Giżycko, dnia 21.02.2023 r.
WPI.6733.03.2023.AF
BURMISTRZA GIŻYCKA
Zgodnie z art. 49 i art. 10 § 1 oraz art. 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późń. zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) zawiadamia się, iż w dniu 21.02.2023 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na:
„przebudowie fontanny przy ul. Pocztowej na działce o numerze ewidencyjnym 462 w obrębie Giżycko 02, m. Giżycko”.
W związku z powyższym informuje się, że z zakresem projektowanej inwestycji można zapoznać się w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Urzędzie Miejskim w Giżycku, al. 1 Maja 14, pokój nr 114 (Wydział Planowania i Inwestycji) w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Data publikacji obwieszczenia: 21.02.2023 r.
Z up. Burmistrza
Naczelnik
Wydziału Planowania i Inwestycji
Adam Baran
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku