|
|
Znak sprawy – WT.042.30.1.4.2011.EK
Giżycko, dnia 21 października 2011r.
POWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Zamawiający : Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko informuje, iż w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie określonym przepisami kodeksu cywilnego na wykonanie audytu zewnętrznego projektu „ Zagospodarowanie parku wraz z parkingiem w rewitalizowanym śródmieściu miasta Giżycka” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 – „Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miasta”, Działanie 4.2 „Rewitalizacja miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
została wybrana oferta nr 4 Biura Konsultingowego „Adviser” – Jan Łazor, ul. Żółta 10a, lok. 18
10-140 Olsztyn. Cena oferty: 4 570,00 zł brutto.
W postępowaniu złożone zostały następujące oferty:
Oferta nr 1
Firma Biegłych Rewidentów „ Mazur i Partnerzy” Sp. z o.o. 15-008 Białystok, ul. Ryska 1
Cena oferty: 5 412,00 zł brutto
Oferta nr 2
ZUFIKS Zakład Usług Finansowo - Księgowych i Doradztwa Sp. z o.o. Grupa Finans.-Servis, 10-547 Olsztyn, ul. Kajki 10/12
Cena oferty: 5 658,00 zł brutto
Oferta nr 3
„EKO-BILANS” Sp. z o.o. Biuro Biegłych Rewidentów, 90-248 Łódź , ul. P.O.W 29 Ip.
Cena oferty: 7 995,00 zł brutto
Oferta nr 4
Biuro Konsultingowe – „Adviser” – Jan Łazor, ul. Żółta 10a lok. 18, 10-140 Olsztyn
Cena oferty: 4 570,00 zł brutto
Oferta nr 5
MAR CONSULTING Kompleksowe Usługi Księgowe mgr Renata Macuk, ul. Kościuszki 23/6, 10-501 Olsztyn
Cena oferty: 15 000,00 zł brutto
Oferta nr 6
AUDSULTING Kancelaria Audytorsko – Konsultingowa, mgr Edward Wolnik, ul. Szwalbego 2/10, 85-080 Bydgoszcz
Cena oferty: 8 610,00 zł brutto
Oferta nr 7
Grupa Gumułka – Audyt Sp. z o.o. , 40-077 Katowice, ul. Jana Matejki 4
Cena oferty: 8 856,00 zł brutto
Oferta nr 8
DPC A. DANYLCZENKO I SPÓŁKA Sp. J., ul. Konsularna 1/21, 45-089 Opole
Cena oferty: 5 479,65 zł brutto
Oferta nr 9
Kancelaria Biegłego Rewidenta „ BUCHALTER” Sp. z o.o., ul. Skorupska 22, 15-048 Białystok
Cena oferty: 5 781,00 zł brutto
Znak sprawy - WT.042.30.1.4.2011.EK
Giżycko, 12 października 2011 r.
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
na wykonanie audytu zewnętrznego projektu pn. „Zagospodarowanie parku wraz z parkingiem w rewitalizowanym śródmieściu miasta Giżycka” współfinansowanego z Euro -pejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 – „ Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miasta ”, Działanie 4.2. „ Rewitalizacja miasta” Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy).
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miejska Giżycko (Beneficjent)
Urząd Miejski w Giżycku (podmiot realizujący projekt)
al. 1 Maja 14,
11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 0 87 428 52 41
e-mail: urzad@gizycko.pl
Osoba do kontaktów: Róża Cudzanowska – Naczelnik Wydziału Techniczno – Inwestycyjnego –tel. 087 7324 120
NR PROJEKTU:
WND-RPWM.04.02-28-012/09
WARTOŚĆ PROJEKTU:
Całkowita wartość projektu – 3 881 158,30 zł
Kwota dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – 2 688 180,32 zł
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu: „Zagospodarowanie parku wraz z parkingiem w rewitalizowanym śródmieściu miasta Giżycka”. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosowanych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do procedur akceptacji wydatków kwalifikowanych w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawczości z projektu ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięcia założonych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie. Audyt powinien przebiegać zgodnie z dokumentem: „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” Olsztyn, dnia 13 kwietnia 2010 r.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
- czas trwania czynności audytowych w siedzibie Beneficjenta: 5 dni roboczych;
- orientacyjny termin przystąpienia do czynności audytowych: 03 – 17 listopada 2011r.
- termin zakończenia zamówienia tj. dostarczenia ostatecznej wersji sprawozdania do dnia 14 grudnia 2011r.
O dokładnym terminie przystąpienia do czynności audytowych Wykonawca zostanie powiadomiony faxem oraz pisemnie na 7 dni przed przystąpieniem do wykonania zlecenia.
