Komunikaty

Obwieszczenie Burmistrza Giżycka o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 7/2022 (nr sprawy: WPI.6733.07.2022.AF) kończącej postępowanie dla inwestycji polegającej na: przebudowie garażu jednopoziomowego na łodzie patrolowe, na działce oznaczonej ewidencyjnie numerem 304/5 w obrębie Giżycko 01, m. Giżycko

BURMISTRZ GIŻYCKA

 

WPI.6733.07.2022.AF                                                                                                     Giżycko, dnia 16.09.2022 r.

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA GIŻYCKA

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) oraz art. 49 ustawy z dnia
14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.)

 

ZAWIADAMIAM

 

że w dniu 16.09.2022 r. została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
nr 7/2022 (nr sprawy: WPI.6733.07.2022.AF) kończąca postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

 

przebudowie garażu jednopoziomowego na łodzie patrolowe, na działce oznaczonej
ewidencyjnie numerem 304/5 w obrębie Giżycko 01, m. Giżycko.

 

W siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku przy al. 1 Maja 14 pok. Nr 114 można zapoznać się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego.

 

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Data publikacji obwieszczenia: 16.09.2022 r.

Z up. Burmistrza

                                                                                                                                                       Naczelnik

Wydziału Planowania i Inwestycji

                                                                                                                                                   

  Adam Baran

 

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 7.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO – Urząd Miejski w Giżycku informuje, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przekazanych na potrzeby przeprowadzenia postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Giżycka zwany dalej: "Administratorem". Kontakt z Administratorem za pośrednictwem poczty - adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub telefonu pod numerem: 87 7324 111.

Istnieje możliwość skontaktowania się także z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego Inspektora Ochrony Danych  Osobowych pisząc na adres: dpo@gizycko.pl   lub telefonując pod numer: 87 7324 113.

2. Pani/Pana dane będą przetwarzane celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej wycofaniem. Pana/Pani zgoda na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych we wniosku jest konieczna celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

3. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych opisanych powyżej. Urząd Miejski w Giżycku przestanie przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – Urząd Miejski w Giżycku zaprzestanie przetwarzania danych w tym celu.

4. Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres realizacji zadania stanowiącego podstawę ich przetwarzania z uwzględnieniem okresu archiwizacyjnego, wynikającego z odrębnych przepisów.

5. Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

6. Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

7. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

 

Powyższą informację zamieszcza się:

  1. na tablicy  informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Giżycku
  2. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Giżycku

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2022-09-16
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Adam Baran
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 września 2022 11:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Michał Babiak
Ilość wyświetleń: 973
16 września 2022 11:08 (Michał Babiak) - Opublikowanie dokumentu.
16 września 2022 11:08 (Michał Babiak) - Dodanie załącznika [2022_09_16_obwieszczenie_o_zakonczeniu_postepowania.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
16 września 2022 11:08 (Michał Babiak) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)