Przetargi

PRZETARG PISEMNY – „PODJAZDY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU PRZYCHODNI NZOZ PRZY UL. WODOCIĄGOWEJ W GIŻYCKU” (do 30 lipca 2015r. godz.10.00)

 

PRZETARG PISEMNY – „PODJAZDY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU PRZYCHODNI NZOZ PRZY 

                                              UL. WODOCIĄGOWEJ   W GIŻYCKU”

 

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko    

www.bip.gizycko.pl

ogłasza przetarg pisemny

w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego

 

1.      INFORMACJE WPROWADZAJĄCE:

  Gmina Miejska Giżycko, Al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w przetargu pisemnym na rzecz Zamawiającego pn.:

„PODJAZDY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY BUDYNKU PRZYCHODNI NZOZ PRZY UL. WODOCIĄGOWEJ W GIŻYCKU”.

1.1. 

-   Postępowanie prowadzone jest na podstawie niniejszej Dokumentacji przetargowej z                    zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności i równego traktowania Wykonawców.

-   Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. –   Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 112), a nie mają zastosowania przepisy      ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z            2013 r., poz. 907 – ze zmianami).

 

1.2. Dane Zamawiającego:

            konto bankowe:                                         Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko 

            nr konta bankowego:                                42 1240 5787 1111 0010 5856 4508

            NIP:                                                               845-19-51-457

            dokładny adres do korespondencji:       Urząd Miejski

                                                                                  Al. 1 Maja 14

                                                                                  11 – 500 Giżycko

            e-mail do korespondencji w sprawie Zamówienia:   grzegorz.witkowski@gizycko.pl

            znak postępowania:                                  WPI.70.40.29.2015.WG

 

Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

 

2.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa żelbetowych pochylni o nawierzchni poliuretanowej dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa istniejącej pochylni polegająca na wyburzeniu istniejącej pochylni  i montażu nowego podjazdu.

W celu skomunikowania pochylni z istniejącym ciągiem pieszym projektuje się utwardzenie terenu w postaci kostki betonowej.

Dane liczbowe:

Pochylnia nr 1.

- procent nachylenia (spadek) – 6%,

- długość – 11,24 m,

- szerokość – 4,55 m.

 

Pochylnia nr 2.

- procent nachylenia (spadek) – 6%,

- długość – 11,24 m,

- szerokość – 4,55 m.

2.2 Przedmiot umowy określa i opisuje Projekt Budowlany i Projekt Budowlany wykonawczy stanowiący załącznik nr 4 niniejszej Dokumentacji.

UWAGA:

ZADANIEM WYKONAWCY JEST WYKONANIE I ODDANIE DO UŻYTKU W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI PODJAZDU NR 1, NASTĘPNIE WYKONANIE PODJAZDU NR 2.

 

3.      TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

3.1    Termin wykonania zamówienia i przekazania obiektów dla Zamawiającego do użytkowania:                     20.10.2015 r.

3.2    Termin wykonania podjazdu nr 1 – do 06.09.2015 r.

3.3    Miejscem wykonania zamówienia jest teren przed budynkiem przychodni NZOZ w Giżycku przy ul.              Wodociągowej 17 - działka nr 2-1063/3.

 

4.      ZAWARTOŚĆ OFERTY:

Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty:   
1)   Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej.
2)   „Wzór umowy” podpisany przez osoby uprawnione, wypełniony zgodnie ze wzorem podanym  w Załączniku nr 2.
3)   Kosztorys ofertowy sporządzony według  wzoru określonego w Załączniku nr 3.
                                                    

5.      OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Grzegorz Witkowski             - Inspektor Wydziału Inwestycji

                                                 Urzędu Miejskiego w Giżycku

                                                 tel. 87 73 24 120,

                                                 e-mail: grzegorz.witkowski@gizycko.pl

 

6.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT:

 

6.1  Termin składania ofert upływa dnia 30.07.2015 r.  o godz. 10.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

6.2  Oferty osobiście dostarczone do siedziby Zamawiającego należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku, pok. nr 104.

6.3  Oferty przesłane do siedziby Zamawiającego przesyłką pocztową czy kurierską, należy zaadresować:

                             Urząd Miejski

                             Al. 1 Maja 14

                             11 – 500 Giżycko

6.4  Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.07. 2015 roku, o godz. 10.10 w siedzibie Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego, pok. 114.

6.5  Dokumentację przetargową można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego pod adresem:

http://www.bip.gizycko.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

 

6.6  Przewidywany termin podpisania umowy i przekazania placu budowy dla Wykonawcy –                  31.07.2015 r.


7.      OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT ORAZ OPIS OKREŚLENIA CENY:

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Cena /ryczałtowa cena określona w formularzu oferty cenowej/     -     100 pkt.                    

Cena będzie obliczana wg następującej formuły:

                                            cena oferty najtańszej

cena oferty           =          cena oferty badanej                x          100 pkt.

 

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kosztorys ofertowy sporządzony według wzoru - załącznik nr 3. Kosztorys ofertowy nie jest sposobem policzenia ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę oferty na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej dokumentacji. Załączone do Dokumentacji Przetargowej przedmiary mają spełnić rolę pomocniczą dla Wykonawcy przy kalkulowaniu ceny. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami przedmiaru, a dokumentacją projektową, Wykonawca powinien kierować się dokumentacją projektową w pierwszej kolejności. Zamawiający informuje, że zgodnie z § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.) załączanie do dokumentacji projektowej przedmiaru nie jest obowiązkowe w przypadku przyjęcia  w istotnych warunkach umowy ryczałtowej zasady wynagrodzenia. Intencją Zamawiającego jest stworzenie Wykonawcom dogodnych warunków przy sporządzaniu oferty natomiast Zamawiający podkreśla ryczałtową zasadę wynagrodzenia umownego,  a przedmiar pełni jedynie rolę pomocniczą.

 

8.      POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

8.1  Zamawiający zastrzega prawo do:

         -  zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert,

         -  żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie przetargu,

8.2  Okres związania ofertą: 21 dni od daty terminu składania ofert.

 

 

                                                                                                                                         ZAMAWIAJĄCY

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wydział Inwestycji (WPI)
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 lipca 2015 09:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dorota Jankowska
Ilość wyświetleń: 3135
23 lipca 2015 10:02 (Dorota Jankowska) - Dodanie załącznika [wykonanie_podjazdow_dla_osob_niepelnosprawnych__przedmiar.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 lipca 2015 10:02 (Dorota Jankowska) - Dodanie załącznika [podjazdy_dla_niepelnosprawnych__dokumentacja_techniczna.rar] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 lipca 2015 10:01 (Dorota Jankowska) - Usunięcie załącznika [podjazdy_dla_niepelnosprawnych__dokumentacja_techniczna.rar] z dokumentu. (Dokument opublikowany)