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
Podstawę wypłaty wynagrodzenia będzie stanowić wystawiona przez Wykonawcę faktura VAT lub rachunek za wykonanie prac audytorskich potwierdzonych sprawozdaniem z audytu przygotowanym wg dokumentu „Wytyczne dla Beneficjentów dotyczące standardów audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013” Olsztyn, dnia 13 kwietnia 2010 r.
Zapłata za wykonanie zamówienia będzie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Audytora w fakturze lub rachunku w następujący sposób:
- 80% wynagrodzenia po otrzymaniu raportu końcowego i/lub opinii zawierającej wnioski z audytu dla projektu. Podstawą do wystawienia rachunku jest pisemne potwierdzenie odbioru wyników badania przez Zamawiającego .
- 20% wynagrodzenia po akceptacji raportu przez Instytucję Zarządzającą RPO WiM 2007-2013 nie później niż do 28.12.2011r.
- termin płatności 21 dni od daty dostarczenia Zmawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
WYMOGI UDZIAŁU WYKONAWCÓW:
1) O udzielenie zlecenia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje i doświadczenie i dysponują osobami (minimum dwie osoby – w tym biegły rewident) zdolnymi do wykonania zlecenia.
2) Przez wykonawców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu należy rozumieć podmioty posiadające:
a) kwalifikacje do realizacji zadań o podobnym charakterze,
b) doświadczenie:
- w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze,
- związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych,
- w przeprowadzeniu audytu zewnętrznego.
3) Wykonawca ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zobligowany jest do złożenia:
a) wykazu wykonywanych audytów projektów wraz z terminem ich wykonania,
b) wykazu osób (minimum dwóch osób – w tym biegły rewident), które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,
c) oświadczenie, że podmiot/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają doświadczenie, wiedzę i kwalifikacje zawodowe oraz wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania audytu zewnętrznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
4) Audyt przeprowadzają podmioty, które m.in.:
a) uprawnione są do badania sprawozdań finansowych na mocy ustawy z dnia 7 maja 2009 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych
b) do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (tj. Dz. U. z 2009r.,Nr 77, poz.649.),
c) posiadają kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 249 poz.2104 z 2005r. z późn. zm.),
d) w latach 2003-2006 zdały przed komisją powołaną w Ministerstwie Finansów egzaminy pozwalające na wykonywanie zawodu audytora wewnętrznego oraz
- posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych,
- nie były karane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) Mając na uwadze poprawność i kompleksowość audytu jednym z członków zespołu audytowego musi być osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.
BEZSTRONNOŚĆ I NIEZALEŻNOŚĆ WYKONAWCY AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO
1) Wykonawca audytu zewnętrznego oraz osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu muszą spełnić wymóg bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta. Pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu takich okoliczności, składa zarówno wykonawca audytu zewnętrznego jak i osoba przeprowadzająca audyt.
2) Niniejsze oświadczenie stanowią załączniki do umowy podpisanej pomiędzy Beneficjentem a wykonawcą audytu zewnętrznego.
3) Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli wykonawca audytu zewnętrznego (dotyczy również osób uczestniczących w przeprowadzeniu audytu):
a) posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Beneficjenta RPO WiM lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotycząca audytu zewnętrznego projektu,
b) jest lub w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Beneficjenta albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej,
c) w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego,
d) osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Beneficjenta, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalność podmiotu przeprowadzającego audyt,
e) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Beneficjenta albo zatrudnienia przy prowadzeniu audytu takie osoby,
f) jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację , zarządzanie przedmiotowym projektem,
g) pozostaje lub w ciągu ostatnich 3 lat pozostawał w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji zaangażowanych we wdrażanie RPO WiM tj.: IZ, IP, IP II,
h) jest ekspertem umieszczonym w Bazie ekspertów RPO WiM,
i) z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.
4) Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do wszystkich wymienionych instytucji tj.: IZ, IP, IP II. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy lub zlecenia z przynajmniej jedną z wymienionych instytucji tj.: IZ, IP, IP II osób wykonujących audyt zewnętrzny.
DOKUMENTY DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA MOŻNA POBRAĆ:
a) w siedzibie Zamawiającego:
Wydział Techniczno – Inwestycyjny – pok. 113, Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
b) ze strony internetowej Gminy Miejskiej Giżycko: www.bip.gizycko.pl
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Cena – 100%
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Data: 19-10-2011 r. Godzina: 12:00
MIEJSCE:
Urząd Miejski w Giżycku, pok. Nr 104 (sekretariat)
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
TERMIN OTWARCIA OFERT:
Data: 19-10-2011r. Godzina: 12:15
MIEJSCE:
Urząd Miejski w Giżycku, pok. Nr 114 ( Wydział Techniczno - Inwestycyjny)
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
Projekt pn. „Zagospodarowanie parku wraz z parkingiem w rewitalizowanym śródmieściu miasta Giżycka” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku