Przetargi

Dostawa i montaż urządzenia zabawowego na plac zabaw.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

W TRYBIE OKREŚLONYM W ART. 701 KODEKSU CYWILNEGO

NA DOSTAWĘ I MONTAŻ URZĄDZENIA ZABAWOWEGO NA PLAC ZABAW

 

 

I. Postanowienia wstępne:

1. Przetarg odbywa się zgodnie z art. 701, 703 i 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, ze zm.).

2. Organizatorem przetargu jest Gmina Miejska Giżycko, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zwana dalej „Zamawiającym”.

II. Przedmiot przetargu:

1. Przedmiotem przetargu jest:

a) dostawa i montaż urządzenia zabawowego na projektowany plac zabaw w Giżycku – działka gruntu oznaczona nr geod. 275/83 (obręb 1 miasta Giżycko) lub na inne miejsce na terenie Gminy Miejskiej Giżycko wskazane przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.

2. Zakres wymogów koniecznych do spełnienia przez urządzenie zabawowe stanowiące przedmiot zamówienia:

a)  urządzenie winno spełniać następujące parametry:

- wymiary minimalne urządzenia:  900 cm/300 cm

- maksymalna wysokość upadkowa: 250 cm

- w skład urządzenia powinny wchodzić: zjeżdżalnie, schody wejściowe, ścianki wspinaczkowe, elementy sprawnościowe (np. poręcze), podesty, platformy,  panele edukacyjne, ewentualnie ścianki wspinaczkowe i linaria

- podesty o strukturze antypoślizgowej

- wykonanie słupów ze stali ocynkowanej

- elementy urządzenia z tworzywa winny być wykonane z niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV

- poręcze, pochwyty i inne elementy stalowe winny być wykonane ze stali ocynkowanej wykończonej poliestrem

- podesty, schody, platformy - gotowe elementy ze stali perforowanej

- elementy stalowe piaskowane przed nakładaniem materiału antypoślizgowego

- elementy montażowe/ złączne wykonane ze stali nierdzewnej

b) Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenie wyposażenia placu zabaw posiadało certyfikat zgodności z normą PN - EN 1176 wystawiony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą,

 

c) urządzenie składające się na przedmiot zamówienia musi być zaprojektowane i wykonane zgodnie z Polską Normą PN-EN 1176 - Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni – wymagania bezpieczeństwa,

 

d) Wykonawca dokona montażu urządzenia zgodnie z zachowaniem wymaganych normą stref bezpieczeństwa

 

e)   urządzenie zabawowe musi posiadać:

1)      aktualny Certyfikat Zgodności z Polską Normą,

2)      tabliczkę znamionową,

3)      kartę techniczną urządzenia,

4)      warunki gwarancji,

5)      instrukcję użytkowania,

6)      instrukcje konserwacji,

7)      opis montażu

Dokumenty te muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów obcojęzycznych, Wykonawca dostarczy tłumaczenia na język polski.

 

f) Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia zabawowe oraz prace montażowe, liczonej od terminu montażu przedmiotu zamówienia oraz po dokonaniu jego protokolarnego odbioru przez obie strony umowy,

 

g) w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w każdym roku kalendarzowym dwóch przeglądów technicznych urządzeń zabawowych w następujących okresach:

-          pierwszy przegląd w terminie do dnia 31 marca;

-          drugi przegląd w terminie do 31 października.

 

h) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia na własny koszt.

3. Niezależnie od zakresu określonego w ust. 2

a) wymienione urządzenie musi:

-    być fabrycznie nowe, nieużywane,

 - umożliwiać jego przeniesienie w inne miejsce (na inny plac zabaw) w sposób niepowodujący nadmiernych trudności lub kosztów

b) do zakresu przedmiotu zamówienia zalicza się również:

- dostarczenie wymienionego w ust. 2 wyposażenia, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,

- montaż i instalację urządzenia na fundamentach zapewniających bezpieczeństwo i stabilność konstrukcji urządzenia z uwzględnieniem warunków lokalnych

- urządzenie przez Wykonawcę strefy upadku z urządzenia zabawowego na podłożu piaskowym z piasku dostarczonego przez Zamawiającego.

 

III. Termin i miejsce złożenia oferty

1. Wykonawcy powinni złożyć ofertę do 31.10.2014 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 104 (sekretariat, Urząd Miejski w Giżycku, Aleja 1 Maja 14)

2. Otwarcie ofert nastąpi 31.10.2014 r. r. o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 104

3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający przystąpi do ich badania pod względem zgodności z warunkami przetargu.

IV. Termin związania ofertą:

Wykonawca jest związany ofertą w terminie do 30 dni od dnia złożenia oferty.

V. Warunki przetargu, wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających warunki udziału w przetargu oraz sposób udostępnienia tych warunków

1. W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. są osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, prowadzącymi działalność gospodarczą,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem publikacji niniejszego ogłoszenia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną porównywalną dostawę i montaż urządzenia zabawowego spełniającego warunki określone w przetargu.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy zapewniającą wykonanie niniejszego zamówienia, na postawie treści pisemnego oświadczenia Wykonawcy.

2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu a określonych w ust. 1 według formuły spełnia / nie spełnia - w oparciu o analizę treści oświadczeń
i dokumentów, jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu dostarczą Wykonawcy.

3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w ust. 1, Wykonawcy mają dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust.1 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia:

-  pisemne oświadczenie Wykonawcy

2) w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w ust.1 pkt. 2 niniejszego ogłoszenia:

- referencje lub inne dokumenty równoważne

3) w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w ust. 1 pkt 3 niniejszego ogłoszenia:

- pisemne oświadczenie Wykonawcy

4. Warunki udziału w przetargu określone niniejszym ogłoszeniem udostępnione są na stronie internetowej www.gizycko.pl  w rubryce przetargi oraz na tablicy ogłoszeniowej Zamawiającego.

5. Zamawiający do terminu otwarcia ofert może zmienić warunki przetargu informując o tym na stronie internetowej www.gizycko.pl  w rubryce przetargi oraz tablicy ogłoszeniowej Zamawiającego. W sytuacji gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty.

VI. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

1. Osobami wyznaczonymi do kontaktów z Wykonawcami są: Jacek Markowski, tel.(87) 73 24 114, e-mail: jacek.markowski@gizycko.pl oraz Jacek Stankiewicz, tel. (87) 73 24  131, e-mail: jacek.stankiewicz@gizycko.pl.  Informacje są udzielane również w Urzędzie Miejskim w Giżycku Wydziale Mienia Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, adres: Aleja. 1 Maja 14, pokój nr 110, w dni robocze: poniedziałek - w godz. 8.00 – 16:00, wtorek – piątek w godz.: 7:30-15:30

2. W przetargu wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną, elektroniczną lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

VII. Oferta

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim oraz zawierać:

1) wynagrodzenie netto i brutto za czynności objęte przedmiotem przetargu, jak również wszelkie dane, w tym załączniki określone we wzorze oferty stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia

2) oświadczenia oraz dokumenty wskazane w rozdziale V niniejszego ogłoszenia.

2. Wszystkie dokumenty, oświadczenia powinny być złożone w oryginalne lub kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

3. Ofertę należy dostarczyć w formie pisemnej – w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na dostarczenie i montaż urządzenia zabawowego na plac zabaw”, z dopiskiem: „Nie otwierać przed (data rozstrzygnięcia przetargu)”.

VIII. Ocena ofert:

1. Ocena ofert dokonana będzie w dwóch etapach. Oceny ofert dokonają osoby wyznaczone przez Zamawiającego.

2. W pierwszym etapie, który jest jawny i odbędzie się w terminie i miejscu określonym w rozdziale III ust. 2 niniejszego ogłoszenia Zamawiający dokonuje otwarcia ofert oraz sprawdza czy oferty spełniają formalne wymagania wynikające z treści ogłoszenia o przetargu.

3. Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:

1) oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,

4. Zamawiający może odrzucić oferty (ę), jeżeli:

1) do oferty nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów przewidzianych w ogłoszeniu, z zastrzeżeniem ust. 5,

2)  jest niezgodna z wymaganiami niniejszego przetargu,

3) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

4) będzie niekompletna lub nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń,

5. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 3 niniejszego ogłoszenia lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V ust. 3 niniejszego ogłoszenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub jego odwołania albo jego zamknięcia bez dokonania wyboru oferty.

6. Dla ofert zakwalifikowanych do drugiego etapu podane zostaną adresy Wykonawców.

7. W drugim etapie, który jest niejawny, Zamawiający spośród ofert spełniających wymagania formalne, dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej biorąc pod uwagę następujące kryteria

 

KRYTERIA WYBORU OFERT

 

Możliwa do uzyskania liczna punktów:

 

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów przyznawanych według poniższych kryteriów:

Lp.

kryteria wyboru ofert

Punktacja

 

1.

 

wysokość proponowanej ceny netto

 

 

 max. 60 punktów

 

2.

 

funkcjonalność urządzenia

 

 

   od 0 do 20 pkt

 

3.

 

 

wielkość urządzenia/ wielkość powierzchni zabawowej

 

   od 0 do 10 pkt

 

4.

 

 

estetyka urządzenia

 

 

   od 0 do 10 pkt

 

 

 

 

Liczba punktów przyznanych przez komisję przetargową poszczególnym Wykonawcom za kryterium wysokości czynszu liczona jest według wzoru:

                                

                   Cena min

P c =      ---------------------------    x  Pmax   x 100%

                            Cena 

gdzie:

P c  – punkty za cenę

P max – maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za cenę (60)

Cena – oferowana kwota ceny netto ocenianej oferty

Cena min – najniższa oferowana kwota ceny spośród ocenianych ofert

 

Liczba punktów przyznanych przez komisję przetargową poszczególnym Wykonawcom za pozostałe wskazane kryteria liczona jest według wzoru:

 

                   PCZK

P  =    ---------------------------

                            LCZK

gdzie:

P – punkty za dane kryterium;

PCZK – suma punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji;

LCZK – liczba członków komisji

 

W przypadku gdy wyliczona zgodnie z powyższymi wzorami liczba punktów nie stanowi liczby całkowitej, komisja przetargowa zaokrągla ją w górę do dwóch miejsc po przecinku.

 

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę która uzyskała największą liczbę punktów.

 

W przypadku uzyskania przez dwie lub więcej ofert tej samej, największej liczby punktów, Komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do Wykonawców, którzy złożyli te oferty.

 

8. W przypadku niezłożenia co najmniej jednej oferty spełniającej wymagania przetargu Zamawiający unieważnia przetarg.

9. Osoby wyznaczone przez Zamawiającego po wyborze oferty najkorzystniejszej sporządzają protokół z przebiegu przetargu.

10. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy – wyznaczając mu w tym celu odpowiedni termin, nie dłuższy niż 7 dni. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności.

11. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru, powiadamia na piśmie Wykonawców o jego wyniku albo o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru.

IX. Istotne postanowienia, które zostaną umieszczone w umowie zawartej z wyłonionym Wykonawcą.

Wzór umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą i stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

X. Postanowienia końcowe

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu.

2) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

3) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,

4) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

5) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,

6) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

2. Zamawiający od chwili udostępnienia warunków, a Wykonawca od chwili złożenia oferty zgodnie z ogłoszeniem przetargu są obowiązani postępować zgodnie z postanowieniami ogłoszenia, a także warunków przetargu.

3. Zamawiający oraz Wykonawca może żądać unieważnienia zawartej umowy, jeżeli strona tej umowy, inny oferent lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami. Jeżeli umowa została zawarta na cudzy rachunek, jej nieważnienia może żądać także ten, na czyj rachunek umowa została zawarta, lub dający zlecenie.

Uprawnienie powyższe wygasa z upływem miesiąca od dnia, w którym uprawniony dowiedział się o istnieniu przyczyny unieważnienia, nie później jednak niż z upływem roku od dnia zawarcia umowy.

Giżycko, 2014-10-24 r.

Załączniki:

-  wzór oferty.

-  wzór umowy.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.10.2014
Dokument wytworzony przez: Wydział Mienia (WM)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jacek Markowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 października 2014 15:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jacek Markowski
Ilość wyświetleń: 2989
04 listopada 2014 14:48 (Jacek Markowski) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 października 2014 15:27 (Jacek Stankiewicz) - Dodanie załącznika [zmodyfikowany_wzor_oferty.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 października 2014 11:13 (Jacek Markowski) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)