Przetargi

Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w zakresie projektu „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ GIŻYCKO” /do 21 października 2015 r./

BP.INF.042.6.1.2015.MF                    Giżycko, 13 października 2015 r.
Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41
e-mail: urzad@gizycko.pl
www.gizycko.pl

Zapytanie ofertowe  na Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu
w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w zakresie projektu „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU E-INCLUSION NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ GIŻYCKO”

Data publikacji: 13.10.2015 r.
Termin składania ofert: 21.10.2015 godz. 10.00

Nr sprawy: BP.INF.042.6.1.2015.MF

I.    BENEFICJENT (ZAMAWIAJĄCY): GMINA MIEJSKA GIŻYCKO
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP 845-19-51-457
II.    TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
1.    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
2.    Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.
3.    Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

III.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem postępowania jest:
1)    Instalacja i konfiguracja urządzeń dla 200 użytkowników w gospodarstwach domowych zlokalizowanych na terenie miasta Giżycka, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” potwierdzona  końcowym protokołem odbioru podpisanym przez obie strony umowy na podstawie protokołów podpisanych przez Wykonawcę z Beneficjentami.
2)    Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w technologii dowolnej (przewodowa, bezprzewodowa) o parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszego za[proszenia w gospodarstwach domowych zlokalizowanych na terenie miasta Giżycka, w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie gminy miejskiej Giżycko” w okresie 12 miesięcy od 1 listopada 2015r do 31 października 2016r.
3)    Wsparcie techniczne dostępne dla użytkowników końcowych w okresie 12 miesięcy od 1 listopada 2015r do 31 października 2016r.

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.  Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania w przypadku pojawienia się okoliczności, powodujących konieczność zrezygnowania przez Zamawiającego z prowadzenia niniejszego postępowania.
IV.    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia:
1.    instalacja i konfiguracja urządzeń w gospodarstwach domowych do dnia 1 listopada 2015,
2.    świadczenie usług stałego dostępu do Internetu - 12 miesięcy, od 1 listopada 2015r do 31 października 2016r.
V.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.    Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
2.    Cena musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W razie podania w ofercie elementów składowych ceny, jako wiążąca będzie kwota sumaryczna.
4.    Oferta musi być sporządzona według formularza oferty .
5.    Integralną częścią oferty stanowią załączniki:
1)    Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków  (załącznik nr 1).
2)    Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2).
3)    Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 3).
4)    Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru zgodnego załącznikami załącznik nr 4 Formularz ofertowy, załącznik nr 5/1 Formularz cenowy, załącznik nr 5/2 Parametry techniczne.
5)    Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 6).
6)    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - o treści według załącznika nr 7.
7)    Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach (załącznik nr 8). W przypadku braku podwykonawców, Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty podpisanego załącznika nr 8.

VI.    MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1.    Termin składania ofert upływa dnia 21-10-2015 r. o godz. 10.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
Oferty dostarczone osobiście należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Giżycku, pok. nr 104.
Oferty przesłane przesyłką pocztową czy kurierską, należy zaadresować:
Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko.
2.    Oferty należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie wewnętrznej oraz jednej nieprzeźroczystej kopercie zewnętrznej oznaczonej napisem: „Oferta w postępowaniu na Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion  na terenie gminy miejskiej Giżycko” – nie otwierać przed dniem 21 października 2015 r.,  godz. 10.10”. Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartych ofert  w przypadku dostarczenia ich Zamawiającemu po terminie.
3.    Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Na kopercie zewnętrznej należy dodatkowo umieścić zastrzeżenie „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.
4.    Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 21-10-2015 r., o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko. Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym Wykonawcom na ich wniosek.
5.    Termin związania ofertą – 14 dni.
6.    Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 
Magdalena Fuk-Kierownik projektu – 087 7324 155
Szymon Grabowski-Koordynator zadania tel. 0 87 7324 140, e-mail:przetargi@gizycko.pl 
7.    Formularz Oferty można odebrać po uprzednim pisemnym zgłoszeniu w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 7, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 73 24 111.
8.    Formularz Oferty wraz zaproszeniem do składania ofert jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego  www.bip.gizycko.pl w zakładce: przetargi.
VII.    WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.    W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki, tj.:
Warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r, Nr 171, poz. 1800 ze zmianami). Wymagane dokumenty: Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
2.    Warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczeniem usług dostępu do Internetu dla minimum 100  abonentów w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzony wg wzoru Załącznika nr 7). W przypadku konsorcjum warunek będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z jego uczestników wykaże zrealizowanie co najmniej jednej  usługi wyżej opisanej.
3.    Warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi wykonać zadanie.
Wymagane dokumenty: oświadczenie sporządzone wg wzoru załącznika nr 1.
VIII.    RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BENEFICJENT BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
Kryteria oceny i wyboru oferty:
- 1 kryterium: cena 75% - 75 pkt.
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez oferenta – 75 pkt.
Maksymalna liczba punktów – najniższa cena.
Pozostali oferenci będą mieli przyznawane punkty wg poniższego wzoru:
Ilość punktów = Cena brutto oferty najtańszej x 75 pkt / cena brutto oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 1 miejsca po przecinku.
- 2 kryterium: transfer 10% - 10pkt.
                          Liczb punktów:    1 pkt.     2 pkt.     4 pkt.    7 pkt.     10 pkt.
Transfer do komputera użytkownika – średnia miesięczna (download)    minimum 2 Mb/s,    5 Mb/s    11 Mb/s    22 Mb/s    50 Mb/s lub więcej
Transfer od komputera użytkownika - średnia miesięczna (upload)    minimum 256 kb/s,     512 kb/s    1,2 Mb/s    2,2, Mb/s    5 Mb/s lub więcej
- 3 kryterium: limit 15% - 15 pkt.
Limit przesyłanych informacji    Min. 3 GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu.    Min. 6 GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu.    Min. 12 GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu.    Min. 16 GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu.    Min. 24 GB lub więcej w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego, po przekroczeniu limitu spadek prędkości transferu.
Liczba punktów     3 pkt.     6 pkt.    9 pkt.    12 pkt.     15    pkt.

IX.    INNE DOKUMENTY:

a)    Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwo). Przez aktualny należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b)    Jeżeli Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów,  Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania ( w formie oryginału ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z ich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia.

c)    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13 października 2015 r.
Dokument wytworzony przez: Biuro Projektów (BP)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Magdalena Fuk, Mirosław Domysławski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 października 2015 14:42
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Fuk
Ilość wyświetleń: 3479
03 listopada 2015 16:14 (Magdalena Fuk) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania_ofertowego_na_dostawe_sygn alu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 października 2015 13:00 (Magdalena Fuk) - Dodanie załącznika [protokol_z_otwarcia__ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 października 2015 13:48 (Magdalena Fuk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)