Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert
w postępowaniu, na podstawie art. 701 i dalsze ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 z pózn. zm. na wykonanie zamówienia:
„Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi komputera dla beneficjentów ostatecznych projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie Gminy Miejskiej Giżycko.”
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi komputera dla grupy 375 beneficjentów realizowanego przez Urząd Miejski w Giżycku w ramach Projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion na terenie Gminy Miejskiej Giżycko” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion”, Oś priorytetowa 8 „Społeczeństwo Informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki”.
2. Termin wykonania zamówienia: do dnia 12 grudnia 2015 r.
3. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
4. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
5. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania w przypadku pojawienia się okoliczności, powodujących konieczność zrezygnowania przez Zamawiającego z prowadzenia niniejszego postępowania.
6. Termin składania ofert upływa dnia 16 września 2015 r. o godz. 11.00. Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, pok. nr 104 sekretariat, w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „Oferta w postępowaniu na „Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera” – nie otwierać przed dniem 16 września 2015 r., godz. 11.10”.
7. Termin związania ofertą – 14 dni.
8. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Magdalena Fuk - Kierownik projektu – 087 7324 155
Szymon Grabowski Koordynator zadania
tel. 0 87 73 24 140, e-mail: przetargi@gizycko.pl
9. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
10. Integralna częścią niniejszego ogłoszenia jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia –SIWZ.
11. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki, tj.:
11.1. Warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
11.2. Warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonywał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie 3 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń (warsztatów) w zakresie tożsamym z tematyką szkolenia dla co najmniej 100 osób łącznie. Usługa winna obejmować co najmniej: organizację oraz przeprowadzenie zajęć.
Wymagane dokumenty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzony wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łącza wiedza i doświadczenie.
11.3. Warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami posiadającymi minimum 3 letnie doświadczenie i kwalifikacje z zakresu prowadzenia zajęć szkoleniowych związanych z tematyką jak w zamówieniu potwierdzone certyfikatem na poziomie zgodnym lub równoważnym z uprawnieniami trenera ECDL (min. ECDL Start).
Wymagane dokumenty: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie art. 23 u. p. z. p., oceniana będzie ich łącza wiedza i doświadczenie).
11.4. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
11.5. Inne dokumenty:
a) Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, pełnomocnictwo). Przez aktualny należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania ( w formie oryginału ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z ich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia.
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
12. Zamawiający nie zawrze umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, nie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Formularz Oferty można odebrać po uprzednim pisemnym zgłoszeniu w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 7, w godz. 8.00 do 15.00, tel. 0 87 73 24 110.
14. Formularz Oferty wraz z SIWZ jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gizycko.pl w zakładce: //przetargi.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku