon Grabowski-Koordynator zadania tel. 87 7324 140, email:przetargi@gizycko.pl 
7.    Formularz Oferty można odebrać po uprzednim pisemnym zgłoszeniu w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 119, w godz. 8.00 do 15.00, tel.  877324140.
8.    Formularz Oferty wraz zaproszeniem do składania ofert jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego  www.bip.gizycko.pl w zakładce: przetargi.
VII.    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1.    Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r, Nr 171, poz. 1800 ze zmianami).
 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawi Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
1.2.    Posiadania wiedzy i doświadczenia
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczenia usług dostępu do Internetu dla minimum 100  abonentów w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzony wg wzoru Załącznika nr 6). W przypadku konsorcjum warunek będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z jego uczestników wykaże zrealizowanie co najmniej jednej  usługi wyżej opisanej.
1.3.    Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia
VIII.    RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BENEFICJENT BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
Kryteria oceny i wyboru oferty:
- 1 kryterium: cena 70% - 70 pkt.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez oferenta – 70 pkt.
Maksymalna liczba punktów – najniższa cena.
Pozostali oferenci będą mieli przyznawane punkty wg poniższego wzoru:
Ilość punktów = Cena brutto oferty najtańszej x 70 pkt / cena brutto oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 1 miejsca po przecinku.
- 2 kryterium: limit 30% - 30 pkt.
Limit przesyłanych informacji   

15 GB – 17,99 GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu - 0 pkt
18 GB – 20,99 GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu - 10 pkt.
21 GB – 23,99 GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu - 20 pkt.                                      
24 GB i więcej w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu - 30 pkt.

IX.    INNE DOKUMENTY:
a)    Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo). Przez aktualny należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
X.    WARUNKI UMOWY
1. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
XI.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1)    odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
2)    zmiany warunków postępowania do terminu otwarcia ofert, informując o tym na stronie internetowej www.bip.gizycko.pl w rubryce przetargi oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty,
3)    zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
4)    zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
5)    żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
6)    wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 6 listopada 2015 r.
Dokument wytworzony przez: Biuro Projektów (BP)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Fuk, Szymon Grabowski, Mirosław Domysławski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 listopada 2015 11:28
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Fuk
Ilość wyświetleń: 3276
19 listopada 2015 12:04 (Magdalena Fuk) - Dodanie załącznika [powiadomienie_o_wyniku_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 listopada 2015 13:44 (Magdalena Fuk) - Dodanie załącznika [protokol_z_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 listopada 2015 13:44 (Magdalena Fuk) - Usunięcie załącznika [protokol_z_otwarcia_ofert.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)