Zamawiający : Giżycko, 6 maja 2015 r.
Gmina Miejska Giżycko
Al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
Zapytanie o oszacowanie wartości zamówienia na opracowanie
„Koncepcji sieciowego i innowacyjnego produktu obiektu Twierdzy Boyen w Giżycku
wraz z programem wdrożenia, zarządzania i promocji”.
Celem zadania jest opracowanie spójnej koncepcji sieciowego i innowacyjnego produktu dla obiektów w Twierdzy Boyen w Giżycku wraz z programem wdrożenia, zarządzania i promocji.
Koncepcja ma służyć pozyskaniu przez Gminę Miejską Giżycko 10 przedsiębiorców z sek-tora MSP, którzy mają możliwości skorzystania z dofinansowania (do 70%) na realizację wspólnego projektu z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 1.3.2. Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP.
W ramach poddziałania wspierane będą sieciowe i innowacyjne produkty o ponadregionalnym oddziaływaniu mające charakter gotowych do sprzedaży spakietyzowanych ofert, opie-rających się o rozproszoną strukturę podmiotów, atrakcji, miejsc, obiektów, funkcjonujących jako jedna spójna koncepcja, posiadająca wspólny, wiodący wyróżnik (markę) produktu.
Koncepcja ma przyczynić się do wsparcia konsorcjów MŚP w zakresie tworzenia i rozwoju produktów sieciowych w obszarach wpisujących się w zakres regionalnych inteligentnych specjalizacji wspólnych dla co najmniej dwóch województw Polski Wschodniej.
Celem koncepcji jest stworzenie zachęty dla MŚP do oparcia ich rozwoju o wykorzystanie istniejącego potencjału i walorów Twierdzy Boyen.
Rezultatem wdrożenia koncepcji przez co najmniej 10 przedsiębiorców z sektora MŚP ma być stworzenie sieciowego i innowacyjnego produktu. W ten sposób ukształtowany zostanie kompleksowy pakiet ofertowy, którego poszczególne elementy stanowić będą podstawę działalności gospodarczej zaangażowanych MŚP.
Produkty sieciowe pozwolą na stworzenie oferty MŚP wokół określonych obszarów tematycznych takich jak np. historia, kulinaria, edukacja. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na spakietyzowaną ofertę tematyczną, która wiąże się z korzystaniem z różnych, powiązanych ze sobą produktów i usług.
W koncepcji:
- niezbędne jest wskazanie nie więcej niż trzech głównych rdzeni produktu będących przedmiotem wsparcia w ramach projektu, stanowiących podstawę tworzenia jego marki, które nie mogą obejmować infrastruktury noclegowej,
- maksymalny udział wydatków inwestycyjnych związanych z budową miejsc noclegowych – 15% wszystkich kosztów kwalifikowanych,
- minimalny udział wydatków inwestycyjnych w wartości kosztów kwalifikowalnych – 80%,
- minimalny udział wydatków inwestycyjnych stanowiących rdzeń wspieranego produktu oraz podstawę tworzenia jego marki – 50% wszystkich kosztów kwalifikowanych. Skala oddziaływania produktu powinna być co najmniej ponadregionalna.
Oznacza to, że popyt na utworzony produkt powinien w dużej mierze być generowany spoza regionu, na terenie którego produkt został utworzony. Opracowanie ma być materiałem praktycznym, użytecznym dla Zamawiającego oraz innych zainteresowanych rozwojem Twierdzy Boyen. Projekt opracowania przed jego akceptacją przez Zamawiającego, musi zostać poddany konsultacjom z podmiotami uzgodnionymi z Zamawiającym oraz z branżą turystyczną.
Termin realizacji zamówienia – ok. 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy
W celu przeprowadzenia rozeznania cenowego, w przypadku Państwa zainteresowania przyszłym zamówieniem – zwracamy się z uprzejma prośbą o oszacowanie i przesłanie wartości zamówienia, podając: 1. Koncepcja sieciowego i innowacyjnego produktu obiektu w Twierdzy Boyen w Giżycku wraz z programem wdrożenia, zarządzania i promocji.
- kwota netto w PLN ……………..
- kwota brutto w PLN ………………..
Uprzejmie prosimy o przesłanie przedmiotowego oszacowania pocztą elektroniczną na adres magdalena.fuk@gizycko.pl w terminie do dnia 12 maja 2015 r. (wtorek).
W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 87 7324 155.
Informujemy, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art. 66 KC ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późń zm.). Ma ono na celu wyłącznie rozeznanie cenowe rynku firm działających w branży usługowej oraz uzyskanie wiedzy na temat kosztów związanych z planowanym zamówieniem publicznym.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku