Komunikaty

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GIŻYCKA o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr 10/2019 (nr sprawy: WPI.6733.08.2019.PR) dla inwestycji polegającej na: budowie sieci preizolowanej wysokotemperaturowej wraz z przyłączami na dz. o nr 2-437/19, 2-437/18, 2-437/17, 2-437/44 przy ul. Okrzei w Giżycku.



OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA GIŻYCKA

 

            Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 z późn. zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.)

ZAWIADAMIAM STRONY POSTĘPOWANIA ORAZ OGÓŁ SPOŁECZEŃSTWA

że w dniu 14.08.2019 r. została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 10/2019 (nr sprawy: WPI.6733.08.2019.PR) kończąca postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na:

budowie sieci preizolowanej wysokotemperaturowej wraz z przyłączami
na dz. o nr 2-437/19, 2-437/18, 2-437/17, 2-437/44 przy ul. Okrzei w Giżycku
.

W siedzibie Urzędu Miejskiego w Giżycku przy al. 1 Maja 14 pok. Nr 114 można zapoznać się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego.

Informuję, że doręczenie decyzji ze skutkiem prawnym dla stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.


            Z up. Burmistrza

                                                                                                                                                                         Starszy Inspektor

Wydziału Planowania i Inwestycji

                                                                                                                                                                                Paulina Rakus

 

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 7.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO – Urząd Miejski w Giżycku informuje, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przekazanych na potrzeby przeprowadzenia postępowania administracyjnego jest Burmistrz Miasta Giżycka zwany dalej: "Administratorem". Kontakt z Administratorem za pośrednictwem poczty - adres: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko lub telefonu pod numerem: 87 7324 111.

Istnieje możliwość skontaktowania się także z Administratorem za pośrednictwem powołanego przez niego Inspektora Ochrony Danych  Osobowych pisząc na adresy: dpo@gizycko.pl, umgizycko@iod.mob  lub telefonując pod numer: 87 7324 113.

2. Pani/Pana dane będą przetwarzane celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej wycofaniem. Pana/Pani zgoda na przetwarzanie danych osobowych zamieszczonych we wniosku jest konieczna celem przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

3. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych opisanych powyżej. Urząd Miejski w Giżycku przestanie przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będzie w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzysta Pan/Pani z tego prawa – Urząd Miejski w Giżycku zaprzestanie przetwarzania danych w tym celu.

4. Pana/Pani dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres realizacji zadania stanowiącego podstawę ich przetwarzania z uwzględnieniem okresu archiwizacyjnego, wynikającego z odrębnych przepisów.

5. Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

6. Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do przeprowadzenia postępowania administracyjnego.

7. W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

 

Powyższą informację zamieszcza się:

  1. na tablicy  informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Giżycku
  2. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Giżycku

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 14.08.2019
Dokument wytworzony przez: Wydział Planowania i Inwestycji (WPI)
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Paulina Rakus
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 sierpnia 2019 13:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Paulina Rakus
Ilość wyświetleń: 1467
14 sierpnia 2019 13:51 (Paulina Rakus) - Dodanie załącznika [2019_08_14_obwieszczenie_o_zakonczeniu_postepowania_10_2019.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 sierpnia 2019 13:50 (Paulina Rakus) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 sierpnia 2019 13:50 (Paulina Rakus) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)