Komunikaty

Obwieszczenie Burmistrza Giżycka do stron postępowania o sporządzeniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy (nr sprawy: WPI.6730.22.2022.AF) dla przedsięwzięcia polegającego na: budowie elektrowni fotowoltaicznej PV Sulimy o mocy do 80 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą i magazynem energii na części działki oznaczonej ewidencyjnie numerem 1/21 w obrębie geodezyjnym Sulimy, gmina Giżycko.

BURMISTRZ GIŻYCKA

 

WPI.6730.22.2022.AF                                                                                                                                                                                                            Giżycko, dnia 07.10.2022 r.

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA GIŻYCKA

 

            Na podstawie art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) oraz art. 49 oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000)

 

ZAWIADAMIAM STRONY POSTĘPOWANIA

 

że w dniu 07.10.2022 r. został sporządzony projekt decyzji o ustaleniu warunków zabudowy (nr sprawy: WPI.6730.22.2022.AF) dla przedsięwzięcia polegającego na:

 

budowie elektrowni fotowoltaicznej PV Sulimy o mocy do 80 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą
i magazynem energii na części działki oznaczonej ewidencyjnie numerem 1/21 w obrębie geodezyjnym Sulimy, gmina Giżycko
.

 

W związku z tym wyjaśniam, że strony postępowania mogą zapoznać się z projektem decyzji i wnieść swoje uwagi w ciągu 14 dni od podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia w Urzędzie Miejskim w Giżycku pok. Nr 114.

 

Data publikacji obwieszczenia: 07.10.2022 r.

 

 Z up. Burmistrza Miasta

Cezary Piórkowski

Zastępca Burmistrza Miasta

 

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 7.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO – Urząd Miejski w Giżycku informuje, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przekazanych na potrzeby przeprowadzenia postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Giżycka zwany dalej: "Administratorem". Kontakt z Administratorem za pośrednictwem poczty - adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub telefonu pod numerem: 87 7324 111.

Istnieje możliwość skontaktowania się także z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego Inspektora Ochrony Danych  Osobowych pisząc na adres: dpo@gizycko.pl   lub telefonując pod numer: 87 7324 113.

2. Pani/Pana dane będą przetwarzane celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej wycofaniem. Pana/Pani zgoda na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych we wniosku jest konieczna celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

3. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych opisanych powyżej. Urząd Miejski w Giżycku przestanie przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – Urząd Miejski w Giżycku zaprzestanie przetwarzania danych w tym celu.

4. Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres realizacji zadania stanowiącego podstawę ich przetwarzania z uwzględnieniem okresu archiwizacyjnego, wynikającego z odrębnych przepisów.

5. Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

6. Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

7. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

Powyższą informację zamieszcza się:

  1. na tablicy  informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Giżycku
  2. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Giżycku
  3. na tablicy  informacyjnej Urzędu Gminy Giżycko
  4. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Giżycko
  5. na tablicy ogłoszeń Sołectwa Sulimy
  6. na tablicy ogłoszeń Sołectwa Kożuchy Wielkie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.10.2022
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Adriana Ferenc
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 października 2022 14:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paulina Rakus
Ilość wyświetleń: 1006
07 października 2022 14:48 (Paulina Rakus) - Opublikowanie dokumentu.
07 października 2022 14:48 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [2022_10_07_obwieszczenie.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
07 października 2022 14:48 (Paulina Rakus) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)