Nr sprawy: BP.041.5.1.2015.JN Giżycko, dn. 12.06.2015 r.
Zapytanie ofertowe pn. „Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Giżycka”
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).
I. Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko
Ul. Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Giżycka, który obejmować będzie:
1) Stworzenie baz danych informacji na temat gospodarki energią w gminie w oparciu
o inwentaryzację źródeł emisji gazów cieplarnianych;
2) Opracowanie „Planu gospodarki niskoemisyjnej Miasta Giżycka na lata 2015-2020”;
3) Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz jednostek organizacyjnych na temat wdrażania i monitorowania planu gospodarki niskoemisyjnej;
4) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla „Planu gospodarki niskoemisyjnej Miasta Giżycka na lata 2015-2020”;
5) W razie zaistnienia potrzeby przedstawienie projektu „Planu gospodarki niskoemisyjnej Miasta Giżycka na lata 2015-2020” na sesji Rady Miejskiej w Giżycku i podczas posiedzeń komisji.
Załącznik nr 1 przedstawia szczegółowy opis przedmiotu do niniejszego zapytania ofertowego.
III. Przewidywany czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy w ciągu 5 (pięciu) miesięcy.
IV. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów:
- 80 pkt – cena, w kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły:
Cena najniższa spośród złożonych ofert Otrzymane punkty = ------------------------------------------------------- x 80 pkt Cena badanej oferty |
- 10 pkt – doświadczenie
Realizacja usługi polegającej na opracowaniu 1 lub więcej Planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe (założeń do planu, aktualizację założeń do planu) lub Planów działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP) lub Programu ochrony powietrza. Usługi należy wskazać w wykazie wraz z danymi dot. Zamawiającego dla którego zostały wykonane, formy w których zostały wykonane oraz opis oferty w ramach wykonania zamówienia.
Punktacja: 10 pkt za wykazanie – 1 lub więcej planów,
- 10 pkt – doświadczenie
Realizacja usługi polegającej na opracowaniu Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla jednostki samorządu terytorialnego. Usługi należy wskazać w wykazie wraz z danymi dot. Zamawiającego dla którego zostały wykonane, formy w których zostały wykonane oraz opis oferty w ramach wykonania zamówienia.
Punktacja: 10 pkt – za wykazanie 1 planu i więcej planów
Łączna ilość punktów zostanie obliczona jako suma punktów z kryterium ceny i doświadczenia.
Maksymalna ilość punktów w kryterium: cena - 80 pkt i doświadczenie – 20 pkt
Obliczenia będą prowadzone do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający wybierze ofertę, która spełnia warunki niniejszego zapytania ofertowego i uzyska największą ilość punktów.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego wykonawcę umowa zostanie zawarta z kolejnym wykonawcą, który uzyskał najwyższą liczbę punktów oraz spełnia warunki do wykonania usługi w ramach tego zamówienia.
W przypadku przekroczenia limitu środków na realizację niniejszego zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania.
V. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany dołączyć do niej następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2
2) Aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
3) Wykaz usług o podobnym zakresie z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie (wypełniony załącznik nr 3) wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, czy zostały wykonane należycie - referencje (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
VI. W przypadku nie dołączenia do oferty wymaganych dokumentów oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.
VII. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany albo odwołania niniejszego zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyny.
VIII. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert.
IX. Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna być złożona w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę (firmę) i siedzibę (adres) Wykonawcy, z dopiskiem „Zapytanie ofertowe pn. „Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Giżycka”. Nie otwierać przed 26.06.2015 r. do godz. 12.10”
X. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć do dnia 26.06.2015r do godziny 12.00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Giżycku (pok. 104) lub wysłać na adres: Urząd Miejski w Giżycku, Biuro Projektów ul. Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
2) O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Giżycku. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert nie będzie podlegała ocenie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
XI. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Giżycku, Al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko w dniu 26.06.2015 r. o godz. 12.10, pok. 122.
XII. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Jagoda Nowicka, tel. 87 732 41 66, e-mail: jagoda.nowicka@gizycko.pl
XIII. Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku