WPI.6730.05.2021.PR Giżycko, dnia 21.07.2021 r.
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA GIŻYCKA
Na podstawie art. 60 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.) oraz art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735)
ZAWIADAMIAM STRONY POSTĘPOWANIA
że w dniu 21.07.2021 r. została wydana decyzja o ustaleniu warunków zabudowy Nr 5/2021 (nr sprawy: WPI.6730.05.2021.PR) kończąca postępowanie dla przedsięwzięcia polegającego na:
„Budowie wiaty śmietnikowej wraz z utwardzeniem terenu na dz. o nr ewid. 2-437/42 przy ul. Sikorskiego.”
W siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku przy al. 1 Maja 14 pok. Nr 114 można zapoznać się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego.
Informuję, że doręczenie decyzji ze skutkiem prawnym dla stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Zgodnie z art. 127 § 1 i 2 oraz art. 129 § 1 i 2 Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz.735) od niniejszej decyzji przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Giżycko w terminie 14–tu dni od daty jej doręczenia.
Zgodnie z art. 127a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz.735) w trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może w formie oświadczenia, zrzec się prawa do wniesienia odwołania wobec organu administracji publicznej, który wydał decyzję. Z dniem doręczenia Burmistrzowi Miasta Giżycko oświadczenia o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania przez ostatnią ze stron postępowania, decyzja staje się ostateczna i prawomocna.
Jednocześnie informuję iż w myśl art. 130 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz.735) decyzja podlega wykonaniu przed upływem terminu do wniesienia odwołania, jeżeli jest zgodna z żądaniem wszystkich stron lub jeżeli wszystkie strony zrzekły się prawa do wniesienia odwołania.
Z up. Burmistrza
Starszy Inspektor
Wydziału Planowania i Inwestycji
Paulina Rakus
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 7.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO – Urząd Miejski w Giżycku informuje, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przekazanych na potrzeby przeprowadzenia postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Giżycka zwany dalej: "Administratorem". Kontakt z Administratorem za pośrednictwem poczty - adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub telefonu pod numerem: 87 7324 111.
Istnieje możliwość skontaktowania się także z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pisząc na adresy: dpo@gizycko.pl, umgizycko@iod.mob lub telefonując pod numer: 87 7324 113.
2. Pani/Pana dane będą przetwarzane celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.
W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej wycofaniem. Pana/Pani zgoda na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych we wniosku jest konieczna celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.
3. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych opisanych powyżej. Urząd Miejski w Giżycku przestanie przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – Urząd Miejski w Giżycku zaprzestanie przetwarzania danych w tym celu.
4. Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres realizacji zadania stanowiącego podstawę ich przetwarzania z uwzględnieniem okresu archiwizacyjnego, wynikającego z odrębnych przepisów.
5. Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6. Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do przeprowadzenia postępowania administracyjnego.
7. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Powyższą informację zamieszcza się:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Giżycku